اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » بلک فرایدی | افت تاریخی لپ‌تاپ‌های مایکروسافت

بلک فرایدی | افت تاریخی لپ‌تاپ‌های مایکروسافت

نورا عادلی پور
نورا عادلی پور
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

در جشنواره فروش بلک فرایدی (جمعه سیاه) مایکروسافت، قیمت‌های لپ‌تاپ‌های Surface به سطوحی تاریخی و بی‌سابقه کاهش یافته‌اند. از Surface Go 3 تا Surface Studio 2، همگی در حال حاضر با تخفیف‌های بلندمدت تا سقف ۵۰۰ دلار به فروش می‌رسند. هرچند تخفیف‌های گوگل بیشترین توجه را به خود جلب کرده‌؛ اما مایکروسافت نیز از تخفیفات بلک فرایدی خود رونمایی کرده است که برای هر کسی که به دنبال یک لپ تاپ جدید باشد، قطعا جذاب خواهد بود. همچنین بسیاری از محصولات Surface به قیمت‌هایی رسیده‌اند که تا به حال شاهد آن نبودیم. هرچقدر که بودجه دارید، اکنون زمان خرید این لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده فرارسیده است.

 

تخفیفات ویژه بلک فرایدی

در میان تخفیف‌ها، Surface Pro 9 و Laptop Studio 2 با تخفیف‌هایی ویژه تا سقف ۵۰۰ دلار مواجه شده‌اند، اما ما نگاه خود را به کاهش ۲۵ درصدی قیمت لپ‌تاپ Surface Go 3 منعطف کرده‌ایم. این دستگاه مقرون به‌صرفه ماه گذشته روانه بازار شده است، بنابراین هرچند تخفیف ۲۰۰ دلار نسبت به برخی از همتایان قدرتمندترش معمولی به‌نظر می‌رسد، اما کاهش قیمت این مدل جدید از ۸۰۰ دلار به ۵۹۹.۹۹ دلار حرکت قابل‌توجهی از سوی مایکروسافت است.

یکی از جدیدترین اخبار، تخفیف استثنایی بر روی لپ‌تاپ Surface Go 3 است که به‌تازگی عرضه شده و در حال حاضر با قیمت ۶۸۶.۰۵ دلار در آمازون موجود است. این لپ‌تاپ کاهش قیمتی از ۱۱۴ دلار نسبت به قیمت اصلی ۸۰۰ دلار داشته و این تخفیف به عنوان کمترین قیمت تا به حال برای این مدل اعلام شده است.

 

ممکن است دوست داشته باشید

لپ‌تاپ Surface Go 3

Surface Go 3، با طراحی زیبا و شیک، ادامه‌دهنده‌ی خانواده لپ‌تاپ‌های Surface است و با صفحه‌نمایش ۱۲.۴ اینچی PixelSense ، رزولوشن ۱,۵۳۶ * ۱,۰۲۴ و چهار گزینه رنگی برای قاب (Frame)، تجربه‌ای دیداری بسیار خوبی را فراهم می‌کند.

این لپ‌تاپ از یک پردازنده Intel Core i5 نسل ۱۲ بهره می‌برد که با گرافیک Intel Iris Xe، عملکرد گرافیکی بالایی را به ارمغان می‌آورد. همچنین، با حافظه رم ۸ یا ۱۶ گیگابایتی LPDDR5، قابلیت اجرای وظایف چندگانه را با سرعت و کارآیی بالا فراهم می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جذاب Surface Go 3، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت SSD  با قابلیت جابجایی است که فضای کافی برای ذخیره‌سازی داده‌ها و اجرای برنامه‌های حجیم فراهم می‌کند. علاوه بر این، باتری با ظرفیت حداکثر ۱۵ ساعت در هنگام استفاده معمولی را به همراه دارد که یکی از نقاط قوت این لپ‌تاپ است.

در زمینهٔ اتصالات، Surface Go 3 با یک درگاه USB-C 3.2، یک درگاه USB-A 3.1، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، و درگاه Surface Connect مجهز شده است. همچنین، ارتباطات بی‌سیم آن شامل (Wi-Fi 6 (802.11ax و بلوتوث ۵.۱ می‌شود.

این لپ‌تاپ دارای دوربین جلو با وضوح ۷۲۰ پیکسل و صدای بلندگوهای Omnisonic به همراه دو میکروفون استودیویی است که تجربه کنفرانس‌های تصویری و صدای باکیفیت را ارائه می‌دهد.

با ابعاد ۱۰.۹۵ × ۸.۱۲ × ۰.۶۲ اینچ و وزن  کم، Surface Go 3 یک لپ‌تاپ سبک و قابل حمل است. این لپ‌تاپ از قابلیت تعویض قطعات و اطلاعات خودتعمیری بهره‌مند است، که امکان ارتقاء و تعمیر را برای کاربران فراهم می‌کند.

علاوه بر این‌ها، Surface Go 3 با ویندوز ۱۱ نسخه Home همراه شده و از Microsoft 365 و Xbox Game Pass Ultimate بهره می‌برد. همچنین طراحی انحصاری با بدنه‌ای از آلومینیوم و ترکیبی از پلی‌کربنات و شیشه با محتوای بازیافتی ۳۰%، این لپ‌تاپ را به یک انتخاب عالی از نظر زیست‌محیطی تبدیل می‌کند.

 

لپ‌تاپ Surface Studio 2

علاوه بر لپ‌تاپ Surface Go 3، Surface Studio 2 نیز برای دومین بار و با قیمت ۲۳۰۰.۵۶ دلار به فروش می‌رسد که با کاهش قیمت حدود ۱۰۰ دلار به بازار عرضه شده است(این دومین کاهش قیمت این مدل خاص است).

لپ‌تاپ Surface Studio 2، جدیدترین لپ‌تاپ قابل‌حمل ویندوز از مایکروسافت است که با طراحی منحصربه‌فرد و نمایشگر لمسی ۱۴.۴ اینچی تجربه فوق‌العاده‌ای را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. این دستگاه با تراشه‌های نسل ۱۳ اینتل، پردازنده i7، ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD و گرافیک NVIDIA RTX 4050 مجهز شده است.

 

کلام آخر

با طراحی بسیار سبک، صفحه‌نمایش لمسی پرطراوت و پوشش فلزی مقاوم، لپ‌تاپ Surface Go 3 از جمله دستگاه‌های ایده‌آل برای استفاده روزمره است. این لپ‌تاپ چه برای کار چه برای بازی، عملکرد عالی را به کاربران خود ارائه می‌دهد که به‌راحتی محتوا را پخش کرده و برنامه‌های موردعلاقه‌شان را اجرا کنند. با عملکرد سریع و میزان حافظه رم بالا و فضای ذخیره‌سازی مناسب، Surface Go 3 یک انتخاب قابل‌اعتماد برای سرگرمی و مصارف کاری است.

در نهایت امیدواریم از تخفیفات ویژه این محصولات به خوبی بهره ببرید و بتوانید دستگاه مورد نظر خود را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط