اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » نحوه راه اندازی اپل واچ

نحوه راه اندازی اپل واچ

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

راه اندازی اپل واچ ساده به نظر می رسد اما انجام آن در صورت عدم برخورداری از تجربه لازم می تواند ساعت ها زمان برد تا آگاهی بیشتری درباره کار با چنین ساعت هوشمندی پیدا کنید. البته این امر شامل ساعت های هوشمند مختلفی شده و تنها اپل واچ نیست که در ابتدا مشکل است.

ساعت هوشمند اپل قابلیت سازگاری با آیفون اپل را داراست و می توان با ساعت هوشمند اپل واچ همگام سازی کرد تا در ارتباط با گوشی هوشمند بتوان برنامه ای را نصب کرد، اطلاعاتی را بدست آورد و برخی کارهای دیگر انجام داد.

در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه راه اندازی ساعت هوشمند اپل واچ آشنا سازیم:

۱- خارج کردن از باکس، روشن کردن و شارژ نمودن

یکی از شیرین ترین مواردی که هنگام خرید دستگاه های دیجیتالی می توان لذت بخش باشد، آنباکس ساعت هوشمند اپل واچ با بسته بندی جذاب است. اپل واچ نیز با بسته بندی باکیفیت خود لذت آنباکس را دوچندان می سازد.

سپس با آنباکس می توانید به ساعت دست پیدا کنید و با فشردن مداوم کلید کناری باید منتظر باشید تا لوگوی اپل پدیدار شود. سپس شارژر را به پریز متصل کنید تا اپل واچ با شارژر مغناطیسی شارژ شده و انرژی کسب کند تا بتوان راه اندازی کاملی داشت.

ممکن است دوست داشته باشید

۲- آیفون را باز کنید و سپس اپل واچ را به نزدیکی آن آورید

در این مرحله هنگامی که آیفون را از قفل باز می کنید با گوشی هوشمندی مملو از برنامه رو به رو می شوید. سعی کنید اپل واچ را در نزدیکی گوشی هوشمند خود قرار دهید تا بتوانید دو دستگاه را به یکدیگر متصل کنید. هنگام اتصال آیفون و اپل واچ شاهد پیام Use your iPhone to set up this Apple Watch رو به رو خواهید شد و از شما می خواهد راه اندازی اپل واچ را روی آیفون داشته باشید.

اگر این پیام نباشد به سرعت آغاز به کار کرده و می توان شاهد اتصال دو دستگاه بود. به یاد داشته باشید که بایستی آیفون و اپل واچ را برای اتصال کنار یکدیگر جای دهید در غیر این صورت موفق به اتصال نمی شوید.

۳- آشکار شدن ساعتی عجیب

یکی از جالب ترین بخش های راه اندازی اپل واچ ظاهر شدن یک ساعت عجیب و غریب است و پس از آن می توانید شاهد منظره یابی باشید. این اطلاعات در روی آیفون پدیدار می شود و لازم است که این اطلاعات هنگام راه اندازی پدیدار شود.

اگر نمی توانید به یکپارچه سازی ساعت و تلفن هوشمند بپردازید باید به مشاهده دستورالعمل بپردازید تا اطلاعات بیشتر و کافی درباره نحوه اتصال ساعت و آیفون بدست آورید.

۴-راه اندازی جدید یا بازگرداندن

در این قسمت از شما خواسته می شود که آیا می خواهید نسخه پشتیبانی از اطلاعات بدست آورید یا خیر. بنابراین بایستی به تنظیم ساعت هوشمند خود بپردازید و این اولین ساعت اپل بوده که قابلیت اجرا برنامه ها به شکل مستقل دارد. اگر پشتیبان گیری قصد دارید انجام دهید باید روی گزینه موردنظر فشار دهید تا به قسمت موردنظر هدایت شوید.

۵- نوع مچ دست بگذارید

اپل واچ باید بداند که شما این ساعت هوشمند را روی کدام مچ دست خود قرار دادید از این رو بایستی دقیقا انتخاب کنید ساعت روی کدام مچ دست قرار داشته تا براساس وضعیت قرار گرفته عمل کند و ضوابطی براساس جایگاه خود داشته باشد. البته بیشتر ساعت های هوشمند از این ویژگی عاری هستند اما اپل واچ ساعت هوشمندی بوده که شامل آن می شود.

۶- ورود

شما در ابتدا نیاز دارید تا به  Apple ID ورود پیدا کنید و از این رو بایستی آدرس ایمیل و رمز عبور وارد شود. ممکن است از شما درخواست شود تا Activation Lock داشته باشید از این رو باید طبق دستورالعمل پیش روید. اگر ساعت هوشمند دست دومی تهیه کرده باشید باید با فروشنده تماسی برقرار کنید تا Activation Lock را فعال سازد. البته اپل دستورالعملی ارائه داده که با ورود به اینجا قادرید آن را مشاهده کنید.

۷- دستگاهی با تنظیمات موردنظرتان

پس از ورود شما به صفحه اصلی ساعت انتقال پیدا می کنید و باید تنظیمات خود را داشته باشید. از جمله اینن تنظیمات باید به سیری، خدمات موقعیت مکانی، ردیابی مسیر و برخی دیگر پرداخت. هر یک از موارد مورد اشاره را می توانید با توجه به نیاز خود فعال سازید. البته باید در نظر داشته باشید که باید هر سه مورد را انتخاب کنید تا اپل واچ کاربردی تری داشته باشید.

۸- رمز عبور

شما مجبور به ایجاد رمز عبور نیستید اما ایجاد آن مفید خواهد بود. شما مجبور نیستید هرگاه به کار با ساعت می پردازید آن را مشاهده کنید و این امر به شکل اختیاری صورت می گیرد. این امر را باید معیار امنیتی خوبی دانست که اپل برای اپل پی نیز آن را در نظر گرفته  و شما می توانید کاربری های خود به شکل ایمن تری انجام دهید.

۹- تنظیمات بیشتر

در هنگام راه اندازی ساعت هوشمند اپل واچ با پس از تنظیمات اولیه، تنظیمات دیگری را داشته باشید که شامل تنظیم ویژگی هایی چون SOS و ردیابی تناسب اندام می شود. بنابراین بسته به کاربری خود تنظیمی حاصل می کنید.

۱۰- نصب اپلیکیشن

در این مرحله شما می توانید بدون نیاز به آیفون برنامه موردنظر خود را روی اپل واچ نصب کنید. نصب برنامه ها بسیار ساده بوده و کافیست به سراغ اپ های اختصاصی این ساعت هوشمند بروید. سعی کنید به استفاده از Install All در آیفون خود بپردازید تا تمامی برنامه های اپل واچ موجود در آن را اگر تمایل داشتید نصب کنید.

۱۱-صبر و حرکت کردن

پس از راه اندازی کامل ساعت شما باید کمی صبر کنید تا برنامه ها نصب شده و راه اندازی موردنظر صورت گرفته باشد. با اتمام مراحل راه اندازی شما می توانید به استفاده از ساعت هوشمند اپل واچ خود بپردازید، بدون آن که نگرانی وجود داشته باشد. اگرچه گفته شده نیاز کامل به آیفون نیست این بدان معنا نبوده که برای نصب نباید به آیفون اکتفا کنید و معنا آن نیازمندی کمتر به گوشی هوشمند آیفون اپل است که با کمی تحقیق و بررسی می توان به این موضوع پی برد.

منبع: techadvisor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط