جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شخصی سازی چهره اپل واچ به سه شکل جالب

امیررضا جمشیدی
امیررضا جمشیدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

اپل واچ نمی گذارد از ظاهر آن خسته بشوید. در ابتدا شاید این شعار مهم نبود اما به طور قطع یکی از مزیت های آن ایجاد چهره های مختلف برای این ساعت است. شما می توانید از بین گزینه های بسیار زیادی که در دسته های مختلف می توانید انتخاب کنید یکی را برگزیده و شخصی سازی کنید.

  1. چهره های کارتونی

طرفداران دیزنی قطعا از این گزینه بسیار استقبال می کنند. گزینه هایی مثل میکی موس و مینی موس که هردو تصویری از همان طرح های اولیه خود را در اپل واچ قرار داده اند. به علاوه که کاراکتر ها از دستان خود برای نشان دادن ساعت به شما استفاده می کنند. و بهتر از آن با ضربه زدن به صفحه اپل واچ کاراکتر به صورت شفاهی ساعت را برای شما بیان می کند که این گزینه خود جذابیت این چهره های کارتونی را دوچندان می کند.

  1. چهره های ساده مدولار، متحرک و عددی

طرفداران Complication ها قطعا عاشق چهره مدولار این ساعت هوشمند خواهند شد. چون در کوچکترین صفحه ممکن بیشترین اعلانات و اطلاعات لازم را در اختیار شما می گذارد. یکی دیگر از بهترین چهره های اپل واچ تم متحرک آن است. سه گزینه انتخابی شما در این تم پروانه، گل و عروس دریایی بوده که با هر مرتبه چک کردن ساعت و بالا بردن مچ دستتان حرکتی منحنصر بفرد نمایش می دهد. افراد ساده پسند نیز قطعا به چهره عددی اپل واچ علاقه مند خواهند شد.

  1. تصاویر گالری، تصاویر کالیدسکوپ و گرافیکی

استفاده از تصاویر شخصی نیز یکی از پرطرفدارترین و رایج ترین چهره های مورد استفاده در apple watch است. با استفاده از برنامه اپل واچ در آیفون خود می توانید تصویر مورد نظر را انتخاب کرده و آن را به زمینه اپل واچ اضافه کنید. تم های کلیدسکوپ و گرافیکی متحرک نیز برای طرفداران هنر و گرافیک مناسب است.

ممکن است دوست داشته باشید

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط