اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » معرفی کنسول بازی ps4

معرفی کنسول بازی ps4

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

در این مقاله تصمیم بر معرفی کنسول بازی PS4 (پلی استیشن ۴)و مدل های مختلف آن داریم. پس با ما همراه باشید.

سونی، در طی مراسمی با عنوان «آینده را ببینید!» از جدیدترین محصول خود به نام پلی استیشن ۴ رونمایی کرد. پیش از معرفی دقیق این محصول، می توان گفت استراتژی سونی در تولید این محصول نسبت به نسل های قبل تغییر کرده و حالا سونی به معنای واقعی کلمه “یک کنسول بازی” تولید کرده است.
در حالی که دستگاه پلی استیشن۳، یک دستگاه پخش کننده بلو-ری و فیلم های متنوعی بود، اما پلی استیشن ۴ فقط یک کنسول بازیست!

PS4:طراحی

معرفی PS4 - آروند

طراحی پلی استیشن ۴، به مراتب نسبت به نسل قبل بهبود یافته است. به محض آنکه این دستگاه را در دست بگیرید، متوجه خوش ساختی و زیبایی آن خواهید شد. این دستگاه نسبت به نسل قبل هیچ پورت آنالوگی ندارد.
البته در نسخه PS4 Pro، طراحی اندکی فرق می کند. این نسخه قطر ضخیم تری دارد و طراحی بدنه آن نسبت به PS4 اندکی متفاوت است.
اما طراحی در مدل اسلیم PS4 متفاوت است. مدل اسلیم این کنسول ابعاد کوچکی دارد و البته وزن آن هم کاهش یافته. البته بدنه آن نیز پلاستیکی است و کیفیت ساختش نسبت به دو مدل دیگر، پایین تر است. راستی برای تعمیرات پلی استیشن به سایت آروند گارانتی مراجعه کنید.

PS4:کنترلر

یکی از مهم ترین موارد کنسول های بازی، دسته ی آنهاست. یقینا دسته بازی PS4 را می توان بهترین دسته ساخته شده توسط سونی دانست. مطمئنا همیشه این ایراد بر سونی وارد بود که ۳ نسل دسته بازی خود را هرگز عوض نکرد. و شاهد حضور دسته ای بودیم که دست های کاربران را خسته می کرد و ترکیب و چینش کلید های آن اصلا مناسب نبود. اما تمامی این موارد در دسته ی جدید این کنسول حل شده است. شاید تنها ایراد این دسته، شارژدهی کمتر آن نسبت به نسل پیشین خود باشد.

ممکن است دوست داشته باشید

این دسته بازی دارای یک چراغ است که رنگ های مختلفی را در شرایط مختلف به خود می گیرد. همچنین یک صفحه لمسی و یک اسپیکر نیز دارد. صفحه لمسی این دسته در بازی های مختلف کاربرد مختلفی داشته و مفید واقع می شود.

اما دسته بازی نسخه اسلیم، به میزان اندکی تفاوت دارد. تغییرات کوچک در طراحی کلید های L2 و R2 ایجاد شده، و همچنین رنگ چراغ LED به صورت یک نوار بر روی صفحه لمسی نیز قابل مشاهده است. موضوعی که چندان کاربردی به نظر نمی رسد.

PS4:رابط کاربری

PS4 در رابط کاربری نیز پیشرفت مهمی داشته است. در مقایسه با رابط های کاربری نسل قبل که برای پیدا کردن یک آیکون دائما باید بالا و پایین و چپ و راست می رفتید، در PS4 همه چیز در دسترس شماست!

معرفی PS4 - آروند

 

PS4:عملکرد و کارایی

یکی از ایرادات بزرگ PS3، پردازنده پیچیده آن بود. این مشکل آنقدر جدی بود که هیچ کسی جز سونی نمی توانست برای این کنسول بازی بسازد! اما در PS4 این موضوع به طور کامل حل شده است. در مورد پردازنده این کنسول، هیچ ایرادی وارد نیست! گرافیک و توان پردازشی PS4 از همان ابتدا مورد توجه طرفداران سونی قرار گرفت. همچنین سونی لیستی بزرگ و درست و حسابی از بازی ها و عناوین انحصاری در اختیار شما قرار می دهد!

در اینجا لازم است تا به قدرت دو برابری پردازنده نسخه پرو PS4 اشاره ای داشته باشیم. در این نسخه، دستگاه به واسطه‌ی پورت LAN یا اتصال بی‌سیم Wi-Fi به اینترنت متصل می‌شود و می توانید با پرداخت هزینه ای، از امکانات آنلاین بازی ها استفاده کنید. اگر نیاز به تعمیرات کنسول ایکس باکس داشتید به سایت آروند گارانتی مراجعه کنید.

معرفی PS4 - آروند

جمع بندی

PS4 را می توان حاصل تلاش سونی برای آفردین یک کنسول بازی واقعی دانست. تمامی کمی و کاستی های نسل قبل به خوبی در PS4 پوشش داده شده. طراحی جذاب و زیبا، دسته بازی بهینه شده و بازی های زیاد ارائه شده همگی آماده اند تا بساط سرگرمی شما را به طور کامل مهیا کنند!

لازم به ذکر است برای آسودگی در خرید کالای اصلی و قانونی و خرید PS4 با گارانتی آروند می‌توانید از نمایندگان فروش ما در سراسر ایران و نیز از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبر نظیر فروشگاه گیمیها اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط

ضمن تبریک سال نو

تمامی سفارشات ثبت شده مشتریان در اولین روز کاری تاریخ - 5 فروردین 1403 - مراحل آماده سازی انجام شده و در فرایند ارسال قرار خواهد گرفت