اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی

کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

تصویر روز: نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
این کنفرانس هرساله به منظور تبیین جایگاه خدمات پس از فروش و بحث و تبادل‌نظرپیرامون مباحث مختلف در این حوزه برگزار می‌گردد.
در این همایش محورهایی از جمله نقش پشتیبانی در اجرای پروژه‌های بزرگ، جایگاه پشتیبانی در زنجیره‌های تأمین، جایگاه مشتری مداری در توسعه خدمات پس از فروش، راهکارهای خدمات پس از فروش در ایران، جایگاه قطعه سازان در موفقیت برنامه‌های خدمات پس از فروش شرکت‌ها و بررسی موانع حوزه خدمات پس از فروش ایران در بازارهای جهانی  موردبررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در ۸ دوره گذشته از زاویه دید خود حقایق خدمات پس از فروش را بیانکرده‌ایم و از طرف شرکت‌ها و نهادها با واقعیت‌های خدمات پس از فروش آشنا شده‌ایم.
در ادامه این کنفرانس امیدی معاون مهندسی کیفیت ایساکو به عنوان اولین سخنران در نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران با اشاره به تحقیقات گسترده صورت گرفته شده در زمینه خودرو در داخل و خارج از کشور، به نقش مشتری مداری در ارائه خدمات پس از فروش پرداخت و اپلیکیشن های تلفن همراه را بهعنوان یک ابزار جدید در ارائه بهتر خدمات پس از فروش، بسیار مؤثر دانست. وی در انتها ازدو شیفت شدن خدمات پس از فروش در ایران خودرو از ابتدای امسال به عنوان یک خدمت جدید خبر داد.

محمدرضا شهیدی دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان صوتی و تصویری با سخنرانی در این کنفرانس گفت: ازآنجایی‌که می‌بایست تعمیرکار ما مستقیم با مردم سروکار داشته باشد. بنابراین آموزش‌ها و تحقیقاتی را برای برخورد مناسب با مشتری انجام داده‌ایم. لذا آموزش رفتاری موردتوجه قرار گرفت و حتی بر روی کلمات مورداستفاده تعمیرکارانمان نیز کار لازم را انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: تخصص گرایی را در بطن کارمان قراردادیم. به طوری که سیاست ما بر این بوده که اگر تعمیرکار ما برای تعمیر کالایی وارد منزل مشتری شد و متوجه شد که نمی‌تواند آن کالا را تعمیر کند و یا مدل آن در تخصصش نمی‌باشد به مرکز تماس بگیرد و از متخصص آن مدل از کالا مشاوره لازم را گرفته تا بتواند کالا را تعمیر کند.

محمد طحان پور رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی نیز ضمن سخنرانی در نهمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران گفت: باید ورود تکنولوژی‌های جدید را در بازار و تجارت باور کنیم و از رفتارهای تقابل جویانه با تکنولوژی بپرهیزیم. روش صحیح ماندن در بازار به‌روز شدن است.

در این کنفرانس از چهره‌های فعال در حوزه خدمات پس از فروش در هشتمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در ایران تقدیر شد.

شایان‌ذکر است در این همایش یک روزه که در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، امیر میثم گیاهی مدیرعامل و تعدادی از کارکنان شرکت آروند نیز حضور داشتند.

ممکن است دوست داشته باشید

کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانیکنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانیکنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و پشتیبانی

 

منبع: تصویر روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط

ضمن تبریک سال نو

تمامی سفارشات ثبت شده مشتریان در اولین روز کاری تاریخ - 5 فروردین 1403 - مراحل آماده سازی انجام شده و در فرایند ارسال قرار خواهد گرفت