اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » ۵ عامل که به گفته ی کارشناسان باید همین الان از آیفونتان پاک کنید (بخش دوم)

۵ عامل که به گفته ی کارشناسان باید همین الان از آیفونتان پاک کنید (بخش دوم)

فاطمه
فاطمه
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

در بخش قبلی برخی از مواردی که با حذف آن‌ها سرعت کارکردن آیفون‌تان و عمر باتری آن بهبود میابد را دیدیم، حال به بررسی باقی این موارد که باید از گوشی‌مان حذف کنیم تا سرعت آن بالاتر برود می‌پردازیم.

 

۳. ایمیل های قدیمی

 

ممکن است دوست داشته باشید

۱۰۰۰ ایمیل در پوشه Outlook خود دارید؟ با پیروی از این نکات که از سایت imore.com نقل شده است، با طی‌کردن پنج مرحله‌ی ساده، از همه‌ی آن‌ها خلاص شوید.

 

برنامه‌ی ایمیل را باز کنید. به صندوق پستی که می‌خواهید از شمارش خوانده نشده آن کاسته شود ضربه بزنید. روی ویرایش کلیک کنید. روی حذف همه‌ی موارد (یا علامت گذاری همه) و بر روی آیکون تأیید در اعلان هشدار (یا اگر علامت گذاری همه، شیر علامت گذاری به‌عنوان خوانده نشده) کلیک کنید.

 

 

۴٫ تصاویر و فیلم ها

 

تصاویر و به‌خصوص فیلم‌ها فضای بسیار زیادی را در حافظه‌ی دستگاه شما اشغال می‌کنند. با این حال، شما ممکن است تمایلی به حذف آن‌ها و پاک‌کردن بخشی از خاطرات‌تان را نداشته باشید. نگران نباشید زیرا که شما می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را از iPhone به iCloud منتقل  کنید. با کمک گرفتن از راهنمایی‌های زیر که از سایت ۹to5mac.com گرفته شده‌اند، درمیابید که این کار بسیار ساده است:

 

  • ابتدا باید iCloud Photo Library را فعال کنید که درحال‌حاضر در سیستم عامل iOS 8.1 و یا بالاتر اجرا می‌شود. برای فعال‌سازی تنظیمات را باز کنید و روی iCloud ضربه بزنید. در آن‌جا روی Photos کلیک کنید.

 

  • iCloud Photo Library را فعال کنید. این‌کار به دستگاه‌تان اجازه می‌دهد تا به‌طور خودکار تمام کتابخانه خود را در iCloud آپلود و ذخیره کنید. این امر سبب می‌شود تا به عکس‌ها و ویدیوها از هم‌ی دستگاه‌های شما دسترسی پیدا کند.

 

  • برای مشاهده‌ی عکس‌های خود که آپلود شده‌اند، به iCloud.com بروید و با شناسه و رمز عبور Apple ID خود وارد شوید.

 

 

۵٫ برنامه فیس بوک

 

و در انتها می‌خواهیم به زیان‌بارترین این برنامه‌ها برای سرعت آیفون‌تان و باتری بپردازیم. می‌گوییم زیان‌بارترین زیرا که فیس‌بوک به‌طور خودکار ویدیوها را دانلود و باز می‌کند و شما احتمالاً در طول روز دفعات زیادی به سراغش می‌روید و ازاین‌رو فیس‌بوک حجم زیادی از ذخیره‌ی باتری و حافظه‌ی شما را می‌کشد و به خود اختصاص می‌دهد. پاک کردن این برنامه و دسترسی به فیس‌بوک از طریق مرورگرتان شاید باعث شود تا زمان بیشتری برای دسترسی به آن صرف کنید ولی مطمئناً باعث می‌شود تا آیفون‌تان کمی نفس بکشد و بسیار بهتر کار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط

ضمن تبریک سال نو

تمامی سفارشات ثبت شده مشتریان در اولین روز کاری تاریخ - 5 فروردین 1403 - مراحل آماده سازی انجام شده و در فرایند ارسال قرار خواهد گرفت