اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » گزارش اختصاصی از نمایشگاه جیتکس دبی + تصاویر

گزارش اختصاصی از نمایشگاه جیتکس دبی + تصاویر

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

سی و هفتمین نمایشگاه بین المللی هفته فناوری اطلاعات دبی (GITEX TECHNOLOGY WEEK 2017) مهمترین رویداد فناوری خاورمیانه با حضور برترین شرکت‌ها و برندهای جهان آغاز به کار کرد. در این دوره نمایندگان شرکت آروند نیز حضور داشتند.

امیر میثم گیاهی مدیر عامل شرکت آروند با بیان این مطلب افرود: نمایشگاه امسال از ۱۶ مهر آغاز و تا ۲۰ مهرماه ( ۸ تا ۱۲ اکتبر ) در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار گردید. مدیر عامل شرکت آروند هدف از حضور خود و مدیر امور مشتریان شرکت آروند در نمایشگاه جیتکس دبی را تعامل با شرکت‌های خارجی و آگاهی از آخرین دستاوردهای جهانی ‘حوزه تکنولوژی و تجهیزات الکترونیک’ ، گفت و گو با نمایندگان کمپانی‌های بزرگ منطقه و جهان، بررسی همکاری‌های مشترک پژوهشی با کسب و کارهای نو پا حاضر در این نمایشگاه عنوان کرد.
شایان ذکر است جیتکس بزرگ‌ترین جشنواره کامپیوتر و آی‌سی‌تی در خاورمیانه است که از سال ۱۹۸۱ میلادی هر ساله در کشور امارات متحده عربی و در شهر دبی برگزار می‌شود.
خدمات و محصولات ارائه شده در جیتکس در زمینه‌های گوناگون نظیر تکنولوژی های جدید هوشمند سازی در شهر ها و زندگی روزمره، علم رباتیک، هوش مصنوعی، رایانش ابری، راهکارهای تحلیل داده و داده کاوی، راهکارهای مراکز داده، کسب و کارهای نوین (استارتاپ‌ها)، چاپ سه بعدی، لوازم جانبی، تأمین کنندگان سخت افزار و نرم افزار می‌باشد.

منبع: تصویر روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط

ضمن تبریک سال نو

تمامی سفارشات ثبت شده مشتریان در اولین روز کاری تاریخ - 5 فروردین 1403 - مراحل آماده سازی انجام شده و در فرایند ارسال قرار خواهد گرفت