اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » اجرای طرح رجیستری به نفع مصرف کنندگان است

اجرای طرح رجیستری به نفع مصرف کنندگان است

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

مدیرعامل شرکت آروند در گفت و گو با رادیو ایران:
اجرای طرح رجیستری به نفع مصرف کنندگان است

برنامه خبری – تحلیلی ” شناسا ” با موضوع بررسی طرح رجیستری تلفن همراه  و آثاراجرای آن در بازار داخلی بصورت زنده در رادیو ایران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آروند در این برنامه که با حضور مدیر خدمات سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان وکارشناس اتحادیه دستگاههای مخابراتی برگزار شد ، مدیرعامل شرکت آروند به تشریح مزایای اجرای این طرح در کشور پرداخت.

امیرمیثم گیاهی در این برنامه اظهارداشت: با اجرای طرح رجیستری ضمن افزایش درآمدهای دولت از محل واردات قانونی گوشی های تلفن همراه به کشور، منافع مصرف کنندگان نیز بصورت مطلوب تامین خواهد شد.
وی در پاسخ به سوال کارشناس برنامه پیرامون افزایش احتمالی قیمت گوشی تلفن همراه پس از اجرای طرح رجیستری اعلام کرد: بررسی ها نشان میدهد که اجرای این طرح تاثیر قابل توجهی بر بازار گوشی های تلفن همراه نخواهد داشت.
مدیرعامل شرکت آروند افزود: این امکان نیز وجود دارد که اجرای این طرح تاثیر کمی در بازار داشته باشد ، اما معتقدیم اجرای رجیستری نهایتا به نفع مردم و مصرف کنندگان خواهد بود.
شایان ذکر است برنامه خبری – تحلیلی رادیو ایران با عنوان ” شناسا ” روزهای سه شنبه هر هفته با دعوت از مدیران، نخبگان ، کارشناسان، کارآفرینان و فعالان بخش های مختلف کشور به بررسی موضوعات اقتصادی می پردازد.
شما میتوانید با مراجعه به لینک ذیل مشروح این گفت و گو را بشنوید.
رادیوایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط

ضمن تبریک سال نو

تمامی سفارشات ثبت شده مشتریان در اولین روز کاری تاریخ - 5 فروردین 1403 - مراحل آماده سازی انجام شده و در فرایند ارسال قرار خواهد گرفت