اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » ۳ پیش بینی برای اپل واچ جدید

۳ پیش بینی برای اپل واچ جدید

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

گرچه زمان معرفی و عرضه نسل سوم اپل واچ مشخص نیست، اما تجربه ثابت کرده که اپل، معمولا محصولات جدید خود را در پاییز معرفی می کند. مطمئنا می توان گفت که اپل هم اکنون، تمام تمرکز خود را بر روی آیفون ۸ گذاشته، اما نمی توان از خانواده محبوب و مهم اپل واچ غافل شد. چندیست که شایعات و پیش بینی‌ها در مورد اپل واچ سوم نیز شروع شده و می توان گفت روز به روز در حال نزدیکتر شدن به نسل جدید این گجت حرفه‌ای هستیم.

در این مقاله، می خواهیم به بررسی سه پیش بینی کوتاه در مورد اپل واچ ۳ بپردازیم. و ببینیم که نسل بعدی اپل واچ، چه ویژگی های جدید و جذابی می تواند داشته باشد؟

?پیش بینی اول:

اجازه دهید تا اولین پیش بینی را به مهم ترین مورد اختصاص دهیم. مطمئناً پشتیبانی اپل واچ بعدی از سیم کارت می تواند جذاب‌ترین مورد ممکن برای کاربران باشد. امکان مدیریت و پاسخگویی به پیامک‌ها و تماس‌ها می‌تواند تا حدی وابستگی کاربران به آیفون را کاهش دهد.

 

اپل واج 3 - آروند

ممکن است دوست داشته باشید

 

?پیش بینی دوم:

وبسایت ۹to5Mac خبری منتشر کرده که بر مبنای آن، اپل قصد جای دادن یک دوربین Face Time را در اپل واچ نسل بعدی دارد که اگر چنین چیزی به وقوع بپیوندد، نسل سوم اپل واچ مزیت بزرگی نسبت به رقبای خود خواهد داشت.

?پیش بینی سوم:

مطابق گزارش CNBC، تیم کوک در حال تست سنسورهای اندازه گیری قند خون بر روی اپل واچ شخصی خودش است. همان‌طور که در گذشته و در کانال تلگرام آروند اشاره کردیم، کوک با تشکیل یک تیم از مهندسان پزشکی، در حال تحقیق بر روی سنسورهای اندازه گیری گلوکز خون است.

اپل واچ 3 - آروند

 

نظر شما چیست؟ آیا نسل سوم اپل واچ مانند آیفون ۸ یک محصول انقلابی خواهد بود؟ به نظر شما چه ویژگی‌های کاربردی و جذابی می تواند در اپل واچ سوم باشد؟

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط