اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » ۵ عامل که به گفته ی کارشناسان باید همین الان از آیفونتان پاک کنید (بخش اول)

۵ عامل که به گفته ی کارشناسان باید همین الان از آیفونتان پاک کنید (بخش اول)

فاطمه
فاطمه
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

ایده‌ی بسیار خوبی است که هرچندوقت یک‌بار به آیفون خود نگاهی بیندازید و برنامه‌ها و داده‌هایی را که دیگر به آن‌ها نیاز ندارید را حذف کنید. همه‌ی این برنامه‌ها و داده‌ها، از اپلیکیشن‌های خاص گرفته تا اسناد ذخیره شده بر روی گوشی شما می‌تواند فضای زیادی از حجم آیفون‌تان را اشغال کرده و سرعت آیفون‌تان را همچون سرعت حلزون کند و بسیار زودتر از زمانی که باید، باتری گوشی را تخلیه کند

 

 

آیفون شما یک دستگاه کوچک و پیچیده است که می‌تواند اطلاعات زیادی را در خود ذخیره کند. اما برخی اوقات اگر شما کمی بیشتر تست کنید، درمیابید که سرعت آن در حدی که باید باشد نیست. چرا که بالا آوردن سیستم عامل گوشی با میلیون‌ها برنامه که خیلی خیلی کم استفاده می‌شوند، از جمله چند برنامه که به تخلیه‌ی باتری هم معروف هستند و نگه‌داشتن صدها فایل ذخیره شده که شما ممکن است حتی از وجودشان بی‌خبر باشید، در این کاهش سرعت بسیار تاثیرگذار است.

ممکن است دوست داشته باشید

 

با پاک کردن دستگاه خود از این ۵ مورد که در این مقاله به آن اشاره خواهد شد، سرعت و نیروی بیشتری به آیفون‌تان ببخشید.

 

 

  1. فایل های قدیمی

 

اگر به‌طور معمول از تلفن خود برای بارگیری اسناد مانند فایل‌های PDF استفاده می‌کنید، عادت خوبی است که آن‌ها را ۱۰ دقیقه پس از خواندن آن‌ها پاک کنید. بسیاری از این فایل‌ها ممکن است هرگز دوباره به سراغ‌شان نروید و حتی وجودشان را فراموش کنید اما می‌توانند که سرعت گوشی‌تان را پایین بیاورند.

 

 

  1. اسناد و مدارک و داده‌ها

 

اسناد و مدارک و داده‌های بسیاری روی تاریخچه مرورگر، کوکی‌ها، cache مربوط به عکس‌ها و ویدیوها، فایل‌های پایگاه داده و … ذخیره می‌شوند که اغلب از دید پنهان هستند و اگر شما به‌طور منظم آن‌ها را حذف نمی‌کنید باید بدانید که آیفون‌تان بسیار کندتر از آن‌چه که باید باشد عمل می‌کند.

 

در این‌جا نحوه‌ی حذف اسناد و داده‌ها در آمده است:

 

  • برنامه‌ی تنظیمات (settings) را در دستگاه iOS خود باز کنید ← روی General ضربه بزنید.

 

  • روی iPhone/iPad Storage خود کلیک کنید ← حالا روی برنامه موردنظر ضربه بزنید.

 

  • شما دو گزینه دارید: Offload App و Delete App.

 

اگر می‌خواهید برنامه را حذف کنید و داده‌های خود را نگه‌دارید، روی برنامه‌ی Offload را ضربه بزنید. اگر ترجیح دادید همه‌ی داده‌ها را پاک کنید، روی Delete App و تأیید ضربه بزنید.

 

برای فهمیدن بقیه‌ی مواردی که باید حذف کنید تا سرعت آیفون‌تان و باتری آن بهبود یابد، بخش دوم این مقاله را بخوانید. همچنین برای تعمیر آیفون خود به صفحه خدمات تعمیر آروند مراجعه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط