اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » مشکلات رایج در مک بوک ایر و روش حل آن- قسمت سوم

مشکلات رایج در مک بوک ایر و روش حل آن- قسمت سوم

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

در حال حاضر تعداد صاحبان لپتاپ مک بوک ایر اپل کم نیستند و بسیاری هستند که این نوت بوک محبوب شرکت کوپرتینیوی را مورد استفاده خود قرار می دهند. تفاوتی نداشته شما صاحب کدام مدل از مک بوک ایر هستید، قدیمی ترین یا جدیدترین.

گاهی اوقات این اولترابوک اپل با مشکلاتی رو به رو می شود که بایستی با روش هایی آنها را برطرف ساخت تا تجربه نامطلوبی را برای صاحبان خود رقم نزند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با تعدادی از مشکلات رایج موجود در مک بوک ایر آشنا سازیم تا در صورت مقابله با آن سریعا به برطرف ساختن بپردازید، بدون آن که شاهد مشکلی باشید.

به هر حال برای کسب اطلاعات بیشتر با این مقاله همراه باشید:

مشکل سوم: عدم توانایی استفاده از AIRPRINT

روش های حل

ممکن است دوست داشته باشید
  • AirPrint بسیار کاربردی بوده و برای افراد ویژگی های مفیدی رقم می زند. البته برای استفاده از آن باید به دستگاه های شخص ثالث اکتفا کنید که همیشه همکاری خوبی ندارند. نخستین قدم بروزرسانی مک بوک شما بوده که باید به قطع یقین انجام گیرد. این موجب می شود تا شما اطمینان حاصل کنید از تمامی نرم افزارها برخوردار هستید و نیازمند بروزرسانی نرم افزاری وجود ندارد. سپس به منو Apple رفته و سپس Software Update را انتخاب کنید. البته می توانید با مراجعه به App Store بروزرسانی های موجود را دریافت کرده و آن را بروزرسانی کنید.
  • به صورت آنلاین از مدل دقیق پرینتر خود اطلاع پیدا کنید که با مراجعه به وب سایت سازنده ممکن است. اگر بروزرسانی سیستم عاملی یا هشدار AirPrint وجود داشته باشد، می توانید آن را در وب سایت پیدا کنید. جهت دانلود و بروزرسانی باید به این نکته توجه داشت که تمامی پرینترها با AirPrint سازگاری ندارند و حتی اگر با قابلیت بی سیم همراه شده باشند.
  • سعی کنید پرینتر را مستقیما به مک بوک ایر متصل کنید و این اتصال باید به شکل بی سیم به AirPrint باشد. برای مثال اگر آنها به یک دستگاهی چون AirPort اتصال پیدا کنند، این بدان معنا نخواهد بود که به شکل خودکار از AirPrint بهره می گیرند.
  • اگر هیچ یک کار نمی کند سعی کنید روتر، پرینتر، مک بوک را خاموش کنید و سپس تمام آنها را به حالت نخست بازگردانید. اگر دستگاه قدیمی است تفاوتی نداشته و شما می توانید آن را خاموش کرده و دوباره راه اندازی کنید. این راه حل ها می توانند کاربردی بوده و نتیجه بخش باشند.

با گذر از چنین مراحلی می توان مشکل عدم روشن شدن مک بوک ایر را برطرف ساخت. مشکلی که ناراضیتی کاربران این لپتاپ اولترابوک اپل را به دنبال دارد که نمی دانند چگونه می توان چنین مسئله را چگونه رفع کرده و دیگر با آن رو به رو نشوند.

بسیاری از روش های اولیه برای حل مشکل عدم روشن شدن مک بوک ایر بهره می گیرند اما نمی دانند باید روش های تخصصی و تست شده را برای حل مشکل به کار گرفت. به هر حال در قسمت های بعدی شما را با مشکلات رایج دیگر مک بوک ایر آشنا می سازیم.

در قسمت بعدی به عدم کار کردن پورت USB خواهیم پرداخت که روش حل آن آسان بوده و دشوار نیست. البته رفع مشکلات مک بوک ایر آسان بوده که باید براساس دستورالعملی روش ها انجام گیرد تا بتوانید به نتیجه موردنظر دست پیدا کنید.

شایان ذکر بوده بسیاری تصور می کنند مشکل پیش آمده راه حل آسانی دارد اما برخی موارد نیاز به بررسی بیشتر داشته و افراد بایستی با تحقیق بیشتر روش حل مشکل را پیدا کرده و به کار گیرند. بنابراین با دنبال کردن هر قسمت می توانید به حل مشکلات بپردازید.

 

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط

ضمن تبریک سال نو

تمامی سفارشات ثبت شده مشتریان در اولین روز کاری تاریخ - 5 فروردین 1403 - مراحل آماده سازی انجام شده و در فرایند ارسال قرار خواهد گرفت