جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

روش و راه های حل مشکلات و باگ های وای فای در ویندوز ۱۰

امیررضا جمشیدی
امیررضا جمشیدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

حل مشکل وای فای در ویندوز ۱۰

کاربرد در ویندوز ۱۰

بررسی کلی:

مشکلات Wi-Fi در خانه می­تواند سرعت همه را کاهش داده و خسته کننده باشد. اگر شما مرد عمل که معمولا برای حل مشکلات شبکه Wi-Fi خانگی فرخوانده می­شود، هستید. این مقاله می­تواند به شما در حل این مشکلات در ویندوز ۱۰ یاری رساند.

با استفاده از برخی ابزارها و صرف مقداری زمان، اغلب مشکل پیدا شده و یا اقدامات مورد نیاز برای حل مشکل شبکه محدود می­شود. البته در صورت بروز مشکلات Wi-Fi قبل از شروع اقدامات پیشرفته، باید از بررسی مسائل پایه اطمینان حاصل نمایید.

این مطلب برای کاربرانی است که در استفاده از ویندوز پیشرفته تر هستند و اقداماتی نظیر کار در پنجره command prompt ، اجرای گزارشات شبکه و اعمال تغییر در تنظیمات روتر برای آن­ها، آسان است.

 

مطلب شامل چه چیزهایی می­شود
شناسایی مشکلی که با Wi-Fi  دارید پاسخگویی سوالات مقدماتی در مورد مشکلات Wi-Fi . این به شما کمک می­کند تا بدانید در مرحله بعد چه باید بکنید.
آیکن­های اتصال  Wi-Fi و معنای هر کدام آیکن­های Wi-Fi و حالت­های اتصال را نشان     می­دهد.
بررسی درایورهای W

ممکن است دوست داشته باشید

wi-Fi و تنظیمات در ویندوز ۱۰

حل مشکلات درایور آداپتور شبکه
مشکلات Wi-Fi و آرایش خانه شما مواردی که در خانه شما می­تواند سبب مشکلات Wi-Fi شود و قدم­هایی که برای حل مشکلات باید برداشت.
آنالیز گزارش شبکه بی سیم چگونه یک گزلرش شبکه بسازیم، آن را آنالیز کنیم و از آن برای شناسایی وحل مشکل Wi-Fi استفاده کنیم.
ابزارها و اپلیکیشن­ها ابزارها و اپلیکیشن­های مورد نیاز در ویندوز ۱۰

 

 توجه:

برای کمک به ما در بهبود Wi-Fi ، ما را از مشکلاتی که در این زمینه دارید آگاه سازید. برای ارائه دادن بازخورد (فیدبک) ، بخش Feedback Hub را روی ویندوز ۱۰ کامپیوتر خود باز نمایید و سپس بازخورد خود را در سرشاخه  Wi-Fi network که زیر مجموعه  Networks است، قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط