اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » تولید آیفون ۱۱ در هند آغاز شد!

تولید آیفون ۱۱ در هند آغاز شد!

سهیلا عادل زاده
سهیلا عادل زاده
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

چندوقت پیش، شرکت اپل اعلام کرد که در راستای کاهش وابستگی اقتصادی به چین، برنامه ۵ ساله‌ای را تدوین کرده است تا بتواند مونتاژ حداقل ۲۰ درصد (رقمی معادل یک پنجم از خطوط تولید آیفون) از تولیدات آیفون را به کشور دیگری جز چین منتقل کند.

البته اپل پیش از این نیز سابقه مونتاژ گوشی‌های آیفون در کشور هند را در کارنامه خود دارد و قبلاً، برخی از مدل های ارزان قیمت و مقرون به صرفه خود را مانند آیفون ایکس آر ، نسل اول آیفون se و آیفون ۶ را در کارخانه‌های هند تولید کرده است.

حال فاکس‌کان همگام با سیاست‌های اپل برای سرمایه‌گذاری در کشور هند، تولید گوشی‌های آیفون ۱۱ را در این کشور شروع کرده است.

فاکس‌کان بزرگ‌ترین تولیدکنندهٔ قطعات رایانه‌ای و الکترونیکی در جهان است که محصولات اپل را نیز تولید می‌کند.

تولید آیفون‌های ۱۱ در کشور هند به نفع شرکت اپل خواهد بود، چون این شرکت را از پرداخت ۲۰ درصد مالیات وضع شده برای واردات از چین معاف می‌کند و چنین اقدامی ممکن است منجربه کاهش هزینه تولید آیفون و دستیابی به قیمت‌های رقابتی در مدل‌های مختلف از محصولات آن شود.

ممکن است دوست داشته باشید

باتوجه‌ به اینکه گوشی آیفون ۱۱ در میان کاربران محلی در هند با استقبال خوبی روبه‌رو شده است، چنین اقدامی احتمالا به اپل این امکان می‌دهد تا رهبری خودش در بازار گوشی‌های پرچم‌دار را بیش از قبل گسترش دهد.

در همین راستا نیز، فاکس‌کان اعلام کرده است که بیش از یک ‌میلیارد دلار در کارخانه‌های تولیدی خودش در هند سرمایه‌گذاری می‌کند تا بستری برای مونتاژ محصولات اپل در خارج از چین مهیا کرده باشد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید آنلاین گوشی‌های آیفون اینجا کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط