اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » آشنایی با نینتندو سوییچ

آشنایی با نینتندو سوییچ

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

نینتندو سوییچ را می توان یک کنسول بازی ترکیبی خانگی – دستی دانست. این محصول به طور رسمی در اکتبر ۲۰۱۶ معرفی شد.

می توان سوییچ را یک تبلت دانست که قابلیت اتصال به تلوزیون شما را دارد. اما سوییچ در حقیقت یک تبلت با صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی است که قابلیت پخش با کیفیت ۷۲۰P دارد. نینتندو سوییچ

این دستگاه از طریق کنترلر هایی به نام Joy – Con کار می کند. در حقیقت می توان این سیستم را یک سیستم کنترلی ماژولار دانست. این کنترلر ها به دوطرف صفحه نمایش وصل شده و می توانید به شیوه کلاسیک کنسول ها بازی کنید. اما با وصل کردن این تبلت به تلوزیون از طریق یک “داک”، می توان این کنترلر ها را مانند یک دسته بازی فرض کنید!نینتندو - آروندنینتندو برآورد کرده که سوییچ، بسته به نوع بازی که شما اجرا می کنید، می تواند بین ۲٫۵ تا ۶ ساعت شارژدهی داشته باشد. اما می توان اظهار داشت که باتری نینتندو سوییچ می توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

در بالای صفحه نمایش لمسی کنسول سوییچ، جک هدفون ۳٫۵ میلی متری و درگاه کارت حافظه جانبی به همراه دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا حضور دارند. در هر دوطرف این کنسول، یک ویژگی ریل مانند برای اتصال Joy – Con ها تعبیه شده است.

متاسفانه اطلاعات کاملی در مورد پردازنده نینتندو سوییچ در دسترس نیست. اما می توان ادعا کرد که این پردازنده بر اساس یک پردازنده موبایلی طراحی شده است. گرچه بعضا گله کاربران در مورد ناتوانی سوییچ در پردازش های گرافیکی را شاهد هستیم، اما می توان گفت این پردازنده به اندازه کافی قدرتمند بوده و می توانید روی آن حساب باز کنید.
نینتندو سوییچ

ممکن است دوست داشته باشید

لازم به ذکر است که سوییچ، دارای یک فن کوچک و آرام و البته فوق العاده کاربردیست به طوری که این دستگاه هیچگاه گرم و داغ نمی شود.
حافظه داخلی نینتندو سوییچ ۳۲ گیگابایت است که از این مقدار، ۲۵ گیگابایت در دسترس کابران می باشد. البته قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز موجود است و می توان تا ۲ ترابایت میکرو اس دی را برای حافظه این دستگاه در نظر گرفت.

لازم به ذکر است برای آسودگی در خرید کالای اصلی و قانونی و خرید نینتندو با گارانتی آروند می‌توانید از نمایندگان فروش ما در سراسر ایران و نیز از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبر نظیر فروشگاه گیمیها اقدام فرمایید.

آیا شما از کاربران این کنسول هستید؟ از تجربه کار با این دستگاه برای ما بگویید.

برای شناخت ۱۰ ویژگی مهم این کنسول اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط

ضمن تبریک سال نو

تمامی سفارشات ثبت شده مشتریان در اولین روز کاری تاریخ - 5 فروردین 1403 - مراحل آماده سازی انجام شده و در فرایند ارسال قرار خواهد گرفت