اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » وضعیت خدمات پس از فروش در صنعت IT رو به بهبود است!

وضعیت خدمات پس از فروش در صنعت IT رو به بهبود است!

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

مدیرعامل شرکت آروند اعلام کرد: اقدامات اخیر صورت گرفته در حوزه خدمات پس از فروش موجب شد تا شرکت‌های گارانتی دهنده کیفیت خدمات دهی خود را افزایش داده و نگاه مردم نسبت به گارانتی در این صنعت بهبود یابد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آروند ، امیرمیثم گیاهی در گفت و گوی زنده با رادیو تهران با بیان این مطلب افزود: مفهوم خدمات پس از فروش در کشور طی سالهای اخیر به دلیل افزایش نرخ ارز و همچنین بهای محصولات IT و ICT برای مشتریان از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

وی گفت: به دلیل استفاده اکثر افراد جامعه از محصولاتی همچون گوشی های هوشمند ، تبلت ، لپ تاپ و … توجه به موضوع گارانتی نیز در جامعه اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
مدیر عامل شرکت آروند تصریح کرد: متاسفانه در سال های اخیر به دلیل عملکرد نادرست برخی مراکز، ذهنیت منفی از کارت های گارانتی در افکار عمومی به‌وجود آمده است.
به گفته وی به منظور ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مردم و همچنین رعایت حقوق مصرف کنندگان ، دستگاه‌های متولی از جمله وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران با اجرای طرحی مشترک اقدام به ساماندهی و جمع آوری کارتهای گارانتی تقلبی در بازار نمودند.
وی تاکید کرد: با اجرای این طرح بیش از ۲ هزار کارت گارانتی غیر معتبر از بازار جمع آوری شد.
به گفته وی در این طرح همچنین ۵۰ شرکت رسمی برای ارائه خدمات رسمی به مشتریان در بخش ها و برندهای مختلف شناسایی شدند که مشخصات این شرکتها در سایت اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران قابل مشاهده است.
برای اطلاع بیشتر از متن این گفت و گو به فایل زیر گوش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط