اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » طرح نهایی آیفون ۸

طرح نهایی آیفون ۸

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

هفته ها و ماه هاست که طراحی های پیشنهادی برای آیفون ۸ در حال انتشار است. آیفونی که به مناسبت دهمین سالگرد تولد آیفون قرار است عرضه شود.

اخیراً طرحی از سوی “گوردون کلی” منتشر شده و مبدأ آن شرکت تولیدکننده لوازم‌ جانبی Nodus است. بسیاری از رسانه ها و کاربران معتقدند از آنجایی که یک شرکت تولیدکننده لوازم جانبی، نیازمند دانستن طرح نهایی آیفون ۸ است، بنابراین می توان این طراحی را طرح نهایی آیفون ۸ کمپانی اپل دانست.

با بررسی عکس های منتشر شده، می توان به همان مواردی رسید که پیش تر آنها را در طرح های قبلی دیده ایم. در قسمت جلو آیفون ۸، شاهد افزایش اندازه صفحه نمایش و کاهش قابل توجه حاشیه ها هستیم. در قسمت بالای صفحه نمایش نیز حسگرهای تشخیص چهره و بلندگوی مکالمه قرار گرفته اند. شاید بتوان این قسمت را تنها حاشیه برجسته جلوی آیفون دانست.
با اندکی توجه به لبه های کناری، می توان فهمید که اپل همچنان همان ترکیب کلید های افزایش و کاهش صدا را استفاده کرده است که به صورت مجزا در لبه سمت چپ آیفون قرار گرفته اند. اما مهم ترین نکته این عکس ها را می توان به دکمه پاور نسبت داد. دکمه پاور که در لبه سمت راست آیفون قرار گرفته به طور چشمگیری افزایش در اندازه داشته و می توان گفت شایعه ادغام حسگر اثر انگشت با دکمه پاور، بیش از پیش به واقعیت نزدیک شده است.
با مشاهده قسمت پشتی آیفون ۸، وجود دوربین دوگانه عمودی اولین موردیست که توجه کاربران را به خود جلب می کند. حالا با انتشار این تصاویر، تقریبا می توانیم از وجود دوربین دوگانه عمودی اطمینان کامل داشته باشیم. تا به امروز، هیچ طرح فرضی از آیفون ۸ بدون دوربین دوگانه عمودی منتشر نشده است.
با توجه به این عکس ها، نمی توان در مورد وجود جک ۳٫۵ میلیمتری در آیفون ۸ اظهار نظر کرد. گرچه می توان گفت حضور این جک در آیفون ۸ دور از انتظار است. به طبع نمی توان در مورد درگاه ارتباطی این آیفون نیز صحبت کرد.

باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا همین طرح ها را در قالب واقعیت خواهیم دید یا اپل آیفون متفاوتی از این طرح ها را معرفی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط