اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » کاهش سرعت آیفون برای اپل دردسرساز شد:علت و رفع آن

کاهش سرعت آیفون برای اپل دردسرساز شد:علت و رفع آن

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

براساس گزارش ها اپل به دلیل مشکل کاهش سرعت آیفون به دلیل ضعف باتری با ۳۲ پرونده حقوقی در زمینه شکایت در ایالات متحده رو به رو است. شکایتی که دردسری را برای شرکت کوپرتینویی به وجود آورده و کمپانی را در برابر مشکلات بزرگی قرار داده است.

از هنگامی که گزارش هایی درباره کاهش سرعت آیفون منتشر شد، افراد و شرکت های بسیاری تصمیم گرفتند برعلیه این برند فناوری شکایتی تنظیم کرده و آن را به عدم رعایت حقوق مصرف کنندگان متهم کنند.

شرکت های بسیاری هستند که از اپل ادعای خسارت دارند و احتمالا در کشورهای دیگری چون فرانسه، استرالیا، کانادا و کره جنوبی نیز شاهد باشد و تنها ایالات متحده نیست که این شرکت بزرگ را متهم کردند.

کاهش سرعت آیفون

شاید تعویض ۲۹ دلاری باتری آیفون کمی از ناراحتی کاربران این شرکت کاسته اما این بدان معنا نیست که دیگر خبری از کاهش سرعت آیفون نباشد و اپل به راحتی کار خود را ادامه دهد. از آنجایی که اپل از روی عمد کاهش سرعتی را برای تلفن های هوشمند خود در نظر گرفته و کاربر یا مشتری از این تصمیم بی اطلاع بوده خشم آنها را بیشتر کرده که چرا باید برای اسمارتفونی دارای مشکل هزینه ای بیش از یک تلفن هوشمند بدون مشکل پرداخت.

ممکن است دوست داشته باشید

این نشان می دهد بسیاری می خواهند به مشکل پیش آمده پایان دهند و خسارتی از اپل کسب کنند زیرا ضربه بزرگی به آن وارد کرده و در سوی دیگر لو رفتن مشکل ضرر هنگفتی را برای اپل و ارزش سهام آن به دنبال داشت. موضوعی که هیچ گاه شرکت کوپرتینویی تصور نمی کرد آشکار شود و گریبان آن را بگیرد. البته برخی شرکت ها مخفیانه فعالیت های غیرقانونی انجام می دهند که آشکار نشده و در این میان اپل از روی بخت بد نتوانست با فعالیت غیرقانونی و مطرح نشده به موفقیتی دست پیدا کند و بتواند سربلند بیرون آید.

تشکیل ۳۲ پرونده حقوقی قطعا نشان از مشکلات بزرگ کوپرتینویی ها بوده که با آن دست و پنجه نرم می کنند. این مشکل ناشی از کاهش قدرت آیفون های قدیمی برای ضعف باتری بوده و اعتماد افراد را نسبت به اپل سلب کرده است. در کره جنوبی، کانادا، فرانسه و چند نقطه دیگر نیز درصدد هستند تا برعلیه اپل تشکیل پرونده داده و شکایتی کنند. قطعا برتعداد شاکیان این شرکت کوپرتینویی افزوده خواهد شد و هر روز باید با دسته ای پروندهایی که قطعا می تواند در زمینه مالی ضرری به دنبال داشته باشد، دسته پنجه نرم کنند.

به نظر می رسد مشکلات موجود باعث شده تا اپل به فکر راهکاری بوده و بتواند خود را از موج شکایت ها دور سازد. البته انتظار می رود بزودی این مشکلات حقوقی برطرف شده در غیر این صورت ضرر هنگفتی را به شرکت کوپرتینویی وارد می کند که جبرانی سخت را به دنبال خواهد داشت. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود فرجام شکایت های به وجود آمده چه خواهد شد و آیا اپل خواهد توانست خود را از این مشکلات پیش آمده نجات دهد یا خیر. احتمالا بزودی باید شاهد گزارش های جدیدی در این رابطه بود.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط