اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » آیفون ۱۰، رقبا را فیتیله پیچ کرد!

آیفون ۱۰، رقبا را فیتیله پیچ کرد!

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

با آغاز عرضه آیفون ۱۰ و قرارگیری آن در معرض عموم، کارشناسان و صاحب نظران نامدار نیز به سراغ این دستگاه رفته و آن را با رقبای خود مورد مقایسه قرار دادند. در این رقابت ها که بین پرچمداران کمپانی های مختلف انجام می شوند، آیفون ۱۰ توانسته سه بار رتبه نخست را برای خود کسب کند.

? آیفون ۱۰، بهترین در “عکاسی”

آیفون ۱۰ توانسته است با کسب امتیاز ۱۰۱ در زمینه‌ی “عکاسی” از دو گوشی هواوی میت ۱۰ و گلکسی نوت ۸ (که امتیاز ۱۰۰ را کسب کرده بودند) پیشی بگیرد. در نتیجه آیفون ۱۰ در بخش عکاسی، رتبه ۱ وب‌سایت معتبر DxOMark را داراست.

آیفون 10 و کسب عناوین مختلف - آروند

شایان ذکر است که امتیاز کلی دوربین آیفون ۱۰، “۹۷” در نظر گرفته شده که پس از گوشی پیکسل ۲ با امتیاز ۹۸ در جایگاه دوم قرار دارد.

? آیفون ۱۰، بهترین در “صفحه نمایش”

دیسپلی‌ میت به‌عنوان اصلی‌ ترین مرجع بررسی نمایشگر در دنیا، در تازه‌‌ ترین بررسی خود آیفون ۱۰ را مورد ارزیابی قرار داده است. نتایج منتشر شده توسط این وب‌ سایت، عملکرد فوق‌ العاده‌ ی نمایشگر آیفون ۱۰ و کسب نمره‌ +A را نشان می‌ دهد.

ممکن است دوست داشته باشید

آیفون انقلابی - آروند

? آیفون ۱۰، بهترین در “میزان نور صفحه نمایش”

نمایشگر آیفون۱۰ در دیسپلی میت بیشترین روشنایی تمام صفحه را با ۶۳۴ نیت در بین گوشی‌های هوشمند مجهز به نمایشگر اولد کسب کرده است. بدین ترتیب می توانید با خیالی راحت، در زیر نور مستقیم آفتاب، محتوای صفحه را به خوبی ببینید.

 

همانطور که مشاهده می کنید، از ۳ عنوان فوق، دو عنوان “بهترین” مربوط به صفحه نمایش OLED آیفون ۱۰ است! البته احتمال می دهیم که این همه ماجرا نباشد و در مقایسه های پیش رو و در روزهای آینده نیز آیفون ۱۰ بتواند عناوین بیشتری را به خود اختصاص دهد.

۸ پاسخ

  1. طبق کدوم آمار این اطلاعات رو ثبت کردید ؟
    در مورد از کار افتادن آیفون در سرما چیزی برای گفتن دارید ؟
    در مورد پیکسل سوختگیش چه جوابی می تونید داشته باشید؟
    در مورد وجود خط سبز بر روی ال سی دی گوشی چه جوابی می تونید داشته باشید؟
    از همه این حرفها گذشته شما که ادعای نمایندگی اپل در ایران رو دارید اگر گوشی دچار مشکل سخت افزاری بشه توانایی جایگزین کردن گوشی دیگر برای مصرف کننده هستید؟

    1. درود بر شما
      اگر این مقاله را با اندکی دقت بخوانید، مرجع تمامی آمار ها در محتوا ذکر شده است.
      علاوه بر این، ما خودمان را در برابر اشکالات احتمالی آیفون ۱۰ پاسخگو نمی دانیم، اما همین کافیست که بدانید اکثر این موارد در آپدیت های نرم افزاری در حال حل شدن هستند.
      در پایان؛ شرکت آروند “هیچگاه” ادعایی درباره نمایندگی اپل در ایران نکرده است. نه تنها ما، بلکه هیچ شرکتی در حال حاضر نمی تواند ادعایی در این زمینه داشته باشد.
      آروند “وارد کننده” رسمی محصولات اپل به ایران از مبادی رسمی است و این موضوع با مجوز از وزارت صنعت معدن و تجارت انجام می شود.همچنین آروند با تهیه سایر مجوز های لازم، به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش نیز شناخته می شود. محصولات ارائه شده توسط شرکت آروند، حتی پس از اجرایی شدن طرح رجیستری به راحتی فعال خواهند شد.
      موفق باشید.

      1. مشکلاتی که شما میفرمایید با آپدیت حل نمیشوند اما این برای این مشکلات هم راه حلی به نام گارانتی تعویض/تعمیر وجود دارد. ضمنا منبع خبری مشخصی برای این مشکلات ذکر نکرده اید. گوشی های آیفون ۱۰ که آروند تا به حال فروخته با چنین مشکلاتی روبرو نبوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط

ضمن تبریک سال نو

تمامی سفارشات ثبت شده مشتریان در اولین روز کاری تاریخ - 5 فروردین 1403 - مراحل آماده سازی انجام شده و در فرایند ارسال قرار خواهد گرفت