اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » آشنایی با ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۱۷- قسمت اول

آشنایی با ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۱۷- قسمت اول

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

بازیهای ویدئویی از جمله سرگرمی هایی هستند که افراد در هر سنی می‌توانند آن را تجربه کنند. بنابراین شرکت های توسعه دهنده سعی می‌کنند بازی‌های مختلفی برای سلایق متفاوت توسعه داده تا هر فردی مطابق با میل و علایق خود بازی ویدئویی را انجام دهد.

هر سال شاهد انتشار بازی‌های جدیدی هستیم که برای پلتفرم‌های مختلفی منتشر می‌شود. در سال ۲۰۱۷ نیز شرکت های بزرگ به انتشار بازی‌های مختلفی پرداختند اگرچه برخی از آنها در اواخر سال منتشر می‌شود.

در این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۱۰ آشنا سازیم، بازی‌هایی که توانستند با گیم پلی جذاب، موسیقی متن دلنشین، گرافیک چشم نواز و برخی دیگر نظر منتقدین و رسانه‌ها را به خود جلب کنند.

۱-The Legend of Zelda: Breath of the Wild

نینتندو سوییچ - آروند

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild ساخته شرکت نینتندو بوده که در سبک اکشن ماجراجویی تولید شده است. این بازی در ۳ مارس سال جاری برای Wii U و نینتندو سوئیچ انتشار پیدا کرد و با تحسین های مختلفی رو به رو شد. اگر بخواهیم به ویژگی ها و معایب این بازی بپردازیم باید آن را در موارد زیر خلاصه کرد:

ممکن است دوست داشته باشید

مزایا: داستان جذاب، سرزمینی باشکوه و گرافیک چشم نواز

معایب: کنترل ابتدای ناخوشایند، گیم پلی دشوار

۲-Horizon: Zero Dawn

10 بازی برتر سال 2017 - آروند

بازی اکشن نقش آفرینی Horizon: Zero Dawn انحصاری PS4 بوده که توسط استودیو گوریلاگیمز توسعه پیدا کرد. همچنین در ۲۸ فوریه سال جاری برای PS4 انتشار پیدا کرد و توانست موردتوجه قرار گیرد.

مزایا:  حیوانات رباتی با درک بالا، داستان قانع کننده، مکانیک گیم پلی لذت بخش، گرافیک چشم نواز

معایب: مبارزات ساده، گفتگو بسیار کوتاه

۳- Prey

بازی Prey عنوان شوتر اول شخصی بوده که توسط استودیو  Arkane Studios توسعه پیدا کرده است. همچنین در ۵ می سال جاری برای پلتفرم های PS4، PC و XBOX ONE انتشار پیدا کرده است.

مزایا: اکتشاف و جستجو لذت بخش، درگیر شدن در داستان، گرافیکی روان

معایب: داستانی که وانمود به غیرخطی بودن دارد، مبارزات غیر هیجان انگیز،  کنترل ضعیف zero-G

۴- Mario Kart 8 Deluxe

10 بازی برتر سال 2017 - آروند

بازی Mario Kart 8 Deluxe ساخته شرکت نینتندو بوده که در ۲۸ آوریل سال جاری برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شده است. بازی  برای سایر کنسول های نینتندو در  سال ۲۰۱۴ منتشر شد.

مزیا: شخصیت های جذاب، حالت مبارزه جدید، بازی چندنفره

معایب: عدم وجود دوره جدید، حالت ۲۰۰cc  خفیف

۵- Injustice 2

بازی Injustice 2 ساخته استودیو NetherRealm سازنده بازیهای مورتال کمبد بوده که بیشتر عناوین آن را بازی های مبارزه ای دربرمی گیرند. Injustice 2 نیز عنوانی در سبک مبارزه ای بوده و در اواسط ماه می سال جاری PS4، XBOX ONE، iOS و اندروید توسط شرکت وارنر برادرز منتشر شده است.

مزایا: فهرست عظیمی از شخصیت ها متنوع و منحصربفرد، اثبات عملکرد فوق العاده Netherrealm در توسعه بازی مبارزه ای، وجود محتوا اضافی برای بخش آنلاین و آفلاین

معایب: بدست آوردن قدرت لازم برای شخصیت موردنظر، مکانیک گیم پلی می توانست لذت بخش تر باشد، Deadshot ارزان بوده و استدلالی ندارد.

در قسمت اول با عناوینی رو به رو شدیم که بیشتر آنها انحصاری پلتفرم خاصی بودن و برخی دیگر نیز برای پلتفرم های مشخصی در نظر گرفته شدند. برای آن که اطلاعات بیشتری کسب کنید با قسمت بعدی همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط