اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » سیزدهمین سالگرد تأسیس شرکت آروند

سیزدهمین سالگرد تأسیس شرکت آروند

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

مراسم سیزدهمین سالگرد تاسیس شرکت آروند در تهران برگزار شد

مراسم گردهمایی سیزدهمین سالگرد تاسیس این شرکت با حضور جمعی از مدیران و مسئولان دستگاههای مختلف ، اعضای هیئت مدیره ،پرسنل و نمایندگان این شرکت و خبرنگاران رسانه های گروهی در رستوران برج میلاد تهران برگزار شد.در این گردهمایی اعضای هیئت مدیره و ریاست اتحادیه فناوران رایانه تهران،اعضای هیئت مدیره اتحادیه تجهیزات مخابراتی و ارتباطی و همچنین فعالان و بزرگان صنف IT ,ICT حضور داشتند که پیشرفت و موفقیت های آروند را چشمگیر و قابل تقدیر دانستند.
به گزارش روابط عمومی، امیر میثم گیاهی ضمن بیان این مطلب از ارائه خدمات رسمی و مورد تایید به محصولات اپل و مایکروسافت توسط این شرکت در ایران خبر داد.
وی همچنین اظهار داشت: آروند در حال حاضر با بیش از ۱۰۰ نمایندگی فروش در سراسر کشور و همچنین ۷ مرکز خدمات پس از فروش در مراکز استان ها به مشتریان خدمت رسانی می کند.
به گفته وی دفاتر خدمات پس از فروش آروند در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، شیراز، اصفهان، رشت و اراک به مشتریان خدمات لازم را می دهند. امیر میثم گیاهی یادآور شد: به منظور ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مشتریان ، با برنامه ریزی های صورت گرفته درصدد افزایش مرکز فروش و خدمات پس از فروش در اقصی نقاط کشور هستیم.همچنین افزود: رونمایی از باشگاه مشتریان جدید آروند در جهت ارتقاء و به روز رسانی استراتژی‌های وفاداری مشتریان و تقویت ارتباط دوسویه با آنها از مهمترین اتفاقات در شهریور ماه ۹۶ بوده که به عنوان یکی از مزیت های رقابتی آروند میتوان به آن اشاره نمود.

ارائه ضمانت نامه تکمیلی طلایی ۱۸ به محصولات اپل و مایکروسافت

وی همچنین از ارایه ضمانت نامه تکمیلی سبز و طلایی ۱۸ ماهه به محصولات اپل و مایکروسافت توسط شرکت آروند اشاره کرد و گفت: خدمات طلایی شامل ارائه خدمات تکمیلی به دارندگان این محصولات است.
وی گفت: هیچ شرکتی در دنیا تمام خسارات و حوادث وارده به دستگاه‌های خود را تحت پوشش خدمات پس از فروش قرار نمی‌دهد. در واقع حوادث پیش آمده توسط فرد شامل خدمات گارانتی و وارانتی نیست و خریداران برای اطمینان خاطر کامل، نیازمند عقد قراردادهای مکملی تحت عنوان ضمانت تکمیلی هستند.
به گفته امیر میثم گیاهی شرکت آروند به عنوان مبتکر خدمات ضمانت تکمیلی در ایران از سال ۱۳۸۹ تاکنون در حال ارائه خدمات مختلف در راستای پشتیبانی و تامین آسایش خیال هموطنان است تا بتواند شعار یک گارانتی دوست داشتنی را محقق نماید.
وی تاکید کرد: تفاوت اصلی ضمانت نامه تکمیلی طلایی با ضمانت نامه سبز آروند در این است که ضمانت تکمیلی طلایی، علاوه بر مشکلات احتمالی دستگاه، تمام حوادث وارده توسط فرد را هم تحت پوشش خود قرار می‌دهد. مشتریان نیز برای تبدیل ضمانت سبز دستگاه خود به طلایی هم می توانند درخواست تبدیل ضمانت را در سایت شرکت ثبت کنند.
مدیرعامل شرکت آروند اظهارداشت: مشتریان می توانند کلیه محصولات اپل و سرفیس مایکروسافت که قانونی هستند و از مراکز رسمی خریداری نموده اند ، حداکثر تا۷۲ ساعت بعد از خرید آن، با ارائه فاکتور خرید و کارت گارانتی، تحت پوشش کامل ضمانت تکمیلی طلایی آروند قرار دهند.

گارانتی یک مفهوم ارزش آفرین در صنعت IT

امیر میثم گیاهی تاکید کرد: اهمیت موضوع گارانتی در بازارهای دیجیتال به خصوص در صنف رایانه و تلفن همراه نسبت به سال‌های گذشته نقش پررنگ تری را از دید مشتری به خود گرفته و اغلب خریداران کالاهای گران قیمت درصدد خریداری اجناس با گارانتی معتبر هستند.
به گفته وی در بازار IT وICT شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش با ممیزی و بازرسی های مستمر سازمانها و مراکز ذیصلاح به سطح مطلوبی در زمینه گارانتی دست یافته‌اند و با ارائه خدمات مناسب به خریداران کالاهایIT وICT موجب اعتبار گارانتی در این بازار خواهند شد و یک ارزش مهم برای مشتریان و فعالان این صنعت خلق خواهد کرد.
او در ادامه به شرایط گذشته بازار اشاره کرد و گفت: در گذشته اختلاف قیمت در بازار IT و عدم وجود شرکت های ارائه دهنده گارانتی معتبر در این بازار موجب شده بود تا نگاه خریداران بیشتر به سمت دستگاههای بدون گارانتی جلب شود که با قیمت ارزانتری در بازار عرضه می شد.اما خوشبختانه با تقویت شرکت های گارانتی و ساماندهی های انجام شده شرایط نسبت به قبل بسیار متفاوت شده است.
امیر میثم گیاهی تصریح کرد: از مردم درخواست می کنیم با نخریدن کالاهای بدون گارانتی و گارانتی های غیر معتبر، فرهنگ عمومی بازار را تغییر دهند و برای خرید های خود ضمانتی واقعی فراهم کنند.چرا که تمایل عمومی به کالاهای بدون گارانتی و قاچاق زنگ خطری است که مدتهاست برای مشتریان بازار IT و تلفن همراه به صدا درآمده است.
شایان ذکراست در همین حوزه، شرکت های دارای ضمانت و شبکه خدمات پس از فروش رسمی در سایت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به نشانی www.cppo.ir و سایت اتحادیه فناوران رایانه تهران به نشانی www.itunion.ir بصورت رسمی پس از پایش تخصصی و بازرسی فنی معرفی شده اند و تنها این شرکت‌ها تاییدیه ارائه خدمات پس از فروش را به مشتریان دارند.

  

ممکن است دوست داشته باشید

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط