اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » سوالات متداول لپ تاپ و پاسخ به آن ها

سوالات متداول لپ تاپ و پاسخ به آن ها

حمید علی نیا
حمید علی نیا
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

برای آب بندی باتری لپ تاپ چه باید کرد؟

بعد از خرید بهتر است که از لپ تاپ خود استفاده کنید تا شارژ آن، به صورت کامل به اتمام برسد، بعد از این که خاموش شد، دستگاه خود را به مدت ۶ساعت به شارژ بگذارید. در حین این مدت از آن استفاده نکنید.

طریقه صحیح شارژ کردن لپ تاپ چیست؟

بسیاری از کاربران با شارژ مداوم به باتری ضربه می زنند و برخی دیگر با مصرف تا حد آخر شارژ، به نوع دیگری باعث کاهش طول عمر باتری خواهند شدیادتان باشید اگر باتری شما مدام در حال شارژ باشد، از طول عمر آن به سرعت کاسته خواهد شد.در صورتی که شارژ دستگاه کامل شده باشد به طور اتوماتیک، عمل شارژ متوقف خواهد شد. اما رعایت این موضوع در افزایش طول عمر باطری دستگاه، موثر است.

طریقه نگهداری از باطری به چه صورت است؟ توجه داشته باشید که هرگز نگذارید که میزان شارژ باطری به زیر ۱۰% برسد و قبل از رسیدن به این مرحله، حتماً آن را به برق متصل نمایید تا شارژ شود. بدینوسیله فشار کمتری در حین عملیات شارژ، به باطری وارد می شود.

چگونه ویندوز لپ تاپ خود را ریکاوری کنیم؟

دستگاه را خاموش کنید با کلید Assist روشن کنید وارد قسمت  Rescue mode  شوید گزینه start Troubleshooting (recavery) را انتخاب کنید در انتخاب زبان گزینه US را انتخاب کنید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

Troubleshooter….>Recovery and maintenance…….>Windows 8……..> Start recovery wizard

ممکن است دوست داشته باشید

Skip Rescue …….> Yes, I’m sure

اگر پارتیشنی غیر از پارتیشن ویندوز هم دارید بعد از انتخاب ویندوز ۸ ویا ۸٫۱ منتظر بمانید حالا گزینه Tools را انتخاب کنید سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

Start advanced recovery wizard ……> Skip Rescue ……..> Recover C :drive only ……> Next

Yes, I’m sure ……..> start recovery

هنگامی که وایرلس لپ تاپ کار نمیکند چه باید کرد؟

این مشکل ممکن است مربوط به درایور قطعه وایرلس باشد که یا نصب نشده و یا به مشکل خورده است که باید درایور جدید آن از سایت سازنده دانلود و نصب شود.احتمال بعدی ممکن است مربوط به مودم وایرلس باشد.

در لپ تاپ ویندوز در حالت Starting می ماند و وارد desktop نمیشود و یا صفحه سیاه می شود

این مشکل غالبا مربوط است به بروزرسانی ویندوز که وقتی از ایران  آپدیت می شود به مشکل بر میخورد این مشکل هم در ویندوز اورجینال و هم در ویندوز غیر اورجینال به وجود می آید این مشکل به دلیل تحریم ایران از طرف شرکت مایکروسافت است.

هنگام کار گرافیکی با لپ تاپ ، با پیغام خطای گرافیکی مواجه می شویم!

این مشکل به دلیل بروز نبودن و یا عدم نصب صحیح درایور گرافیک است.

چرا هنگام شارژ شدن لپ تاپ ، شارژر داغ می شود؟

این مورد کاملا طبیعی ست و به دلیل میزان جریانی ست که شارژر مبادله می کند.

راهنمای نصب ویندوز غیر اورجینال در سونی:

دستگاه را با کلید Assist روشن کنید.

گزینه Start Bios Setup را انتخاب کنید.

در Tab  ، Security گزینه Secure Boot را disable کنید.

در Tab، Boot گزینه Boot mode از حالت UEFI به حالت Legacy تغییر دهید.

در Tab، EXIT گزینه Save Changes را انتخاب کرده و سپس Exit setup را انتخاب کنید.

در پیغام Setup confirmation گزینه Yes را انتخاب کنید.

با انجام مراحل فوق دستگاه Restart شده، وارد قسمت  Secure mode شده

گزینه Start from media(Usb device/optical disk) را انتخاب کرده و بر اساس نوع بوت دستگاه راه اندازی شده کل پارتیشن ها را حذف کرده و هارد دیسک را مجددا پارتیشن بندی کنید.

همواره بخاطر داشته باشید از ویندوز اورجینال و اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و نزد خود نگهدارید.

مشکل یا سوال موردنظر من در هیچ کدام از موارد بالا نبود

به شما پیشنهاد می دهیم به وبلاگ ما سر بزنید و بصورت روزانه با مطالب جدید آشنا شوید.

۲۰۳ پاسخ

  1. سلام. میشه مشخصات یه لپ تاپ رو بفرستم حدود قیمتش رو به من بگین. سرچ کردم ولی قبمتش رو پیدا نکردم.
    با توجه به تغییر وضعیت دلار قیمت این لپ تاپ رو به روز میخوام

        1. درود خدمت شما
          بعد از آپدیت شدن دستگاه و روشن شدن مجدد، سیستم در حال آماده سازی و نصب نرم‌افزار جدید است و این عمل چند دقیقه به‌طول می‌انجامد. حتما این پروسه باید انجام شود تا دانلود انجام شده به درستی نصب شود.
          با احترام

      1. سلام ببخشید اگر مثلا لپ تاپ توی شارژ باشه و روشن هم هست و هنوز کامل شارژ نشده خاموشش کنیم و کلا از توی برق بکشیم و جمعش کنیم باتری اسیب می بیند؟
        یعنی نصفه شارژ شده بکشیمش و کلا خاموش کنیم
        با تشکر.

      1. با درود. برندهای مختلفی در بازار هستند. اما در نهایت این شما ستید که باید تمام گزینه ها را بررسی و انتخاب نمایید. کار پیچیده‌ای نیست. فقط باید حوصله کنید و وقت برای این کار بگذارید. موفق باشید//

  2. سلام من متاسفانه یادم رفته بود که نباید شارژ باتری تا ته باشه یا خیلی پر بمونه از زمان خریدن لبتابم که یه سالی میگه اکثرا تو خونه بودم و کامل پر بود اما خب این اواخر خیلی از باتری استفاده کردم و تو این دو ماه همش باتریش شب صفر میشد صب صد میشد و الان لبتاب کمی داغ میکنه چراغ شارژش خاموش میشه اما علامت شارژ میمونه و تغیری نمیکنه در بازی هم که گاهی میکنم تا خاموش میشه افت فریم داره مثل وقطی که تو شارژ نیست بازی میکنم ممنون میشم بگید مشکل از باتریه درزمن پنج شیش باری هم پای بچم به سیم گیر کرده و از تو سوکت در اومده و یکم سوکتش لغه امه اون که گفتم در شرایطی یه که دیشب خوب بود که تو شارژ بود

    1. سلام شما اگه قصد تعمیر دستگاهتونو دارین میتوانید به بخش تعمیرات تخصصی ما مراجعه کنید

  3. سلام …من لب تاپم ری استارت شده حال وقتی روشن میکنم نوشته میشه باید تنظیمات ویندوز انجام بدید لطفا کمک کنید ممنون your windows license will expire soon …you need to activate in settings این نوشته میشه

    1. سلام شما باید ویندوزتونو اکتیو کنین
      باید به جایی که ویندوز را تهیه کردید مراجعه کنید

  4. سلام ، چند روز پیش لپتاپ رو که باز کردم دیدم زبانش عربی شده بدون هیچ دلیلی . هیچ کسیم ازش استفاده نکرده بود . امکان داره که هک شده باشه یا همچین چیزی ؟ مشکل از کجا بوده ؟

  5. با سلام مشکل اینکه با حرکت کوچک در کناره صفحه لپ تاپ نور صف لپ تاپ خاموش میشود با حرکت دوباره روشن میشود چیست

  6. سلام
    واقعا صبر حوصله ای دارین خدا قوت
    انشالله که مارو هم راهنمایی کنین
    من لپ تات استوک ۴۳۱۰دل خریدم که ویندوز ۱۰روشه بعدخواستم روش پسورد بزارم که کلاقفل کردم رفت
    اکثرروشهاروامتحان کردم اینکه میگن بااکانت مایکروسافت پسورد ریست کن
    یامیبری حالت سیف مود بعد اکانت دیگه میزنی….
    خواستم ببینم اگه ببرم بیرون چقدرهزینه داره؟
    چیزمهمی ندارم توش ببینم کدومش به صرفه هست بدم ویندوز عوض کنن یا قفل بازکنن؟
    بعد البته باید بگم بایوس لپ تاپ هم قفل داره خواستم ببینم برا اون چقدر هزینه میبره؟یا اصلااونو بدم باز کنن خودم ویندوز عوض کنم

    ممنون میشم مارو راهنمایی کنین

    1. سلام ، به دفتر خدمات آروند مراجعه کنید بعز از تعطیلات نوروز ، بهتون اعلام می کنند .

  7. سلام
    اگه یه لپ تاپ با مشخصات لپ تاپ های گیمینگ میان رده تهیه کنیم و براش یه کول پد قوی بگیریم می تونیم به عنوان لپ تاپ گیمینگ بازی های سنگین تو ش انجام بدیم؟

    1. درود خدمت شما
      برای اجرای بازی‌های سنگین نیاز به سخت‌افزاز آن بازی نیز دارید و صرفا با تهیه کول‌پد نمیتوان به نتیجه مطلوب رسید. پیشنهاد ما به شما اجرای بازی‌هایی است که لپ‌تاپ توان پردازش آن‌ها را دارد

  8. سلام . جدیدا وقتی لبتابمو کمی تکون میدم یه صدایی داخلش میاد و صداهه اینطوره که انگار یه چیزی از داخل لبتاب تکون میخوره و با هر تکون میره اینور اون میشه کمکم کنید؟

    1. سلام . با شماره ایی که تو سایت هست تماس بگیرید و دستگاهتون رو بیارید شرکت ، تا تیم خدمات و تعمیرات مشکلش رو پیدا کنند .

  9. سلام خسته نباشین میتونین به من بگین که وقتی یه نرم افزار مثل فیلترشکن(وی پی ان) نصب میکنم رو لپ تاپم چجوری به صورت کامل پاکش کنم وقتی فیلترشکن حات اسپات شیلد رو نصب کردم و با shift پاکش کردم انگار پاک نشده مثلا تا لپ تاپمو روشن میکنم نرم افزار باز میشه دوباره با اینکه کلا پاکش کردمو تو سطل اشغال لپ تاپمم نیست اما وقتی لپ تاپمو روشن میکنم نرم افزار فیلترشکن هات اسپات شیلد باز میشه چیکار کنم که کلا پاک بشه و دیگه باز نشه و یه سوال دیگه هم دارم که نصب کردن وی پی ان چه خطراتی داره

    1. درود خدمت شما
      برای پاک کردن برنامه‌ای به صورت کلی از از لپ‌تاپ باید به control panel و سپس به Program and features بروید، برنامه مورد نظر را انتخاب کنید و گزینه Uninstall را بزنید. در این حالت برنامه به طور کلی از لپ‌تاپ شما حذف می‌شود.

  10. سلام خسته نباشید
    آقا لبتابم وقتی تو شارژ نیست در برنامه های سنگین کند عمل میکنه ( حتی وقتی شارژ باتری پر است) و از لحظه ای که شارژر وصل میشه این مشکل حل میشه
    لطفا راحنماییم کنید ممنون

    1. درود خدمت شما
      زمانی که لپ‌تاپ با باطری کار کند خودبه‌خود روی حالت Balance کار می‌کند. حالت باطری لپ‌تاپ خود را روی حالت Performance قرار دهید تا مشکل برطرف شود

    1. درود خدمت شما
      ممکن است مشکل از صفحه لپ‌تاپتون باشه. برای بررسی بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهتر بتونیم راهنماییتون کنیم

  11. سلام
    من یه لپ تاپ خریدم که گرافیکش intel hd 4400 share 2 gb کارت گرافیک نداره.
    به نظرتون پایینه؟
    و اینکه میشه یه کارت گرافیک بخرم به لپ تاپ وصل کنم؟

    1. درود خدمت شما
      با گرافیک ۲ گیگبایت اگر برای انجام کارهای گرافیکی یا بازی استفاده نکنید مشکلی نخواهید داشت و برای اضافه کردن کارت گرافیک با توجه به مدل لپ‌تاپ اگر جای کارت گرافیک نداشته باشد امکانش نیست.

  12. سلام خواستم بپرسم چه نرم افزار باتری ای هست برای ایسوس که شارژ رو ۶۰درصد نگه داره و ادامه اش بره رو برق؟

  13. با عرض سلام خدمت شما،،ببخشید لبتاپ من مارکش acer هست،،مدل e1_572g،،یه چندوقتی هست که وقتی لبتاپ رو میزنم شارژ و اولش خوبه ولی بعد از یکی دو دقیقه شارژش قطع میشه بعد دوباره شروع به شارژ شدن میکنه بعد دوباره قطع میشه بعد باز هم دوباره شروع به شارژ میشه میخواستم ببینم مشکل از کجاست ممنون میشم جواب بدین

    1. درود خدمت شما
      کابل شارژ خود را بررسی کنید. اگر مشکل از کابل شارژ نبود به دفتر شرکت مراجعه کنید تا کارشناسان ما مشکل دستگاه شما رو بررسی کنند

  14. سلام چندوقته کلید backspoce لپتاپم موقع فشار دادن چندتا شماره نشون میده ….. درواقع به جای پاک کردن متن چندتا شماره نشون میده و هربار هم همون شماره ها نمیدونم مشکل از کجاس میشه راهنمایی کنید؟ ممکنه ویروسی شده باشه؟

    1. درود خدمت شما
      لطفا به دفتر آروند مراجعه کنید تا کارشناسان ما مشکل دستگاه شما رو بررسی کنند

  15. سلام
    چند روز پیش که لب تاپ م را خواستم روشن کنم نشد هر چقدر هم تلاش کردم ولی بازم روشن نشد ولی چند روزی که گذاشته بودم داخل کیف باز دیروز یهو روشن کردم دیدم در عین نا باوری روشن شد ولی بعد اینکه خاموش کردم خواستم دوباره روشن کنم بازم نشد
    علتش چی میتونه باشه
    لپ تاب من ایسوس و باتریشم جدا نشدنیه

    1. دوست عزیز برای عیب یابی این مشکل باید دستگاه رو ارسال کنید تا توسط کارشناس بررسی بشه

  16. سلام من برای دااشم یک لپتاپ lenovo ideaoad 330G خریدم ولی انگار فنی ندارد – شک کردم و SPEED FAN را نصب کردم ولی در قسمت فن فنی وجود نداشت دلیلش چیست؟ ایا مشکلی وجود دارد؟

    1. درود خدمت شما
      مدل لپتاب شما دارای فن میباشد . ما به شما پیشنهاد میکنیم به شرکت گارانتی خود مراجعه کنید

    2. سلام لپتاپ من چند وقتی هست به محض اینکه روشنش میکنم خاموش میشه .شما میتونی بگید ک مشکلش چی میتونه باشه؟و هزینه تعمیرش حدودا چقدره؟لپاتپم وایو سونی هست.

      1. درود خدمت شما
        مشکل سخت افزاری است و میتواند از هرکدام قطعه ها باشد.لطفا به دفتر ما مراجعه کنید تا کارشناسان ما مشکل شما رو بررسی کنند.

  17. سلام مدت یک ماهه لپ تاپ acer nitro رم ۱۶ گرافیک ۱۰۵۰ core i7 گرفتم
    بدون شارزر مشکلی نداره موقع بازی ولی وقتی شارزرو وصل میکنم بازی لگ پیدا میکنه
    باتری رو هم از حالت save خارج کردم و رو حالت high performanance هستش ولی مشکل حل نمیشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. درود خدمت شما
      متاسفانه ما دستگاه های با برند ایسوس رو نداریم و در خصوص بازی ما لپ تاب های گیمینگ رو توصیه میکنیم

  18. سلام. میشه لطف کنید یه لپ تاپ مناسب برای فتوشاپ به من معرفی کنید؟ برندش فرقی نداره برام فقط میخوام بدون هیچ مشکلی آخرین نسخه فتوشاپ رو اجرا کنه. تو رنج قیمت پایین چه مدلی رو پیشنهاد میکنید؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. درود خدمت شما
      پیشنهاد ما به شما این است لپ تابی که خریداری میکنید حداقل رم ۸ گیگ داشته باشد

  19. سلام یه لپتاپ خریدم با رم ۱۶ به فیمت ۱۰ میلیون همون‌ اول شک کردم که خیلی کمه قیمتش حتما یه عیبی داره الان وقتی روشنش میکنم خیلی با تاخیر روشن میشه مشکل از چی میتونه باشه

    1. درود خدمت شما
      چقدر زمان میبره و چقدر تاخیر داره؟ آیا فقط زمان روشن شدن تاخیر داره یا تو برنامه ها هم همینطور است؟

  20. با سلام.
    لب تاپ زمانی که مقدار شارژش به ۸۰ میرسه چراغش از نارنجی به سفید تغییر میکنه که معنیه شارژ شدن کامل هست ولی در عین حال ۸۰ درصد بیشتر شارژ نشده میخواستم بپرسم دلیل زود تر روشن شدن چراغ شارژش چی چیزی میتونه باشه؟؟

    1. درود خدمت شما
      ممکن است مشکل نرم‌افزاری باشه اما برای رفع مشکل و بررسی دقیق‌تر لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.با تشکر

  21. سلام. وقت بخیر. لپ تاپ من مدل لنوو IP330 hb است. تاچ پد این مدل از نوع بدون کلید است. بنده کلیک و درگ کردن را بلدم. ولی کلیک راست را نمیتوانم انجام بدهم. لطفا اگر مشکل درایو دارد راهنمایی کنید کدام درایو و از کجا تهیه کنم. با تشکر فراوان از توجه شما.

  22. سلام.من اکثرا وقتی با لپ تاپ کار میکنم تو شارژ چون کلا ۴۰ دقیقه شارژ نگه میداره..ولی الان دیگه بدون شارژر روشن نمیشه…lenovo ideapad500

  23. سلام
    لب تاب من لنوو است بعد هر وقت میرم که دانلود کنم دانلود میشه ولی نصب نمیشه میگه باید برید توActivate Windows بعد که میرم توی این بخش نمیدونم باید جیکار کنک میشه راهنمایی کنید

  24. سلام جدیدا وقتی لپ تاپ رو روشن میکنم یهو خاموش میشه وقتی دوباره روشن میکنم ارور
    scaning and repairing the drive رو میاره به نظرتون مشکلش سخت افزاری هست؟ یا اینکه هارد لپ تاپ مشکل داره؟
    دیگه نمیتونم ازش استفاده کنم چون تا روشن میکنم یهو خاموش میشه

    1. درود خدمت شما
      برای حل مشکل دستگاه به دفتر شرکت مراجعه کنید تا کارشناسان ما دستگاه شما را بررسی کنند
      روز خوش

  25. سلام لبتاب من ایسوس هست شارژ دستگاه صد هست ولی وقتی شارژر رو قطع میکنم لبتاب خاموش میشه مشکل این دستگاه چی هست

    1. درود خدمت شما
      برای حل مشکل دستگاه به دفتر شرکت مراجعه کنید تا کارشناسان ما دستگاه شما را بررسی کنند

  26. سلام. وقتتون بخیر. لطفا راهنماییم کنید. لپ تاپ من اپله. تعدادی فایل فیلم دارم که میخوام انتقالش بدم روی دسکتاپ .اما اصلا نمیشه.. حتی یک روز کامل میزارم وقت میزارم کپی نمیشه روی دسکتاپ که بتونم بریزم روی فلش. لطفا راهنماییم کنید. این فیلما رو از گوشی انتقال دادم به لپ تاپ.

    1. درود خدمت شما
      اگر مشکل شما شناسایی هارد یا دستگاهتون باشه باید از برنامه Tuxera disk manager برای شناسایی فرمت درایوتون استفاده کنید. در غیر این‌صورت برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهتر راهنماییتون کنند.

  27. درود خدمت شما
    مشکل سخت‌افزاری است و ممکن است از هرکدام قطعه ها باشد. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در این زمینه راهنماییتون کنند و مشکل شمارو برطرف کنند

  28. سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم رایت کردن زیاد دی وی دی میتونه به خود لپتاپ و درایو نوریش صدمه ای وارد کنه؟

    1. درود خدمت شما
      در طولانی مدت به لنز درایو صدمه وارد میشه و به قسمت دیگری هیچ صدمه ای وارد نمیشه

  29. سلام ببخشید اگر هنگامی که لپ تاپ به شارژ است با آن کار کنیم باطریش خراب میشه.چون من مجبورم فیلم های درسی را از این طریق ببینم.

    1. درود خدمت شما
      مدل لپ‌تاپتون چی هست؟ ویندوز بالا میاد یا ابتدای روشن کردن لپ‌تاپ صفحه قرمز رو نشون میده؟

  30. سلام خدمت شما .من لپتاپ استوک لننو l440رو خریداری کردم.وقتی که باطری پر میشه و میخوام از شارژ درش بیارم وقتی که پرت باطری زو جدا میکنم صفحم یک لحظه میره و میاد.و ویندوزمم ۱۰هستش.میخواستم ببینم مشکلش چیه

    1. درود خدمت شما
      به دلیل سوییچ کردن کارت گرافیک این موضوع پیش میاد که مشکلی نیست
      با احترام

      1. در ضمن خواستم بگم گرافیکش اینتل ۴۶۰۰هستش رم ۸داره و i5که موقع کشیدن از برق صفحه کاملا سیاه میشه و بر میگرده که کلا یک ثانیه اینجوری هستس

  31. سلام ممنونم از پاسخگوییتون منظورم از رفت و امد صغحه این بود که کلا صفحه سیاه میشه و بعد به حالت عادی برمیگرده که کلا میشه ۱ ثانیه.پس مشکلی نیست؟

    1. درود خدمت شما
      از نظر کارشناسان ما، دستگاه شما مشکلی نداره اما باز هم برای اطمینان بیشتر به یک متخصص جهت بازدید دستگاه مراجعه کنید
      با احترام

  32. سلام و خسته نباشید
    لپ تاپ من مدل dell هستش بعد چند وقتیه وقتی یک مدتی باهاش کار می کنی یک صدایی عین تراکتور از زیرش میاد چند دقیقه بعدش شدتش کم میشه و در نهایت صدا از بین میره البته من استفاده ام خیلی زیاده هر روز اما مثلا چند روز صدا نمیده بعد دوباره یهو صداش شروع میشه این مشکلش چیه ؟ خطرناک که نیست نسوزه؟
    ممنون از راهنماییتون

    1. درود خدمت شما
      لطفا به دفتر شرکت مراجعه کنید تا کارشناسان ما مشکل لپ‌تاپ شما رو بررسی کنند
      با احترام

  33. سلام
    من لب تاپمو تازه گرفتم.وتازه کارم.سوالمم میشه گفت مسخره اس.
    وقتی لب تاپو روشن میکنم.اسمه جایی که ازش گرفتم رو میاره وخوش امد میگه.میخوام اسم خودمو بیاره باید چیکار کنم….؟!

    با تشکر از زحماتی که میکشید.

    1. درود خدمت شما
      برای این‌کار باید وارد کنترل پنل شوید، سپس از پوشه System، وارد قسمت Rename this computer شوید. در آنجا نام کامپیوتر را با گزینه Change می‌توانید تغییر دهید.
      با احترام

  34. سلام میخواستم بدونم چرا وقتی وارد مای کامپیوتر میخوام بشم دیگر کار نمیکنه قسمت task barو هیچی نمیشه کرد

    1. درود خدمت شما
      مشکل دستگاه شما نیاز به بررسی دارد. با مشاورین ما تماس بگیرید تا بهتر راهنماییتون کنند
      با احترام

  35. سلام خسته نباشید
    لپ تاپ من ایسوز هست و امروز یه مقدار تقریبا کمی چای روش ریخت و من سریعا خشک کردم و باطری رو جدا کردم تقریبا یکی دوساعت گذاشتم که خشک بشه و باطری رو گذاشتم سر جاش و روشن کردم روشن شد ولی هی صفحه میپرید و میومد میخواستم ببینم امکانش هست که مادربورد سوخته باشه یا نه و اینکه بزارم ۲۴ ساعت بگذره دوباره امتحان کنم یا اینکه ببرم تعمیرگاه ؟
    ممنون

    1. درود خدمت شما
      لطفا به دفتر ما مراجعه نمایید تا کارشناسان ما دستگاه شما رو مورد بررسی قرار دهند.
      با احترام

    1. درود خدمت شما
      مدل لپ‌تاپتون چی هست؟ در صورت امکان به دفتر شرکت مراجعه کنید تا لپ‌تاپ شما توسط کارشناسان ما مورد بررسی دقیق‌تر قرار گیرد.
      با احترام

  36. سلام خسته نباشید من تازه لب تاپ مدل لنوو گرفتم وقیتک خاموشه و میزنمش شارژ و صدرصد میشه لامپ شارژش خاموش نمیشه ک بفهمم پر شده هردفعه روشنش میکنم ک ببینم چنددرصده،خواستم بدونم ماله من خراب یا کلا همینطورین ممنونمم‌

        1. درود خدمت شما
          مدل لپ‌تاپ شما فقط یک نوع چراغ در زمان شارژ داره و رنگش در زمان شارژ تغییر نمیکنه
          با احترام

  37. سلام من قصد خرید یک لب تاب گیم دارم چطور از اصل بودن ویندوزش اطمینان کسب کنم
    توی دیجی کالا دیدمش ویندوز ۱۰ داشت ولی میخوام از فروشگاه کنار خونم بخرم چطور بفهمم که کرکی نیست ویندوزش

    1. درود خدمت شما
      چندین ساله که شرکت‌ها روی لپ‌تاپ‌هاشون ویندوزهای ورژن OEM نصب می‌کنند. این ویندوزها اصل هستند اما سریال مشخصی برای هر لپ‌تاپ ندارند و برای تمامی لپ‌تاپ‌های تولیدی از آن شرکت، از همان سریال نامبر استفاده می‌شود. اما ممکن است لپ‌تاپی که خریداری می‌کنید فاقد ویندوز باشد که در این صورت خودتان تعیین می‌کنید که ویندوز اصل با سریال نامبر مشخص و یا ویندوز غیراصل و بدون سریال نامبر مشخص روی لپ‌تاپ نصب کنند.
      با احترام

  38. سلام…
    خدا قوت
    من یک دانشجو هستم، میخوام لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک ۳ رو بخرم.
    دنبال کار گرافیکی و برنامه نویسی و فتوشاپ نیستم یعنی رشتم این نیست ولی میخوام لپ تاپ با کیفیت ساخت بالا با دوام داشته باشم. مهم ترین مسئله اینه که میخوام بعد از چند سال هم لپ تاپ هم از رده خارج محسوب نشه و کانفیگ هاش هنوز بتونه با برنامه های روز سازگار باشه. سرفیس بوک ۳ پردازنده هاش همه نسل ده هستند.
    میخواهم بدونم بین core I 7 رم ۱۶ با core I 5 رم ۸ کدوم ر انتخاب کنم؟؟؟

    1. درود خدمت شما
      لپ‌تاپ سرفیس بوک ۳ با دو کانفیگی که فرمودید هردو خوب هستند اما قطعا پردازنده‌ی Core i7 با رم ۱۶ گیگابایتی مزیت‌های بسیار بیشتری از نظر سرعت در پردازش دارد و قطعا برای چند سال آینده بهتر است. ممکن است با رم ۸ گیگابایتی و پردازنده‌ی Core i5 در برنامه‌های نسل‌های بعدی با مشکل و یا کندی سرعت مواجه شوید.
      با احترام

  39. سلام وقت تون بخیر …
    من یک لپ تاپ سونی وایو مدل pcg-31112l دارم
    دارای یک برد اس اس دی که دارای سه حافظه ۶۴ گیگابایتی است . در یک طرف دو عدد و در سمت دیگر یک عدد .
    اما متاسفانه به یکی از حافظه های ۶۴ گیگابایتی در سمتی که دو عدد از حافظه موجود است ، آسیب رسید و ب همین دلیل لوود نمیشد، بعد از شناسایی علت ، اون حافظه ۶۴ گیگی رو از مدار خارج کردم و الان ۱۲۸ گیگ به صورت دو تا ۶۴ گیگی حافظه دارم . مشکل حل شده و سیستم لوود میشه … اما سرعت لوود از زمان روشن کردن تا بالا اومدن ویندوز حدود ۲ دقیقه طول میکشه… چنانچه فلت سمت اون قسمتی که دو حافظه ۶۴ داشت که من از مدار یکی رو خارج کردم رو قطع کنم و فقط با ۶۴ تک باشه این مشکل نیست . لطفا علت رو راهنمایی بفرمائید

    1. درود وقت بخیر
      به احتمال زیاد باید مشکل مربوط به تنظیمات رابط نرم افزاری با سخت افزار باشه. دستگاه رو باید بیارید تا چک بشه و مشکل مدار ارتباطی هاردهای دستگاه چک بشه.

  40. سلام ایا میشه بجای دی وی دی لپتاپ گرافیک قرار داد یا اگه نمیشه باید چه چیزی قرار داد بعد یه سوال با ارتقای کدام قطعه میشه لپتاپ رو برای بازی قوی کرد

    1. درود خدمت شما
      متاسفانه به‌جای دی‌وی‌دی قطعه‌ی دیگری نمی‌توان در لپ‌تاپ جایگزین کرد و برای اجرای بازی‌ها شما نیاز به گرافیک و رم بالا دارید
      با احترام

  41. س ببخشید من لبتاب hp peo book 6460b هست وقتی روی بدنه سمت راست پایین کیبرد رو فشار میدم ریستارت می شود.ضمنا همان قسمت از بقیه قسمت های لبتاب گرم تره . مشکل چیه؟لطفا سریع جواب بدید.

    1. درود خدمت شما
      به واحد خدمات مراجعه نمایید تا مشکل لپ‌تاپ شما توسط کارشناسان ما بررسی شود
      با احترام

  42. سلام..لبتاب رو روشن میکنم فقط تا اون صفحه‌ای که پسوردو میزنی بالا میاد بعد اینکه رمزو میزنم کاملا صفحه سیاه میشه و فقط ایکون موس هست..ویندوز ۱۰ هستش و هیچ برنامه‌ای تازگی نصب نکردم

    1. درود خدمت شما
      ممکن است دستگاه شما یا ویروس گرفته و یا ویندوز شما از حالت قانونی خارج شده باشد
      برای تست و فهمیدن مشکل لپ‌تاپتون لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید
      با احترام

  43. سلام
    لپ تاپ انوو z5070 i7 دارم و جدیدا یک مقدار سرعت بوت شدن و بالا آمدنش کم شده و هم توی کار کردن سرعتش کمه راهنمایی بفرمایید سپاسگزار میشم ….

    1. درود خدمت شما
      لپ‌تاپ شما باید توسط کارشناسان ما بررسی شود تا دلیل افت سرعت ویندوز مشخص شود
      لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا همراه با لپ‌تاپ به دفتر شرکت مراجعه نمایید
      با احترام

  44. سلام من لپ تاپ ایسوز دارم بعد ی شب خاموشش کردم صبح دیگه روشن نشد بعد بردم پیش یه تعمیر کار میگف سه چار تا ویندوز نصب کردم بعد سه چارتا فایل فلش زدم بهش فقط بایکی میومد که خودم داشتم بقیه اصلا صفحه نمایشش رو شن نمیشد الان تنها مشکلش اینه که درایور اصلی گرافیکش نصب نمیشه میگه احتمالا اگه خیلی خوش شانس باشین بایه فایل فلش دیگه حل میشه که احتمالش خیلی کمه ولی اگه نباشین باید کارت گرافیکش رو عوض کنین که بالای یک میلیونو خورده ای هزینه داره آیا شما راهه حل دیگه ای دارین

    1. درود خدمت شما
      به احتمال زیاد گرافیک دستگاه مشکل داره و باید تعویض شود اما باز هم با تعویض گرافیک ریسک بوجود آمدن این مشکل وجود دارد
      با احترام

  45. سلام من موقع استارت میمونه و صفحه هی سیاه میشه و الان با دکمه ی شات داون سخت افزاری کیبورد خاموش کردم ولی هی چراغش روشن میشه و صدا کار کردن میده
    خیلی ترسیدم که ویروس گرفته باشه لطفا جواب بدین

    1. درود خدمت شما
      لطفا به دفتر شرکت مراجعه نمایید تا مشکل دستگاه شما بررسی شود
      با احترام

  46. سلام من لب تابم asus vivobook s15_530fn هستش و مدتی هست احساس میکنم شارژش زود تمام می‌شود. کار سنگینی با لب تاب انجام نداده‌ام و همواره نکات شارژ صحیح لب تاب را رعایت کردم. یک سال و سه ماه است خریدم. خواستم بپرسم مدت زمانی که لب تاب بدون شارژر میتواند کار کند اگر کار در حد سرچ ساده باشد چقدر است؟
    آیا این سرعت اتمام شارژ به علت لیتیومی بودن باتری است؟

    1. درود خدمت شما
      دستورالعمل خاصی برای اتمام سریع شارژ باتری وجود ندارد. این موضوع به عوامل بسیاری زیادی از جمله برنامه‌های باز در حین کار، میزان کارکرد سی پی یو و رم، نور پس زمینه و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد و نمی‌توان زمانی را برای اتمام شارژ باتری لپ‌تاپ در حین سرچ ساده برآورد کرد.
      با احترام

  47. سلام وقت به خیر
    من یه لپ تاپ دارم با این مشخصات…
    HP 8540 p
    Cpu  i7
    Ram  ۴
    HDD  ۵۰۰
    Vga 1 nvidia
    DVD 
    ۱۵ LED
    گرید A++
    همه چیز خوبه فقط‌ گاهی بین کار کردنم‌ سرعت یه مقدار میان پایین برای چند دقیقه و اختلال ایجاد میکنه دلیلش چی میتونه باشه؟اول ویندوزم‌ ۱۰ بود و این مشکل بیشتر اختلال ایجاد میکرد و الان ۷
    دلیل مشخصی داره؟میشه درست بشه؟

    1. درود خدمت شما
      مشکل کند شدن سرعت دلایل بسیار زیادی ممکنه داشته باشه. ویروس، پر بودن حافظه، کارهای گرافیکی، نرم افزارهای نصبی که بدون باز بودن از حجم رم دستگاه استفاده می‌کنند و بسیاری عوامل دیگر. برای بررسی علل مشکل دستگاه با کارشناسان ما تماس بگیرید یا به دفتر شرکت مراجعه نمایید.
      با احترام

    1. درود خدمت شما
      کلید Caps Lock بالای دکمه‌ی Shift سمت چپ کیبورد اغلب دستگاه‌ها وجود دارد. ممکن است یا روی آن نوشته نشده باشد و یا اگر وجود نداشت با نگهداشتن Shift می‌توانید مانند دکمه‌ی Caps Lock عمل کنید.
      با احترام

    1. درود خدمت شما
      لطفا برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا به دفتر شرکت مراجعه کنید.
      با احترام

  48. سلام من لپ تاپم ایسوسه بوردش دستکاری شده اگه بازی ۲ گیگی یعنی زولا نصب کنم و فن بزارم که داغ نکنه لپ تاپم میسوزه؟

    1. درود خدمت شما
      آسب دیدن برد دستکاری شده و یا تعمیر شده به خیلی عوامل بستگی دارد. ابتدا باید دید که بازی زولا با مشخصات لپ‌تاپ شما سازگار هست یا خیر؟ همینطور به بورد دستگاهتون و تعمیراتی که روش انجام شده هم بستگی دارد و بدون اطلاعات از دستگاه نمیشه در این مورد نظر داد.
      با احترام

  49. سلام من هارد ssd جای دیویدی رایتر لپ تاب بزارم ویندوز داخلش نصب کنم مشکل داره؟ یا بهتر است به جای هارد اصلی ssd بزارم ویندوز بریزم و هارد قبلی رو جای سی دی رام بزارم ؟

    1. درود خدمت شما
      برای جای دادن دو هارد در لپ‌تاپ، باید هارد SSD رو به‌جای هارد اصلی دستگاه بگذارید و هارد دستگاه رو به‌جای DVD-RW قرار دهید تا سرعت هارد SSD کم نشود.
      با احترام

  50. سلام ببخشید لپ تاپ من روشن نمی شد الان روشن شده یه علامتwarningاومده من باید چیکار کنم؟
    دوتا هم گزینه هسcleanو no action.
    Noactionرو میزنم دوباره همین سوال میاد.
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

  51. سلام ببخشید
    من میخوام وسندوز ۱۰ نصب کنم
    لپ تاپ دل مدل
    LATITUDE E6440
    بعد وقتی دکمه ی F12رومیزنم که وارد منو بوت کردن بشم اصلا شبیه اون چیزی که توی نت گفته بودن نیست و من نمیدونم باید چیکار کنم
    میشه بهم بگید

    1. درود خدمت شما
      محیط بوت برای هر لپتاپی ممکن است متفاوت باشد. توصیه ما به شما این است که به فروشگاهی بابت نصب ویندوز مراجعه کنید و یا به دفتر شرکت مراجعه نمایید.
      با احترام

  52. سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید . یه لپ تاپ سونی وایو سری FW520 دارم حدود ۱۰ سال میشه. الان برای پردازش و افزایش سرعت اظلاعات برای نرم افزار هلو حسابداری قصد تعویض هارد به سری جامد SSD دارم. میخواستم بپرسم دقیقا چه نوع هاردهای SSD میتونه روش نصب بشه و اینکه علاوه بر تعویض هارد چیز دیگه ای هم میشه تعویض کرد که به سرعت ایده‌ آل برسم؟
    ممنون از زحماتتون

    1. درود خدمت شما
      اگر رم دستگاه شما ۳ گیگابایت و یا ۴ گیگابایت باشه نهایت تا ۱ ترابایت SSD Sata میتونید استفاده کنید و سرعت بهتری داشته باشید.
      با احترام

        1. سلام خدمت سایت خوب شما،بنده یک ماهه که لپ تاپ لنوو مدل آیدیاپد گیمینگ ۳خریدم و فقط یه مشکلی داره
          موقع کار عادی سه چهار ساعت دووم میاره اما موقع بازی ۴۵ دقیقه
          که فکر کنم طبیعی
          اما..‌
          وقتی بدون شارژر باهاش بازی می‌کنم ۴۵ دقیقه دووم میاره اما کاملا خنک هست و فن هاش خاموش،اما وقتی با شارژر میرم بعد از پنج دقیقه به شدت شروع به گرم شدن میشه و فن هاش روشن میشن و خود شارژر هم آنقدر داغ میشه که نمیشه بهش دست زد
          کول پد هم ندارم فعلا
          به پسر خالم گفتم و ایشون گفتن نباید با شارژر بری تو لپ تاپ حتی توی کار عادی،گفت باتریش در بیاراما باتریش در نمیاد و داخل دستگاه است
          لطفاً کمکم کنید که چکار کنم آخه تازه خریدم نکنه مشکلی داره؟
          تو شارژ به سرعت داغ میشه
          پسر خالم گفتن اصلا تو شارژ هیچ کار نکن با باتریش فقط
          کمک کنید

          1. سلام. استفاده از دستگاه در حین شارژ اشتباه است. مگر با تایید شرکت سازنده دستگاه. در خصوص دستگاه شما هم باید به تکنسین های این برند(لنوو) مراجعه فرمایید. موفق باشید//

  53. سلام اگر حین ریست کردن لپ تاپ ناگهانی لپ تاپ خاموش شود چه میشود؟
    به سیستم آسیب میزند؟

    1. درود خدمت شما
      بله امکان آسیب زدن به سیستم عامل و یا سخت‌افزارهای دستگاه در این شرایط زیاد است

        1. با اینکار شما به دستگاهی که روشن است و در حال آماده سازی برای خاموش شدن است شوک وارد کرده تا یکدفعه تمام برنامه‌ها را ببندد. این کار ممکن است چند دفعه هم هیچ مشکلی برای دستگاه شما ایجاد نکند اما یک مرتبه باعث آسیب رسیدن به بخشی از سخت افزار و یا سیستم‌عامل شما شود

  54. سلام من به شارژر لپ تاب خراب شده بود خاموش بود یه دو هفته بعد درست شد حالا وقتی من میزارم شارژ علامتش میاد ولی اصلا شارژ نمیکنه همش صفره، بعد من روشن کردم بعد ۲ ساعت گفتم بزار شارژ رو در بیارم وقتی در آوردم خاموش شد واقعا ۰ بود شارژش

    1. درود خدمت شما
      ممکن است مشکل از باتری نباشه. با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در این مورد بیشتر و تخصصی‌تر راهنماییتون کنند.اگر هم دسترسی داشتید با لپتاپ به دفتر شرکت مراجعه کنید تا کارشناسان ما دستگاه شما رو بررسی کنند.
      با احترام

  55. سلام وقت بخیر
    من می خوام لپ تابم رو ریست کنم ولی در قسمت system recovery optionsگزینه dell datasafe restoreوجود نداره باید چه کار کنم؟

    1. درود خدمت شما
      DataSafe Restore مخصوص ویندوزهای ۸ به بعد هست. ممکنه ویندوز شما ۷ یا قدیمی تر باشه که این امکان براش وجود نداره

        1. درود خدمت شما
          اگر سیستم عامل شما ویندوز هست، برای کامل پاک کردن کامل هر فایلی Shift + Dell رو بزنید
          اگر سیستم عامل شما مک هست، باید سطل زباله را خالی کنید

  56. سلام . خدا قوت . می خواستم بدونم میشه روی لپ تاپ های گیمینگ برنامه هایی مثل شاد یا واتساپ
    یا پینتر نصب کرد ؟

    1. درود خدمت شما
      بله مشکلی نداره و میتونید با نصب نرم افزارهای هر کدوم روی لپتاپتون از هر برنامه استفاده کنید. همینطور میتونید از نسخه‌های وب این نوع اپلیکیشن‌ها هم استفاده کنید

  57. سلام من چند روز پیش ستینگ لپ تاپ ویندوز۱۰ رو دستکاری کردم و همه صداهایی که از لپتاپ پخش میشه نازک (زیر) شده چجوری میشع درستش کرد؟

    1. درود وقتتون بخیر
      در قسمت سرچ ویندوز، عبارت sound رو سرچ کنید. اگر مشکلی در این قسمت نبود گزینه troubleshoot رو بزنید. در بسیاری مواقع مشکل برطرف خواهد شد.
      با احترام

  58. سلام خسته نباشید ببخشید
    اگه با لبتاب ۱ ماهی هس کار نکرده و شایدم بیشتر اگر باش کار نکنیم مشکل پیدا میکنه
    ممنون با تشکر

  59. سلام من یه مشکل دارم وقتی لپتاپم را که ایسوسه میزنم به شارژ رنگ صفحش خیلی خوب میشه چه کار کنم وقتی تو شارژ نیست رنگش همان طوری که میزنیم به شارژ باشه ؟

    1. درود وقتتون بخیر
      روی گزینه باتری گوشه راست پایین صفحه کلیک کنید و وارد تنظیمات باتری شوید. تنظیمات برای مواقع استفاده از باتری را شخصی سازی کنید و نور صفحه را به بیشترین حالت قرار دهید
      با احترام

  60. سلام ببخشید من لپتاپم اول یک مقدار کند شد و پیام not responding میداد بعد که روشن و خاموشش کردم، روشن میشه ولی فقط صفحه بک گراند و نشانگر موس و مبیبینم هیچ چیز دیگه ای نمیاره بالا و موس هم کار نمیکنه ممنون میشم راهنماییم کنید.

  61. سلام خسته نباشید من میخوام یه لپتاپ با گرافیک آنبرد تهیه کنم که سی پی یو آی ۵ نسل ۱۱ داشته باشد میخواستم بدونم گرافیک آنبرد Iris xe قوی تره یا uhd graphics

  62. سلام
    من بازی pes رو لپتاپ نصب کردم
    دسته هم خریدم
    ولی وقتی شارژ رو وصل میکنم
    دسته کار نمیکنه
    چکار کنم

  63. سلام و عرض ادب من به یه مشکل جدی برخورد کردم لبتابم ویروسی بنام gcyi افتاده و پسوند تمام فایلها اون ویروس افتاده هرکار میکنم نمیشه پسوند عوض کردم ویروس کش نصب کردم ویندوز زدم اصلا نمیشه کمک کنین کلی عکسهای شخصی دارم

  64. روی لپ تاپم چند جای کوچیک بین دکمه های کیبورد غلط گیر ریخته مشکلی براش پیش میاد؟ و اینکه یه قسمتشو که غلط گیر ریخته بود با سوزن خراش دادم را رنگش رفت(بین دکمه کبیورد) اگر روشنش کنم مشکلی پیش میاد؟

  65. سلام . لپتاپ من این مشکل رو داست که ووقتسمت چپ بالای صفحه دست میزدم و جابجا میکردم صفحه رو شن میشد و وقتی که از سر جاش یکم تکون میخورد دوباره خاموش میشد .
    الان هم دیگه اصلا روشن نمیشه صفحش و فقط خیلی تاریک صفحه نمایش رو میشه دید
    وقتی هم که تکون میدم نور یکم بیشتر میشه ولی باز هم نمیشه چیزی دید
    مشکل از کجاس ؟

  66. سلام وقتتون بخیر ، من تازه لپتاپ اچ پی _ویکتوس خریدم ، اما خیلی زود شارژش تموم میشه ، نهایتا ۲:۳۰ ساعت شارژ نگه داره ، اول که خریدم شارژشو تا ته تموم نکردم اما شش ساعت تو شارژ بود 😐 امکان داره بخاطر این باشه؟

  67. سلام ، داشتم با لپتاپم کار میکردم یهو یک صدایی مثل گیر کردن چیزی لای فن اومد ، لپتاپ رو کمی کج کردم که اگه چیزی هست خارج بشه ولی یهو سیستم هنگ کرد . سیستم رو خاموش ، روشن کردم ولی توی صفحه سیاه هنگام بوت این پیغام میاد و بوت نمیشه

    Pxe-m0f : exiting pxe rom .

    Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key.

    اولویت بوت رو هم روی هارد درایو گذاشتم ولی باز بوت نشد .

    از قسمت بوت آپشن به Diagnostics رفتم و سیستم رو چک کردم ، به جز سی دی رام که میدونم خرابه ، بقیه قسمت ها سبز بود ولی برای هارد درایو ، یک مثلث زرد کنارش بود و ارور no hard drive detected داد

    نمیدونم مشکل از هارده یا نرم افزاریه یا میتونه از گرد غبار سیستم یا چیز دیگه ای باشه ؟ خواهشا اگه میدونید راهنمایی کنید . مچکرم

  68. سلام و خسته نباشید
    من یه چند ماهی بود که زیر لب تابم زده بود ویندوز باید اکتیو .بشه من بهش توجهی نکردم تا امروز که کامل از رده انگار خارج شده یعنی هیچ کاری نمیشه باهاش کار نه تو تنظیمات میره نه میشه کاری باهاش کرد و ویندوزش هم از ده برگشته به هفت ممنون میشم اگر کمک کنید.

  69. سلام و خسته نباشید ، لپ تاپ بنده ایسوس مدل : x555L و چند وقتیه که لگ ایجاد شده یعنی دیر لود میشه یا مثلا تو بازی سبک مثل زولا یا پی اس ، اف پی اس ۲۰-۳۰ یا شایدم کمتر میگیرم و کلا لپتاپ سنگین شده ویندوز ۱۰ هستش و ویندوز هم ارتقا دادم کش رو هم پاک کردم ولی هنوز مشکل سر جاشه.! اگه میشه بگین ایراد از چیه خیلی ممنون میشم.

  70. ببخشید باطری لباتپم مشکلی نداره ولی شارژ رو هم نگه نمیداره. چقدر احتمال داره با عوض کردن ویدوز این مشکل حل بشه. چون تقریبا جدیده و خودم ویندوز نصب کردم.

  71. سلام من یک ایسوس دارم و هرموقع به شارژ میزنم نور صفحه کم میشه. باید چکار کنم؟هرچی سرچ کردم تو خود سیستم فایده نداشت.

    1. سلام. دوست عزیز لطفا سوال خودتون رو از کارشناسان محصولات ایسوز بپرسید. تخصص ما محصولات اپل و مایکروسافت می باشد. موفق باشید//

  72. سلام چجوری میتونم لپتاپم رو مستقیم به برق شهری وصل کنم میخوام باتری از مدار خارج بش و هر وقت خواستم دوباره باتری رو بیارم داخل مدار لپتاپم هم نسل ۱۰ msi هست و نمیشه باتری رو به صورت فیزیکی از مدار خارج کرد

  73. من داشتم فیلم نگاه میکردم و همزمان لپ تاپ به سه راهی وصل بود و ناگهان خاموش شد و کلا از کار افتاد و روشن نمیشود چه کار باید بکنم؟

    1. سلام. اولا خیلی متاسفیم، دوماً اگر دستگاه تون برند اپل یا مایکروسافت هست، میتونید بیاریدش پیش ما. ۱۹ سال تجربه داریم 😉 //

  74. سلام ببخشید من یه لپتاپ گیمینگ خریدم tuf gaming fx506hایا اسفاده وبازی در شارزضرر نداو توی بازی دما تا ۸۰.۹۰ میره مشکلی نداره ایا؟

    1. سلام. کلا استفاده از دستگاه تا زمانی که در شارژ هست برای همه محصولات حوزه آی.تی.(حتی موبایل ها) ضرر داره. مگر شرکت سازنده اعلام کنه که ایرادی نداره و میتونید این کار رو بکنید. چون این کار باعث باد کردگی و آسیب شدید به باتری دستگاه میشه. لطفا دیگه تکرار نکنید 🙂 موفق باشید//

  75. سلام وقتتون بخیر
    من یک لب تاب fx517zm خریدم،نور کیبوردش یا خاموش یا به حالت چشمک زن،چطور میشه روشن و ثابتش کرد؟

    1. سلام. ای کاش برند، مدل و نوع لپ‌تاپتونم میگفتید تا بهتر بتونبم راهنمایی‌تون بکنیم//

  76. سلام وقت بخیر .
    من وقتی لپ تاپم رو خاموش میکنم حتی وقتی همون موقع روشنش میکنم پیغام میده که باتری خیلی کم است و بعد همون موقع خاموش میشه در صورتی که از قبل شارژ داشته

    1. سلام. به احتمال خیلی زیاد ایراد از باتری دستگاه می باشد. میتونید بیارید بررسی بشه. موفق باشید//

  77. سلام وقتتون بخیر من سه ساله یک لپتاپ asus vivobook k571gd دارم و چون سه سال گذشته نگرانم که برای انتقال گرمای سی پی یو از پد سیلیکونی استفاده شده؟ یا خمیر سیلیکونی استفاده شده؟ و اینکه اگه پد باشه اصلا نیازی به تعویض داره؟یعنی نیاز هست که باز کنم و پد جدید بذارم؟چون اصلا از ترس هیچوقت تاحالا پشت لپتاپ رو باز نکردم

    1. سلام. دوست عزیز ما تعمیرات تخصصی دستگاه شما رو نداریم. اما بهتره از متخصصین حوزه تعمیرات ایسوز موضوع رو جویا شوید. موفق باشید//

  78. سلام وقتتون بخیر.من لپ تاپم ایسوس هست.تصادف داشتم لپ تاپم تو کیف بود فک میکنم بهش ضربه خورد.چون یک بازی قبل تصادف نصب کرده بودم و خیلی خوب اجرا میشد ولی بعد تصادف یکم بازی کند اجرا میشه.دلیلش چی میتونع باشه؟متشکرم

  79. سلام خسته نباشید
    آیا استفاده از لپتاپ های نسل جدید هنگام اتصال شارژر،به باتری آن آسیبی میرساند؟
    یعنی هنگام کار کردن لپتاپ با آداپتور، باتری جداگانه شارژ میشود و لپتاپ هم جداگانه از برق استفاده میکند؟
    لطفا جواب دهید

    1. درود بر شما. طبیعتا دستگاه های نسل جدید نسبت به قدیم تفاوتهای بیشتری دارند. اما نحوه استفاده از دستگاه هم خیلی مهمه. پیشنهاد ما اینه که برای شارژ دستگاه ها حتما بازه ۲۰-۸۰ رعایت، و نکات مهم شارژ (قطع شارژر پس از اتمام فرایند شارژ و تا حد ممکن عدم استفاده از دستگاه در حین شارژ) رعایت شود. موفق باشید//

  80. سلام من لپتاپم دل است رمش ١۶ و core i5 hq است اولش خیلی سریع روشن میشد زیر ۵ ثانیه اما الان نزدیک ۴۵ ثانیه هم طول میکشه چیز خاصی هم رو لپتاپ نیست نه بازی سنگین نه برنامه سنگین دلیل دیر روشن شدنش چی میتونه باشه؟

    1. با درود و عرض ادب. ویندوز رو پاک و مجدد نصب کنید. اگر مشکل برطرف نشد، با تکنسین فنی دستگاه دل صحبت کنید. موفق باشید//

  81. سلام و عرض ادب
    آقا من دیگه خسته شدم ازبس لپتاپ ایسوسم ترافیک اینترنتم رو بیخود کشید.
    داخل گوگل سرچ کردم و از چند طریق آپدیت های سیستم رو لغو کردم
    اما بازهم وقتی داخل data usage از ستینگ میشم،میبینم که حجم مصرفی system از همه بیشتره و فقط نوشته system و نمیشه جزییاتش رو فهمید.
    یه راهکار بدید یا مشکلم حل بشه یا حداقل بدونم حجم اینترنتم کجا میره

    1. با درود. مجددا سیستم عامل نصب کنید و گزینه های داخل اینترنت آپشن و ستینگ مربوط به اینترنت را بررسی و در صورت لزوم فعال کنید. ولی در نهایت تمام این موارد تا حدی جلوگیری میکند.موفق باشید//

  82. سلام ببخشید من یکماه پیش یه لپ تاپی خریدم و فروشنده خودش ویندوز برام نصب کرد . الان نوتیف میاد ک پسوورد ویندوز را عوض کن. باتوجه به اینکه من رمز فعلی را ندارم اگه عوضش نکنم مشکلی پیش میاد؟

    1. سلام.ببینید دستگاه هر چند ماه یکبار پیام تعویض رمز رو میده. با این حال بهتره که عوض بشه. میتونید خودتون مجدد ویندوز نصب کنید یا بدین براتون نصب کنن. موفق باشید//

  83. سلام بر شما وقتتون بخیر خسته نباشید.ببخشید من یه سوالی داشتم….من حدودا ۸ ماه هست لپتاپ گیمینگ ایسوس خریداری کردم مدل fx507zc4 سری tuf. بعد از این ۸ ماه سلامت باتری لپتاپ ۱۴ درصد افت کرده متاسفانه….میخواستم بدونم ایا این میزان از کاهش سلامت لپتاپ طبیعیه؟اگر نه باید چه کار کنم؟ایا باید باتری نو خریداری کنم؟چه راهکاری باید اعمال کرد؟…ممنونم

    1. با درود.بسته به میزان و نحوه استفاده شما داره. با این حال میتونید با تکنسین های فنی محصولات ایسوس هم مشورت نمایید. موفق باشید//

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط