جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • گیم
  • »
  • نصب بازی Dirt Rally 2.0 برای PS4 و PS5

نصب بازی Dirt Rally 2.0 برای PS4 و PS5

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

بازی Dirt Rally 2.0 یک بازی ویدیویی در سبک مسابقه ای و رانندگی و شبیه سازی است , که توسط شرکت Codemaster توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در فوریه ۲۰۱۹ برای پلتفرم های PS4 و XBOX ONE منتشر شده است. این بازی به شما جرات میدهد تا در مکان های مختلفی همراه با وسیله نقلیه قدرتمند و بدون سر نشین انتخاب خود را انجام دهید. با کوچکترین اشتباهی بازی برایتان خاتمه پیدا میکند. با پیشرفت در این بازی میتوانید ماشین های جدید میخرید و بازی را پیش میبرید.

در مسابقات رالی کراس بازی Dirt Rally 2.0 شما تنها نیستید و با دیگر رانندها در یک پیست مسابقه میدهید.اینجا دیگر هیچ نقشه خوانی دیگر کنارتان ننشسته ,فقط یک نفر از اعضای تیمتان از طریق بیسیم شما را راهنمایی میکند و میگوید بهتر است چه کاری

است را انجام دهید و از چه کار پرهیز کنید.

مسابقات شما در مسیر های و جادهای متنوع اغاز میشود, در بخش هایی از بازی چشم اندازهای از مسیر های کوهستانی, جادهای باریک و مسیر جنگلی به چشم می ایند که حس و حالی بسیار مشابه با دنیای واقعی را به شما القا میکنند.

ممکن است دوست داشته باشید

با تکیه بر غرایض خود باید واد عرصه مسابقه شوید و یکی از غنی ترین و بهترین مسابقات اف رود را تجربه کنید. در این مسبقات مهیج جادهایی مثل نیوزیلند و ارژانتین و اسپانیا و لهستان و اسپانیا و استرلیا و ایالت متحده شرکت کنید و هدایت مسیر های مسابقه را تنها به کمک غریزه خود کمک راننده را به عهده بگیرید.

همچنین گارانتی آروند تعمیرات پلی استیشن را نیز با ضمانت برای شما انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط