اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » آروند، مرجع تعمیرات تخصصی محصولات اپل

آروند، مرجع تعمیرات تخصصی محصولات اپل

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

سال هاست که برند آمریکایی اپل، توانسته کاربران زیادی را در زمینه تکنولوژی به خود جذب کند. این کمپانی که سابقه درخشانی در تولید گجت های تکنولوژی دارد، در میان کاربران ایرانی هم مورد توجه قرار گرفته به طوریکه کاربران بسیاری در کشورمان ایران، در حال استفاده از محصولات با کیفیت این کمپانی هستند.

با توجه به عدم حضور رسمی اپل در ایران؛ سؤالی که پیش می آید این است که سرنوشت این محصولات، مخصوصا خانواده آیفون پس از طرح رجیستری چه خواهد شد؟

علاوه بر این، با توجه به عدم حضور رسمی این کمپانی در ایران، و نبود خدمات پس از فروش برای کاربران ایرانی، همواره یکی از دغدغه های طرفداران این برند در کشورمان موضوع خدمات رسانی و خدمات پس از فروش است. مطمئنا یکی از دغدغه های کاربران اپل در ایران این است که اگر برای دستگاه اپلی آنان مشکلی رخ دهد، چگونه می توانند آن را تعمیر کنند؟

آروند با بهره مندی از تعمیرکاران و پرسنل با تجربه و با کسب مجوزهای لازم از اتحادیه تجهیزات مخابراتی و اتحادیه فناوران رایانه، توانسته تا به یکی از مراکز مهم تعمیرات محصولات اپل در ایران تبدیل شود. تعمیرات آیفون، تعمیرات مک بوک، آی مک و اپل واچ مدت زیادیست که توسط تیم حرفه ای و مجرب واحد تعمیرات آروند انجام می شود.

تعمیرات اپل - آروند

ممکن است دوست داشته باشید

متخصصین آروند در سال ۹۵ بیش از ۲۰۰۰ عدد آیفون را تعمیر کرده اند. این تعمیرات مربوط به تعمیر/تعویض تاچ و ال سی دی گوشی، سرویس های نرم افزاری، تعمیر برد و باتری، تعمیر اسپیکر و دوربین، بازیابی اطلاعات گوشی، تعویض فلت و تعمیر سوکت سیم کارت می شود. متخصصین آروند می گویند که در سال ۹۵، بیشترین مراجعات کاربران آیفون مربوط به شکستگی ال سی دی و بدنه بوده است. همچنین مشکلات برد اصلی و ضربه خوردگی هر کدام ۱۵ درصد مشکلات کاربران واحد تعمیرات آروند را به خود اختصاص داده اند. جالب است که تعدادی از کاربران آیفون با مشکلات آنتن دهی و وای فای به کارشناسان آروند مراجعه کردند.

تعمیرات اپل - آروند

کارشناسان واحد تعمیرات آروند؛ پس از انجام فرآیند تعمیرات، کیفیت دستگاه مربوطه را مورد ارزیابی قرارداده و پس از انجام بررسی های نهایی (QC) آن را به کاربر تحویل می دهند. نکته مهم اینجاست که آروند برای تعمیرات سخت افزاری خود، یک ماه ضمانت کیفیت دارد.

ویدئوی تعویض باتری آیفون ۷ در واحد تعمیرات تخصصی آروند

[button size=’medium’ style=” text=’درخواست آنلاین تعمیرات’ icon=” icon_color=” link=’https://www.arvandguarantee.com/repair-request/’ target=’_self’ color=’#ffffff’ hover_color=’#333333′ border_color=” hover_border_color=” background_color=’#2f8afa’ hover_background_color=’#71affa’ font_style=” font_weight=” text_align=’center’ margin=”]

اما این همه ماجرا نیست، گروه توسعه و سرمایه گذاری آروند، با دریافت مجوز از وزارت صنعت معدن تجارت و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، به عنوان واردکننده رسمی محصولات اپل در کشورمان شناخته می شود. آروند با واردات قانونی محصولات اپل از طریق گمرک کشورمان، به عنوان یک تامین کننده محصولات اپل در بازار شناخته می شود. نکته مهم اینجاست که آیفون های وارداتی توسط آروند، با توجه به فرآیند قانونی واردات آنان، با هیچ مشکلی در طرح رجیستری مواجه نخواهند شد.

آروند، هم اکنون نه تنها یک مرجع مهم برای تهیه محصولات اپل در ایران است، بلکه به عنوان یکی از مراکز مهم تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات اپل نیز شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط