اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » مشکلات رایج در مک بوک ایر و روش حل آن- قسمت اول

مشکلات رایج در مک بوک ایر و روش حل آن- قسمت اول

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

در حال حاضر تعداد صاحبان لپتاپ مک بوک ایر اپل کم نیستند و بسیاری هستند که این نوت بوک محبوب شرکت کوپرتینیوی را مورد استفاده خود قرار می دهند. تفاوتی نداشته شما صاحب کدام مدل از مک بوک ایر هستید، قدیمی ترین یا جدیدترین.

گاهی اوقات این اولترابوک اپل با مشکلاتی رو به رو می شود که بایستی با روش هایی آنها را برطرف ساخت تا تجربه نامطلوبی را برای صاحبان خود رقم نزند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با چند مشکل رایج موجود در مک بوک ایر آشنا سازیم تا در صورت مقابله با آن سریعا به برطرف ساختن بپردازید، بدون آن که شاهد مشکلی باشید.

به هر حال برای کسب اطلاعات بیشتر با این مقاله همراه باشید:

مشکل نخست- من نمی توان مک بوک ایر را روشن کنم

روش های حل

ممکن است دوست داشته باشید
  • در ابتدا بررسی کنید آیا مک بوک ایر شما کاملا خاموش بوده یا تنها صفحه نمایش آن در این حالت قرار گرفته است.آیا همچنان صدایی تولید می کند؟آیا کلید Caps Lock روشن می شود؟آیا با فشردن کلید پاور شاهد پخش صدایی هستید؟مسئله بعدی می تواند به صفحه نمایش باشد که به آن می پردازیم.
  • اگر مک بوک شما واقعا خاموش بوده و مجبور نیستید برای روشن کردن آن دست به هر کاری بزنید بهتر است ابتدا بررسی داشته باشید. ابتدا بررسی پایه ای را انجام دهید. سپس بررسی کنید آیا باتری لپتاپ شما شارژ شده است یا خیر. آیا لپتاپ با اتصال به برق فعال می شود یا خیر.آیا با یک سیم برق اضافی همچنان  کار می کند یا خیر. این نشان می دهد مک بوک ایر شما از مشکل سیم برق یا باتری رنج می برد. شما همچنین باید هر نوع لوازم جانبی را از مک بوک ایر خود جدا سازید. سپس بررسی کنید آیا مشکل همچنان به قوت خود باقی است یا خیر.
  • مک بوک خود را ریست کنید. شما می توانید با فشردن ۱۰ ثانیه ای کلید پاور مک بوک ایر خود را ریست کنید. با این کار مطلع خواهید شد آیا مک بوک ایر شما کار می کند یا خیر.
  • گاهی اوقات یک ارتقا جزئی مشکل ساز خواهد بود. برای مثال اگر حافظه رم جدیدی به مک بوک ایر خود بیافزاید چنین مشکلی پدیدار خواهد شد. این مشکل نادر بوده اما گافی ممکن است که شاهد آن باشید. با این حال اگر حافظه رم یا هر چیز دیگری را ارتقا دهید ممکن است شاهد ایجاد چنین مشکلاتی باشید و باید پیش از ارتقا دستورالعمل های اپل را مطالعه کنید.

با گذر از چنین مراحلی می توان مشکل عدم روشن شدن مک بوک ایر را برطرف ساخت. مشکلی که ناراضیتی کاربران این لپتاپ اولترابوک اپل را به دنبال دارد که نمی دانند چگونه می توان چنین مسئله را چگونه رفع کرده و دیگر با آن رو به رو نشوند.

بسیاری از روش های اولیه برای حل مشکل عدم روشن شدن مک بوک ایر بهره می گیرند اما نمی دانند باید روش های تخصصی و تست شده را برای حل مشکل به کار گرفت. به هر حال در قسمت های بعدی شما را با مشکلات رایج دیگر مک بوک ایر آشنا می سازیم.

۲ پاسخ

  1. سلام و عرض ادب من مک بوک ایرً دارم چند نشده خریده ام
    و میخواستم ری انستال کنم دفتا علامت فولدر با سوالیه ظاهر شد اگر لطف کنید ا راه حل ساده بدهید تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط

ضمن تبریک سال نو

تمامی سفارشات ثبت شده مشتریان در اولین روز کاری تاریخ - 5 فروردین 1403 - مراحل آماده سازی انجام شده و در فرایند ارسال قرار خواهد گرفت