اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » طرح رجیستری وارد فاز دوم می شود

طرح رجیستری وارد فاز دوم می شود

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

چندیست که در کشورمان، طرح رجیستری موبایل رسما اجرایی شده است. در فاز ابتدایی رجیستری که هم اکنون در آن قرار داریم، مدل های خاصی از برند های مختلف شامل طرح رجیستری می شوند. برای مثال آیفون۱۰ از برند اپل شامل طرح رجیستری است و اگر کد IMEI این دستگاه در سامانه گمرک ثبت نشده باشد، فقط برای مدت محدودی فعال خواهد بود. (این مقاله را بخوانید: رجیستری و آیفون ۱۰ مسافری!)

حالا که به نظر می آید همه چیز در حال خوب پیش رفتن است، مسئولین تصمیم گرفته اند تا فاز دوم رجیستری را اجرایی کنند. این فاز از رجیستری، گسترده تر است و قرار است از ۱۴ آذر ماه اجرایی شود. با آغاز فاز دوم رجیستری، تمامی گوشی ها و تبلت های برند اپل شامل طرح رجیستری خواهند شد. این بدان معناست که اگر پس از ۱۴ آذرماه، آیفون و یا آیپد قاچاق خریداری کنید، فقط برای مدت محدودی با سیمکارت های کشورمان فعال خواهد بود.

لازم به ذکر است، کاربرانی که پیش از این تاریخ دستگاه آیفون و یا آیپد خود را با سیمکارت های کشورمان فعال کرده باشند، مشکلی نخواهند داشت.

آروند، به عنوان واردکننده رسمی محصولات اپل به ایران، تمامی محصولات کمپانی اپل را به صورت قانونی و بدون مشکل رجیستری در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط