اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » خبر فوری: آیفون ۱۰ قاچاق نخرید!

خبر فوری: آیفون ۱۰ قاچاق نخرید!

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

با توجه به ارسال یک محموله از آیفون ۱۰ برای کاربرانی که این محصول را پیش خرید کرده اند؛ روز گذشته (هشتم آبان ماه) خبری منتشر شد که این آیفون با یک قیمت باورنکردنی وارد ایران شده است. بر مبنای این گزارش، آیفون ۱۰، در مدل ۶۴گیگابایتی و در رنگ نقره ای، با قیمت ۱۷ میلیون تومان در حال فروش در بازار تهران است! نسخه ۲۵۶ گیگابایتی در رنگ خاکستری نیز ۲۳ میلیون تومان قیمت دارد!

آیفون X - آروند

دقایقی پیش، دهقانی نیا به عنوان سخنگوی طرح رجیستری گفت:

تا تاریخ هشتم آبان ماه؛ هیچ ثبت سفارشی برای گوشی اپل آیفون ۱۰ در کشور صورت نپذیرفته و IMEI آن در گمرک ثبت نشده است. منطقا گوشی مذکور کالای قاچاق است و در این طرح پس از شروع اعمال سیاست از شبکه اپراتوری ❌سرویس نخواهد گرفت❌.

?بنابراین توصیه می‏‌گردد این گوشی‏‌ها به هیچ وجه خریداری نگردند تا زمانی که محموله‌های قانونی با گارانتی رسمی وارد کشور شوند.?

ممکن است دوست داشته باشید

همچنین گمرک ایران هم اعلام کرده: مسافرانی که خارج از کشور گوشی همراه خریده اند، موظف اند تلفن همراه را به گمرک محل ورود خود، اظهار کنند. در غیر این‌صورت امکان رجیستری وجود نخواهد داشت و مسئولیت آن با مسافر است!.

 

✅ آروند به عنوان واردکننده رسمی محصولات اپل به کشورمان ایران، در اولین فرصت آیفون های جدید را با ضمانت رسمی و مطابق با قوانین رجیستری، در اختیار هموطنان عزیز قرار خواهد داد.??

روابط عمومی آروند

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط