اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » آروند، حامی تجاری جشنواره وب و موبایل ایران

آروند، حامی تجاری جشنواره وب و موبایل ایران

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

برگزار‌کننده جشنواره وب و موبایل ایران

برگزار‌کنندگان جشنواره وب ایران و جشنواره نرم‌افزار‌های موبایل ایران از سال ۱۳۹۲ تصمیم گرفتند تا به منظور هم‌افزایی بیشتر، دو جشنواره را با یکدیگر ادغام کنند و پس از آن، همه ساله شاهد برگزاری بزرگ‌ترین رویداد ایران در حوزه وب و موبایل هستیم.

بنا بر پیشنهاد بنیان‌گذاران جشنواره وب و موبایل ایران، این رویداد از سال ۱۳۹۴ توسط انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی برگزار می‌شود. انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی یک تشکل غیر دولتی است که در آذرماه سال ۱۳۹۲ با هدف پیگیری مشکلات و دغدغه‌های صنفی کسب و کارهای اینترنتی راه‌اندازی شده است.

اختتامیه جشنواره

مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران و اعلام برندگان در اواخر هر سال، تحت عنوان کنفرانس وب و موبایل ایران و با استقبال چشمگیر فعالان حوزه فناوری اطلاعات و موبایل در تهران برگزار می‌شود.
این رویداد شامل سخنرانی چهره‌های برجسته، کارگاه‌های آموزشی و میزگرد‌های مباحثه پیرامون موضوعات داغ روز می‌باشد. در پایان نیز برترین وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایران معرفی می‌شوند و تندیس جشنواره وب و موبایل ایران به آن‌ها اهدا خواهد شد.

آروند، حامی تجاری جشنواره وب

گروه آروند، یکی از واردکنندگان قانونی محصولات کمپانی های مایکروسافت و اپل است. آروند محصولات خود را با دو نوع گارانتی “سبز” و یا ” تکمیلی طلایی” عرضه می کند. تفاوت اصلی ضمانت نامه تکمیلی طلایی با ضمانت نامه سبز آروند در این است که ضمانت تکمیلی طلایی، علاوه بر مشکلات احتمالی دستگاه، تمام حوادث وارده توسط فرد را هم تحت پوشش خود قرار میدهد. در کنار همه اینها، آروند سال هاست که به عنوان یکی از مراکز تعمیراتی محصولات اپل در کشورمان شناخته می شود.

ممکن است دوست داشته باشید

توسعه و سرمایه گذاری گروه آروند، به عنوان یکی از اسپانسرها و حامی تجاری دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط

ضمن تبریک سال نو

تمامی سفارشات ثبت شده مشتریان در اولین روز کاری تاریخ - 5 فروردین 1403 - مراحل آماده سازی انجام شده و در فرایند ارسال قرار خواهد گرفت