اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » آیا آروند، نمایندگی اپل در ایران است؟

آیا آروند، نمایندگی اپل در ایران است؟

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

کمپانی اپل، سال هاست که به عنوان یکی از رهبران حوزه تکنولوژی در جهان شناخته می شود. محصولات این کمپانی به داشتن کیفیت و طول عمر بالا شهرت دارند و توانسته اند تا طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کنند. از خانواده محبوب آیفون گرفته که باعث ایجاد صف های عجیب و طولانی برای خریدن اعضای جدید آن می شود، تا خانواده ی آیپد و کامپیوتر های مک که در هرچه کم بگذارند، در قدرت کم ندارند! همه و همه این ها باعث شدند تا امروزه، کمتر کسی باشد که اپل را نشناسد.
کمپانی اپل، در اکثر کشور های دنیا، محصولات خود را از طریق فروشگاه هایی به نام اپل استور عرضه می کند. در اپل استور ها شما می توانید با محصولات اپل از نزدیک کار کنید، و یا از کارکنان آنجا کمک و مشورت بگیرید و یا از خدمات پس از فروش اپل استفاده کنید.
علی رغم اعتقاد اپل به مشتری مداری و احترام به کاربران، متاسفانه تا به امروز این کمپانی حضور رسمی در ایران نداشته است. این موضوع باعث شده تا در اکثر موارد، شاهد واردات محصولات این کمپانی به صورت قاچاق به کشورمان باشیم.
اجازه دهید تا در اینجا به یک نکته مهم اشاره کنیم. کمپانی آمریکایی اپل، تا به امروز هیچ نمایندگی رسمی در ایران نداشته است! بنابراین اگر ادعایی در این مورد از سوی فروشنده مطرح شد، با یک دروغ بزرگ مواجه شده اید! در حال حاضر کمپانی اپل هیچ نمایندگی در ایران ندارد و هیچ شرکتی نمی تواند چنین ادعایی داشته باشد.

پس “آروند” کیست؟

گروه توسعه و سرمایه گذاری آروند، به عنوان “واردکننده رسمی محصولات اپل به ایران” شناخته می شود. اما فرق “واردکننده رسمی” با “نمایندگی رسمی” چیست؟
از آنجایی که طرح رجیستری رسما برای تمامی محصولات اپل اجرایی شده، و با توجه به عدم حضور کمپانی اپل در ایران، این سوال پیش می آید که طرفداران این کمپانی محبوب باید چه کار کنند؟
با توجه به قاچاق بودن اکثر محصولات اپل، و فعال نشدن آنها پس از اجرا شدن رجیستری، گروه آروند با تهیه مجوزهای لازم از وزارت صنعت، معدن و تجارت می تواند محصولات کمپانی اپل را از طریق گمرک وارد کشور کند. اما این موضوع چه اهمیتی دارد؟
آروند با واردکردن محصولات اپل از طریق گمرک، تمامی موارد گمرکی آن را انجام می دهد، این بدین معناست که محصولات وارداتی از سوی آروند، با هیچ مشکلی در طرح رجیستری مواجه نخواهند شد!
در کنار این ها، آروند بر تمامی مراحل واردات محصولات خود نظارت دارد. در نتیجه کاربران ایرانی می توانند از اصالت کالا و سایر لوازم درون جعبه اطمینان کامل داشته باشند.
اما این همه ماجرا نیست، آروند با تهیه مجوزهای لازم، “موظف” است که کالاهای خود را با ضمانت و گارانتی معتبر عرضه کند.
در اینجا آروند محصولات خود را با دو نوع گارانتی “سبز” و یا ” تکمیلی طلایی” عرضه می کند. تفاوت اصلی ضمانت نامه تکمیلی طلایی با ضمانت نامه سبز آروند در این است که ضمانت تکمیلی طلایی، علاوه بر مشکلات احتمالی دستگاه، تمام حوادث وارده توسط فرد را هم تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
در کنار همه این ها، آروند سال هاست که به عنوان یکی از مراکز مهم تعمیراتی محصولات اپل در کشورمان شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط

ضمن تبریک سال نو

تمامی سفارشات ثبت شده مشتریان در اولین روز کاری تاریخ - 5 فروردین 1403 - مراحل آماده سازی انجام شده و در فرایند ارسال قرار خواهد گرفت