اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » نحوه گرفتن اسکرین شات در آیفون ایکس

نحوه گرفتن اسکرین شات در آیفون ایکس

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

به لطف فناوری فیس آیدی آیفون ایکس، کلید فیزیکی هوم حذف شده و پنل جلو را کاملا صفحه نمایش دربرگرفته است. با حذف کلید فیزیکی می توان جنبه مثبتی چون طراحی جذاب و مشاهده بی وقفه نمایشگر را شاهد بود.

با چنین تغییری باید برای انجام روش های قبلی باید کارهای متفاوتی را انجام داد. یکی از مواردی که بوسیله کلید هوم انجام می گرفت، گرفتن اسکرین شات بوده و متاسفانه این قابلیت در آیفون ایکس با تغییری رو به رو شده است.

در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه گرفتن اسکرین شات آشنا سازیم و پیشتر به نحوه گرفتن آن در آیفون ۸ محصول اخیر اپل پرداختیم. این آموزش می تواند برای افرادی که به دنبال یادگیری چنین قابلیتی هستند، مناسب باشد.

در مدل های قدیمی آیفون یا مدل های جدیدی چون آیفون ۸ و ۸ پلاس می توان با فشردن دو کلید هوم و پاور می توان اسکرین شات گرفت اما در آیفون ایکس موضوع متفاوت است. از آنجایی که کلید هوم در این گوشی هوشمند وجود نداشته اپل راه کار متفاوتی به کار گرفته است.

برای گرفتن اسکرین شات باید کلید کناری را در کنار فشردن کلید افزایش حجم صدا فشار دهید تا شاهد گرفته شدن اسکرین شات باشید. اگر شما این دستورالعمل را به خوبی انجام دهید صفحه نمایش به رنگ سفید درآمده و نسخه پیش نمایشی در گوشه سمت چه صفحه نمایش ظاهر می شود.

ممکن است دوست داشته باشید

با ضربه زدن روی آیکون موردنظر به بخش ویرایشگر رفته تا بتوانید آخرین ویرایش های خود روی این تصویر را انجام دهید. در بخش ویرایش می توانید تغییراتی در رنگ تصویر ایجاد کرده یا نویسه ای روی آن قرار دهید. در قسمت بالا تصویر گزینه هایی وجود داشته که یکی از آن حذف و دیگری افزودن به کتابخانه می باشد.

با ضربه زدن روی آیکون می توانید ویرایش های موردنظر خود را داشته باشید و مشکلی وجود نخواهد داشت. البته در هر گوشی هوشمندی پس از گرفتن اسکرین شات قابلیت ویرایش تصویری وجود داشته و این موضوع تنها شامل آیفون ایکس یا محصولات آیفون اپل نمی شود. اگرچه روش گرفتن متفاوت است اما هدف گرفتن اسکرین شات واحد بوده و بیشتر جنبه اشتراک گذاری یا ذخیره سازی برای رسیدن به هدفی را دارد.

اپل در آیفون ایکس این قابلیت را گنجانده تا بتواند نیاز کاربر خود را برطرف سازد و آیفون ایکس نیز شامل آن می شود. در هنگام ویرایش قابلیت های حذف و تغییراتی وجود داشته که افراد باتوجه به نیاز خود آن را تغییر می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط