جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نصب بازی Grand Turismo Sport برای PS4 و PS5

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

اگر گیمر ازها ودنبال کنندگان صنعت گیم هستید حتما نام سری از بازی های Grand Turismo راشنیدید و یا یکی از نسخه های قدیمی بر روی کنسول سونی بازی کرده اید. با ورود به نسل هشتم کنسول ها مخاطبان این بازی منتظر نسخه جدید این بازی بودند .

بازی Grand Turismo Sport اول قرار بود در سال ۲۰۱۵ به صورت انحصاری در برای کنسول PS4 منتشر شود , اما پس از تاخیر های ۲ ساله در سال ۲۰۱۷ این بازی مهیج منتشر شد. بازی Grand Turismo Sport یک بازی مستقل و جداگانه میباشد که بخشی از سری اصلی به حساب نمیاید بلکه این سری کاملا داستانی مجزا از سری قبلی این بازی دارد . این بازی دارای ۳نوع مد  arcade mode  , Sporte Mode , Campaign میباشد هر یک دارای ویژگی مختص به خود میباشند.

 

 

ممکن است دوست داشته باشید

 

اما بخش مهم بازی Grand Turismo Sport گیم پلی زیبا بازی است. بخشی از این بازی از هر لحاز  بی رقیب و غیر قایل مقایسه با هر شبیه ساز رانندگی دیگری است در بخش گرافیک با اینکه توقعات Grand Turismo Sport  بسیار بالا بود اما Grand Turismo Sport یک بازی انقلابی در این بخش نیست و همانند بازی های نسل هشتمی یک گرافیک غیر قابل قبول و چشم نواز را رو میکند. گرافیک این نسخه از بازی به قدر خیره کننده ای شما را در محیطی بسیار هیجانی قرار خواهد داد. دنیای بازی و خودروها فوق العاده طراحی شده اند.

همچنین گارانتی آروند تعمیرات پلی استیشن را نیز با ضمانت برای شما انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط