اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » همه چیز در مورد آیپد نسل ۹

همه چیز در مورد آیپد نسل ۹

سمیرا دهقانی
سمیرا دهقانی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

با نزدیک شدن به ماه سپتامبر شایعات جدید دیگری در مورد عرضه آیپد نسل ۹ به گوش میرسد.

این آیپد که قرار است ماه آینده عرضه شود با کد J181 دارای تراشه A13 که همان پردازنده موجود در سری آیفون ۱۱ متعلق به سال ۲۰۱۹ میباشد است و این در حالیست که آیپد ۱۰.۲ اینچی فعلی مجهز به تراشه A12 Bionic است بنابراین این میتواند تغییر قابل توجهی در تبلت اقتصادی جدید اپل باشد.بعید است که اپل از A14 Bionic برای تامین قدرت iPad 9 استفاده کند؛ چرا که وجود این تراشه قیمت نهایی دستگاه را بالا می برد.

اپل در نسل هشتم آیپد از صفحه‌نمایش ۱۰٫۲ اینچی استفاده کرده است؛ اما گفته می‌شود نسخه‌ی بعدی با بهره‌گیری از طراحی نسل سوم آیپد ایر و حاشیه‌های باریک‌تر،  از نمایشگر ۱۰٫۵ اینچی استفاده خواهد کرد.آیپد نسل نهم درگاه لایتنینگ را حفظ  خواهد کرد و پیکربندی پایه‌ی آن با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود. این در حالی است که نسخه‌ی پایه‌ی نسل هشتم آیپد با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی معرفی شد.

به گزارش مارک گورمن یکی از تغییرات اساسی  آیپد نسل ۹ نسبت به نسل قبلی خود، طراحی ظاهری آن است که به لحاظ ضخامت نازکتر خواهد بود.

آیپد نسل ۹مجهز به اسکلت آلیاژی آلمینیومی است این در حالیست که گزارش ها حاکی از آن است شرکت اپل در حال بررسی اسکلت فلزی بر پایه تیتانیوم برای نسل بعدی آیپدهایش میباشد اما این فناوری در حال حاضر مقرون بصرفه نمیباشد.طبق گزارشات نقل شده اپل قصد دارد آیپد مینی ۶ را که مجهز به تراشه A15 Bionic است اواخر امسال معرفی نماید. این نسل از آیپد مینی قرار است از درگاه USB-C با حاشیه نمایشگر باریک تر استفاده نماید. همچنین این شرکت قصد دارد تغییرات قابل توجه دیگری را در خط تولید تبلت هایش ایجاد کند به طور مثال از OLED در تبلت های ایر و MicroLED در تبلت های مدل پرو خود استفاده کند زیرا این فناوری مقرون به صرفه تر خواهد بود.

ممکن است دوست داشته باشید

با وجود تمام این پیش بینی ها در مورد این تبلت باید تا ماه دیگر منتظر رونمایی اپل از محصولات جدید خود بمانیم تا ببینیم چه میزان از این شایعات صحت دارند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط