اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » آپدیت جدید مایکروسافت برای اپ های ایمیل، ماشین حساب و تقویم در ویندوز ۱۱

آپدیت جدید مایکروسافت برای اپ های ایمیل، ماشین حساب و تقویم در ویندوز ۱۱

نیما نیک عمل
نیما نیک عمل
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

مایکروسافت در حال بروزسانی اپ های پیش فرض ویندوز ۱۱ است تا با تغییراتی کوچک، تجربه ای بهتر را به ویندوز ۱۱ اضافه کند.
در آغاز شما یک نسخه جدید از اپ Snipping Tool را مشاهده میکنید که امکانات و ویژگیهای مفید و کاربردی اپ Snip & Sketch مایکروسافت را به همراه دارد. برای اجرای این اپ کافیست از کلید میانبر Win + Shift + S بروی کیبورد خود استفاده کنید تا همزمان با اجرای این اپ، قسمتی از تصویر نمایشگر خود را برای عکس گرفتن انتخاب کنید.
بعد از گرفتن عکس از صفحه نمایش، به شما امکانات متنوعی برای ویرایش و نشانه گذاری عکس خواهد داد. در ویندوز ۱۱،‌ بالاخره این اپ از Dark Mode پشتیبانی میکند و ظاهری یکسان با theme مورد نظر شما خواهد داشت.

مایکروسافت در حال بروزرسانی اپ های ایمیل و تقویم در ویندوز ۱۱ نیز هست. شما در نسخه های جدید متوجه گوشه های رند تر و دیگر تغییرات خواهید شد. این تغییرات باعث شده که احساس کنید این اپ ها یکپارچه با سیستم عامل عمل می کنند.

در آخر اپ ماشین حساب بعد از قرن ها کمی مورد توجه مایکروسافت قرار گرفته و دارای قابلیت پشتیبانی از حالت تاریک ویندوز را نیز دارد. همچنین زبان برنامه نویسی این اپ در C# تغییر کرده و علاقه مندان به توسعه این اپ می توانند در GitHub به توسعه این اپ بپردازند.

به گفته Dave Grochocki یکی از مدیران نرم افزاری مایکروسافت، این شرکت برنامه ای برای انتشار بروز رسانی های بیشتر در اپ های پیش فرض ویندوز ۱۱ را دارد.
تا انتهای سال ۲۰۲۱ که زمان انتشار ویندوز ۱۱ به صورت نهایی هست، میتوان با دانلود و نصب نسخه های آزمایشی، ویندوز ۱۱ را مورد ارزیابی قرار داد.

نظر شما در مورد ویندوز ۱۱ چیست؟ اگر تجربه نصب ویندوز ۱۱ را دارید، حتما با ما در میان بگذارید.

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط