اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » نسل سوم ایرپادز اپل (Airpods 3)

نسل سوم ایرپادز اپل (Airpods 3)

فرشته شاملی
فرشته شاملی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

نسل‌های مختلف هدفون‌های بی‌سیم اپل، اگرچه قیمت نسبتاً بالایی دارند اما از محبوبیت بالایی هم برخوردارند. جدیدترین خبری که درباره‌ی تولید محصولات برند اپل توسط مینگ چی کو، تحلیل‌گر حوزه‌ی فناوری منتشر شده است، تولید نسل سوم ایرپادزهای اپل (Apple Airpods) است. به احتمال زیاد عرضه‌ی این محصول در بازار در ماه‌های اولیه‌ی سال ۲۰۲۱ اتفاق می‌افتد. همچنین خبرهایی هم درباره‌ی نسل دوم ایرپادز پرو وجود دارد که زمان عرضه‌ی آن را در سال ۲۰۲۲ تخمین زده‌اند.

 

ایرپادز پرو لایت و ایرپادز ایکس

بنابر گفته‌های سایت دیجی تایمز (DigiTimes)، ایرپادز پرو لایت (Airpods Pro Lite) مدلی از ایرپادز است که ممکن است قیمت مناسب‌تری داشته باشد اما هنوز هیچ چیز به قطعیت مشخص نیست. ایرپادز پرو لایت احتمالاً فاقد ویژگی لغو صداهای اضافه (Noise Canceling) است. خبر قطعی مبنی‌بر بالا رده یا پایین رده بودن ایرپادز پرو لایت هنوز وجود ندارد.

ایرپادز پرو لایت (Airpods Pro Lite) و ایرپادز ایکس (Airpods X) برای فعالیت‌های ورزشی و به‌ویژه دویدن طراحی شده است و گفته شده است دو گوشی توسط یک سیم به هم متصل شده‌اند.

هرچند ویروس کرونا بسیاری از برنامه‌های تولید و عرضه‌ی محصولات برای شرکت‌های مختلف را به تاخیر انداخته است اما اپل هنوز جدول زمانی خود را تغییر نداده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم کمپانی اپل چه محصولاتی را برای عرضه در سال جدید آماده خواهد کرد.

ممکن است دوست داشته باشید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط