اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » بررسی اخبار روزهای گذشته آیفون ۸

بررسی اخبار روزهای گذشته آیفون ۸

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

در حالی که به معرفی آیفون ۸ نزدیک تر می شویم، اخبار و شایعات تایید نشده روز به روز بیشتر منتشر می شوند. در این مقاله قصد داریم تا آخرین شایعات در مورد آیفون ۸ را با هم بررسی کنیم. گرچه می توان گفت اکثر اخبار منتشر شده با هم در تناقض هستند.

آیفون 8 - آروند

تصویر فوق چند روز پیش، از کارخانه فاکسکان لو رفت. در این تصویر شاهد حضور حفره ای در زیر لوگوی اپل هستیم. این تصویر به شایعه قرارگیری حسگر اثر انگشت در پشت آیفون بسیار قوت بخشید. همچنین در این تصویر شاهد حضور دوربین دوگانه عمودی نیز هستیم.

آیفون 8 - آروند

در خبر دیگری، مینگچی کو یکی از تحلیلگران نامدار در حوزه فناوری، اعلام کرده که اپل در یکپارچه سازی حسگر اثر انگشت با صفحه نمایش شکست خورده و میدان را در اختیار سامسونگ قرار داده است. گرچه این تحلیلگر پیشتر صحبت از یکپارچه سازی این حسگر کرده بود، اما حالا با توجه به شواهد و منتشر نشدن حتی یک تصویر گرافیکی که نشان‌دهنده‌ی استفاده از سنسور تاچ‌ آی‌دی در زیر نمایشگر باشد، نظر خود را عوض کرده و گفته است که احتمالا برای اولین بار باید شاهد یکپارچه سازی این حسگر در گلکسی اس ۹ سامسونگ باشیم.

ممکن است دوست داشته باشید

 

آیفون 8 - آروند

اما تصویر فوق، جدیدترین تصویر منتشرشده در مورد آیفون ۸ است. دوربین دوگانه عمودی و البته رنگ زیبای قهوه ای در این تصویر مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به فیلم انتشار یافته از تصویر فوق، از آنجایی که می توان به ضخامت بالای این نمونه پی برد، می توان صحت کامل این تصویر را رد کرد. اما اکثر طرح های لو رفته، تصویر فوق را تایید می کنند و ما باید احتمالا منتظر این طراحی باشیم.

هنوز که هنوز است، متاسفانه اطلاعات کاملی درباره تاریخ معرفی آیفون ۸ وجود ندارد، گرچه بنا بر روال باید در اواخر شهریور ماه منتظر معرفی آن باشیم، اما هنوز خبری رسمی که منتشر نشده هیچ، کارشناسان حرف از احتمال تاخیر در معرفی این آیفون می زنند!

به نظر شما اپل برای حسگر اثر انگشت چه فکری خواهد کرد؟ آیا موفق به یکپارچه سازی آن با صفحه نمایش می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط

ضمن تبریک سال نو

تمامی سفارشات ثبت شده مشتریان در اولین روز کاری تاریخ - 5 فروردین 1403 - مراحل آماده سازی انجام شده و در فرایند ارسال قرار خواهد گرفت