اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » بازدید از سالن استیو جابز مقر جدید اپل- زیبا و باشکوه

بازدید از سالن استیو جابز مقر جدید اپل- زیبا و باشکوه

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

شرکت اپل اخیرا رویداد ۱۲ سپتامبر خود را با معرفی چندین محصول جدید از جمله اپل تی وی ۴K، آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس، آیفون ۱۰، اپل واچ سری ۳ و برخی دیگر به اتمام رساند. رویدادی که بسیار تحسین برانگیز بوده و انتظار می رفت شاهد رونمایی چنین محصولی باشیم.یکی از نکته های جالب توجه رویداد ۲۰۱۷ برگزاری آن در سالن استیو جابز مقر جدید اپل بود. سالنی که براساس معماری روز طراحی شده و نظر هرفردی را در نگاه نخست به خود جلب می کند. این سالن را باید یکی از بهترین سالن های شرکت اپل بدانیم که تاکنون  برای برگزاری رویداد به کار گرفته شد.

اپل در طراحی سالن استیو جابز مقر اصلی و جدید خود از طراحی متفکرانه و خلاقی بهره گرفت تا افراد هنگام ورود به آن با یک ساختمان نهایتا مدرن و آینده نگرانه رو به رو باشند. موضوعی که باید در هر ساختمان مرتبط با فناوری به کار گرفته شود و اهمیت فراوانی دارد.این سالن در منطقه اپل پارک که مقر جدید شرکت کوپرتینویی بوده قرار گرفته است و یک منطقه ای با پوشش گیاهی جالب توجه و ساختمانی دوار است. یکی از نکته های جالب سالن آسانسوری شیشه ای بوده که هنگام نقل و انتقال با آن احساس می کنید روی هوا هستید و احساس خوبی بوده که ارزش تستش را دارد.

حتی کلید رسیدن آسانسور نیز به شکلی مدرن طراحی شده تا در کنار ساختار کلی جالب توجه و چشمگیر باشد. هنگام ورود به سالن ممکن نیست به جزئیات آن توجه نکنید و این موضوع حتی شامل حالت منحنی شیشه های آن می شود.هیچ اعلائم نوشتاری در سالن استیو جابز نمی توان شاهد بود به جز آن که نام سالن در قسمت سر درب آن جای گرفته تا به بازدیدکنندگان نشان دهد وارد چه سالنی شدند. نامی که با عنوان Steve jobs theatre شناخته می شود.

ما برای نخستین بار بوده که از سالنی بازدید می کنیم و توانسته نظرمان را به خود جلب کند. این منطقه مقر جدید اپل یکی از خاص ترین قسمت های آن محسوب شده که می تواند نظر هر فردی را هنگام عبور یا ورود به آن جلب کند.هدف اپل نیز ایجاد ساختمانی خاص بوده تا نشان دهد که همگان با یک برند بزرگی در دنیای فناوری رو به رو هستند و به نوعی باید به تحسین آن پرداخت. سقفی دوار با چراغ هایی درون آن زیبایی سالن را دوچندان کرده است.

هنگامی که پس از پایان رویداد به سالن انتظار مراجعه می کنید آرامش خاصی داشته و استراحت خوبی خواهد بود. اپل همیشه در محصولات خود طراحی متفاوت و منحصربفردی به کار می گرفته و حال با مقر جدید خود یک ایده زیبا را در طراحی ساختمان شرکتی به کار گرفته است.سالن Steve jobs theatre گنجایش هزار نفره داشته و بیشتر برای رویدادهای ماه سپتامبر و دیگر رویدادهای اپل به کار گرفته می شود. به هر حال انتظار داریم هر سال شرکت اپل رویدادهای خود را در این سالن زیبا و مدرن اجرا کرده و مورد تحسین همگان قرار گیرد.

ممکن است دوست داشته باشید

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط