اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » برگزاری اختتامیه دوره آموزشی فروش حرفه ای آروند

برگزاری اختتامیه دوره آموزشی فروش حرفه ای آروند

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

مدیرعامل آروند اعلام کرد: دومین روز دوره آموزشی فروش حرفه ای ویژه نمایندگان فعال گارانتی آروند امروز سه شنبه در مجتمع آموزشی بن ژیوار تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آروند، امیر میثم گیاهی با بیان این مطلب افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در آخرین روز از این دوره آموزشی ۵ تن از کارشناسان و دست اندرکاران این حوزه درخصوص موضوعات مختلف سخنرانی کردند.

وی گفت: دومین روز این مراسم نیز از ساعت از ساعت ۹ صبح امروز با سخنرانی دکتر صفاری در خصوص مدیریت ارتباط با مشتری و تجربه مشتری و همچنین دکتر بهبودی با موضوع دیجیتال مارکتینگ آغاز شد.

وی اظهارداشت: در ادامه روح الله دولت آبادی ( مدیر امور مشتریان آروند ) در خصوص فرایند های ارتباط با مشتریان و باشگاه مشتریان آروند و شایان شلیله (مدیر عامل Anetwork ) پیرامون روش های کاربردی استفاده از تبلیغات آنلاین در کسب و کار های آفلاین توضیحاتی را بیان نمودند.

در ادامه امیر میثم گیاهی در یک پنل۴٠دقیقه ای با موضوع اصول طلایی کار تیمی ، نکاتی را ارایه و کارهای تیمی اجرا شده در مجموعه آروند را بازگو کرد.

ممکن است دوست داشته باشید

وی در این مراسم از تمامی اعضای خانواده آروند خواست با تفکری تغییر محور و در بستر یک کار تیمی ، گام های بلندی در راستای خدمت به جامعه و صنعت IT بردارند.

در این مراسم همچنین امیر حسین حسینی رئیس هیات مدیره آروند ضمن تشکر از نمایندگان و شرکت کنندگان در این گردهمایی ، از برگزاری دوره های آموزشی مستمر و تخصصی توسط آروند خبر داد.

به گفته مدیرعامل آروند در پایان این مراسم به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر حضور در این دوره آموزشی اعطاء شد.

شایان ذکر است اولین دوره آموزشی فروش حرفه ای با حضور بیش از ٨٠ تن از نمایندگان برتر و فعال شرکت آروند از روز گذشته در مجتع آموزشی بن ژیوار آغاز شد.

منبع: تصویر روز

 

روزدوم دوره فروش حرفه ای محصولات دیجیتال-آروند

اختتامیه دوره آموزشی فروش حرفه‌ای محصولات دیجیتاال-آروند و بن‌ژیوار روزدوم دوره فروش حرفه ای محصولات دیجیتال-آروند

روزدوم دوره فروش حرفه ای محصولات دیجیتال-آروند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط