اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » پیش‌فروش جهانی آیفون ۱۰ و حواشی آن

پیش‌فروش جهانی آیفون ۱۰ و حواشی آن

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

کمپانی اپل در حالی پیش فروش جهانی آیفون ۱۰ را آغاز کرده که همچنان کارشناسان معتقدند این کمپانی با کمبود قطعات مواجه است. اما در هر صورت اپل در موعد مقرر پیش فروش جهانی خود را آغاز کرد و بعید است که در تحویل محصول نیز تأخیری داشته باشد.

اپل از ۲۷ اکتبر (جمعه ۵ آبان) پیش فروش جهانی آیفون ۱۰ را آغاز کرد. همانطور که پیشتر اعلام شده بود قیمت آیفون ۱۰ در ایالات متحده و در حافظه ۶۴ گیگابایتی ۹۹۹ دلار در نظر گرفته شده است. پس از آنکه ساعاتی از آغاز پیش فروش جهانی گذشت، این کمپانی هزینه تعمیر آیفون ۱۰ را رسما اعلام کرد. اپل می گوید که هزینه تعمیر نمایشگر آیفون ۱۰، ۲۷۹ دلار است و هزینه تعمیر هر قطعه ای دیگر، ۵۴۹ دلار خواهد بود! این در حالیست که هزینه تعمیر صفحه نمایش آیفون ۸ پلاس ۱۶۹ دلار و هزینه تعمیر سایر قطعات آن ۳۹۹ دلار می‌باشد.

اپل پیش فروش آیفون ۱۰ را استثنایی توصیف کرده و بزرگترین پیش فروش خود دانسته. نکته جالب این پیش فروش آن است که حدود ۳۰ دقیقه پس از آغاز پیش فروش جهانی آیفون ۱۰، تمامی موجودی این محصول به پایان رسید. و پس از دقایقی اپل با یک به روز رسانی در سایت خود، دوباره پیش فروش را آغاز کرد. اما این‌بار با این تفاوت که محصولات با ۴ تا ۵ هفته تاخیر به دست مشتریان می‌رسند.

نکته دیگری که پیش از آغاز پیش فروش جهانی خبرساز شد، ادعای بعضی کارشناسان مبنی بر کاهش کیفیت قطعات آیفون ۱۰ بود. در حقیقت گزارشی منتشر شد که اعتقاد داشت کیفیت بالای سنسورهای تشخیص چهره آیفون ۱۰ باعث کندی روند تولید این محصول شده است. البته این خبر با واکنش اپل مواجه شد و این کمپانی ضمن تکذیب این خبر، بر حفظ کیفیت سنسورهای تشخیص چهره تأکید کرد.

 

ممکن است دوست داشته باشید

آروند، به عنوان واردکننده رسمی محصولات اپل به کشورمان، در اولین فرصت این محصول را در اختیار هموطنان قرار خواهد داد.

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط