اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » iPhone جدیدی در راه است؟!

iPhone جدیدی در راه است؟!

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

هنوز مدت زیادی از کنفرانس طوفانی اپل در مقر اپل پارک نگذشته است. اپل در این مراسم از ۳ آیفون جدید و نسل جدید اپل واچ رونمایی کرد. “آیفون ۸”، “آیفون ۸ پلاس” و “آیفون X” یا “آیفون ۱۰” سه آیفون جدیدی هستند که به تازگی معرفی شده اند. این آیفون ها نیز به تازگی توسط گروه آروند، وارد کننده رسمی محصولات اپل به ایران وارد شدند و کاربران گرامی می توانند این آیفون ها را با ضمانت رسمی و بدون هیچ مشکلی در رجیستری خریداری کنند.

آیفون انقلابی - آروند

گرچه همچنان کاربران و طرفداران اپل در تب و تاب آیفون های جدید هستند، اما کارشناسان از احتمال معرفی آیفون های جدید صحبت می کنند. گرچه معرفی سه آیفون جدید، احتمال معرفی آیفونی دیگر اندک به نظر می رسد، اما تحلیل های کاربران نیز خواندنی و جالب است.

iPhone SE 2018

آیفون SE، یکی از آیفون های فوق العاده محبوب بین کاربران اپل است. این آیفون به دلیل حفظ ظاهر و طراحی آیفون های قدیمی محبوبیت زیادی را به دست آورده و از پر فروش ترین آیفون ها به حساب می آید. حالا چندیست که کاربران از نسخه جدید آیفون SE صحبت می کنند که ممکن است طراحی بدون حاشیه مشابه آیفون ۱۰ داشته باشد. چندی پیش نیز یک ویدئو جالب و البته غیر رسمی از آیفون SE جدید منتشر شد که جالب به نظر می رسد. (از اینجا ببینید!)

نسخه جدید آیفون SE - آروند

ممکن است دوست داشته باشید

چندی پیش نیز خبرگزاری تایوانی Economic Daily News ادعا کرد که شرکت اپل نسل دوم گوشی ۴ اینچی آیفون SE را در نیمه اول سال آینده عرضه خواهد کرد.

iPhone X Plus

کارشناسان با انتشار تصاویری از احتمال نسخه بزرگتر آیفون ۱۰ صحبت می کنند. این آیفون از همان ویژگی های آیفون ۱۰ بهره می برد و فقط از یک صفحه نمایش بزرگتر و باطری قوی تری برخوردار است.

احتمال عرضه نسخه جدید آیفون X - آروند

پیش بینی شما چیست؟ آیا اپل در حال توسعه و ساخت یک آیفون جدید است؟ آیفون ۱۰ پلاس و یا آیفون SE جدید چقدر برای شما جذابیت دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط