اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » همایش آینده اقتصاد فناوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ ۹۶

همایش آینده اقتصاد فناوری اطلاعات در نمایشگاه الکامپ ۹۶

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

نخستین همایش تخصصی با عنوان ”آینده اقتصاد فناوری اطلاعات” یکم مردادماه در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه الکامپ برگزار شد.

 

در این همایش آینده اقتصاد فناوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف مانند اقتصاد، خدمات و سرویس های فاوا مانند نرم افزار، تجارت الکترونیک، استارتاپ‌ها، اقتصاد دیجیتال، امنیت، شبکه و داده‌های بزرگ (big data) مورد بررسی و کاوش قرار گرفت.

امیرمیثم گیاهی مدیر عامل شرکت آروند که در این همایش حضور داشت در گفت و گو با خبرنگار تصویر روز ضمن استقبال از برپایی این گونه نشست های تخصصی و آینده پژوهی اعلام کرد: بدون شک برگزاری چنین همایش های زمینه ساز ارتقا ء علمی متخصصان و بستر مناسبی برای تبادل آخرین یافته های علمی و عملی در خصوص آینده فناوری اطلاعات و اقتصاد این حوزه خواهد بود.

به گفته وی برپایی این جلسات می تواند بسترساز زمینه های پژوهشی و تحقیق و توسعه در حوزه کارآفرینی و ارزش آفرینی صنایع دیجیتالی را بدنبال داشته باشد.

ممکن است دوست داشته باشید

شایان ذکر است در این همایش ناصر علی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه کشور ، دکتر جهانگرد معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات و تعدادی دیگر از دست اندرکاران و خبرگان این حوزه از جمله مدیران عامل شرکتهای پاد، فناپ،تپسی به سخنرانی پرداختند.

این همایش در سومین روز برگزاری نمایشگاه الکامپ در تاریخ یکشنبه یکم مرداد و در دو پنل از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در سالن شماره یک نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

 

 

منبع: تصویر روز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط