اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » چرا مک بوک ایر بیش از حد داغ می شود؟

چرا مک بوک ایر بیش از حد داغ می شود؟

داغ شدن مک بوک ایر و راه‌حل‌های رفع آن

اگر از مک بوک ایر استفاده می‌کنید قطعا برای شما هم سوال شده که چرا این دستگاه بیش از حد داغ می‌شود و ممکن است حتی این مسئله باعث نگرانی خاطرتان شده باشد.

علیرضا رضوانپور
علیرضا رضوانپور
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

اگر از مک بوک ایر استفاده می‌کنید قطعا برای شما هم سوال شده که چرا این دستگاه بیش از حد داغ می‌شود و ممکن است حتی این مسئله باعث نگرانی خاطرتان شده باشد؛ توجه داشته باشید که به‌طورمعمول افزایش حرارت دستگاه در حین انجام فعالیت و اجرای همزمان چند برنامه کاملا طبیعی است، اما اگر این افزایش بیش از حد معمول باشد به اصطلاح می‌گویند که دستگاه داغ کرده است. پس در حالت عادی جای نگرانی نیست ولی اگر این امر زیاد و مکررا تکرار می‌شود برای دستگاه مشکل ایجاد خواهد کرد.

داغ شدن مک بوک ایر و راه‌حل‌های رفع آن
مک بوک ایر | چرا مک بوک ایر داغ می شود؟

راه‌حل رفع مشکل داغ شدن مک بوک ایر

برای رفع مشکل داغ شدن بیش از حد این دستگاه از روش‌های زیر استفاده کنید:

در مک بوک ایر یک محفظه خروج هوای گرم از داخل دستگاه به بیرون وجود دارد؛ حتما این قسمت را به خوبی بررسی کنید و توجه داشته باشید که جلوی دریچه بسته نبوده و یا چیزی مانع آن نشده باشد.

برنامه‌هایی که CPU را خیلی درگیر و انرژی آن را می‌گیرند شناسایی کرده و ببندید یا در امکان عدم نیاز آن‌ها را Erase کنید.

اگر از روش های فوق نتوانستید نیاز خود را مرتفع سازید؛ به عنوان مرحله آخر تعمیر فن آن را برای رفع مشکل خود مد نظر قرار دهید.

ممکن است دوست داشته باشید

شما می‌توانید خدمات تخصصی تعمیرات مک‌بوک را از آروند گارانتی دریافت کنید؛ شرکت گارانتی آروند این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم ساخته تا به راحتی و فقط با پر کردن فرم درخواست تعمیرات مشکل مک بوک خود را ثبت کنید تا کارشناسان خبره ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس برقرار کرده و مشکلات شما را در زمینه تعمیرات تخصصی مک‌بوک مرتفع سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط