اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » اظهارات جدید واعظی درباره اینترنت حجمی

اظهارات جدید واعظی درباره اینترنت حجمی

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از حجم فروشی اینترنت به سمت اتصال و ارائه برحسب سرعت رفتیم.

محمود واعظی در جمع خبرنگاران به تصمیم نهایی برای ارائه‌ اینترنت نامحدود ثابت اشاره کرد و افزود: امروز در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مصوبه خوبی داشتیم و به جای ارائه اینترنت برحسب حجم، از حجم فروشی به سمت اتصال و ارائه اینترنت برحسب سرعت رفتیم، چراکه با راه‌ اندازی شبکه ملی اطلاعات محدودیت گذشته را نداریم.

وی با بیان این که اکنون سرعت تعیین کننده قیمت است، گفت: در گذشته استفاده از اینترنت به طوری بود که شما یک بار هنگام خرید بسته پول پرداخت می‌کردید و با اتمام حجم باز هم مجبور به خرید حجم بودید، اما اکنون تنها به ازای سرعت اینترنت هزینه می‌پردازیم. وی ادامه داد : این مصوبه امروز تصویب شده و تا یک ماه آینده اجرایی خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره انتقال سرورها تلگرامی گفت : روز گذشته درباره این موضوع مفصلا صحبت کردیم و آقای جهرمی هم در برنامه خبری شب گذشته به آن پرداخت.

وی با بیان این که کسب‌ و کارهای اینترنتی ایجاد شده در راستای شبکه ملی اطلاعات است، افزود : اکنون که شرکت‌های زیادی در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند و مقررات خاص خود را دارند ، مسوولان در دولت و بخش‌های دیگر باید تفاوتی برای یک شرکتی که نمونه تمام سرمایه‌اش پلت‌ فرم و برنامه نرم افزاری‌اش است قائل شوند.

ممکن است دوست داشته باشید

واعظی گفت : مردم به این کسب و کارهای اینترنتی اعتماد کردند و اگر پلت فرم این کسب و کارها ناگهان فیلتر شود، همه چیز به هم می‌ریزد و اعتماد مردم هم سلب می‌شود، بنابراین معتقدیم باید برای آنها مقررات تسهیل‌گر بگذاریم. به گزارش شکه خبر وی افزود: نمی‌توانیم کسب و کار شرکت‌ها را تعطیل کنیم، بلکه با ایجاد شرکت‌ها باید برای آنها مقررات جدیدی ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط