اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » منتظر ایرپاد جدید اپل در سال ۲۰۱۸ باشید

منتظر ایرپاد جدید اپل در سال ۲۰۱۸ باشید

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

در کنار شایعات عرضه آیفون SE جدید، در روزهای اخیر کارشناسان از احتمال عرضه نسخه جدید ایرپادهای اپل سخن گفته اند. به تازگی، مینگ چی کو، یکی از تحلیلگران نامدار و شناخته شده حوزه محصولات اپل از KGI Securities، در مورد نسخه جدید ایرپادهای اپل صحبت کرده. کو معتقد است که اپل تصمیم به عرضه نسخه جدید ایرپادهای خود در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی دارد.

گرچه این تحلیلگر در مورد تغییرات و پیشرفت های نسل جدید ایرپاد چیزی نگفته اما به نظر می آید که اپل تصمیمی بر اعمال تغییر در طراحی ایرپاد های خود ندارد.

ایرپاد اپل - آروند

مینگ چی کو در رابطه با محدودیت اپل در عرضه ایرپادهای جدید خود نیز صحبت کرده. به اعتقاد کو، مشکلات موجود در مدار چاپی انعطاف پذیر باتری سبب شده تا اپل نتواند در سال ۲۰۱۸، ایرپاد های جدید را در سطح گسترده منتشر کند.

می توان گفت از زمان عرضه ایرپادهای اپل، تنها یک تغییر بر روی این محصولات اعمال شده. معرفی کیس شارژ جدیدی برای ایرپاد ها که باعث می شوند این هدفون های بلوتوثی به وسیله پد AirPower شارژ شوند. این کیس شارژها و پد AirPower از اوایل سال ۲۰۱۸ در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

ممکن است دوست داشته باشید

پیش بینی می کنیم که ایرپادهای جدید اپل با تغییرات اندکی در طراحی همراه باشند تا جای گیری آنها در گوش بهتر شده و خطر افتادن آنها کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط