جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نصب بازی Dirt 5 برای PS4 , PS4

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

در بازی DIRT 5 شما می توانید از طیف بسیار گسترده ای از عناصر برای شخصی سازی و ویرایش ماشین های خود استفاده کنید و به جرعت می توان گفت که در بازی DIRT 5 شما می توانید تمامی اجزای ماشین خود را ویرایش و شخصی سازی کنید.

و این ویژگی برای بازی DIRT 5 به طوری عالی ساخته شده است که شما نظیر این قابلیت را در هیچ یک از بازی های ماشینی دیگری نمی توانید مشاهده کنید. در بازی DIRT 5 شما می توانید در شهر های مختلفی از جمله نیویورک ، آریزونا ، چین ، نروژ ، برزیل و یونان به مسابقه دادن بکنیدو همچنین شما می توانید در بازی DIRT 5 در آب و هوا های مختلفی هم شروع به مسابقه دادن بکنید و لازم به ذکر است که شما می توانید در این بازی تمامی این ویژگی های شگفت انگیز را کنترل کنید و این شما هستید که می توانید انتخاب کنید در چه شهر و مکانی و در چه آب و هوایی شروع به مسابقه دادن بکنید.

نصب بازی PS4

یکی از نقاط قوت بازی Dirt 5 این است که رانندگی با ماشین های مختلف , هرکدام قلق خاص خودش را دارد. رانندگی با هر ماشین یک تجربه جدید و کاملا متفاوت است . اگر به طور کلی ماشین بازی باشید , خیلی سریع تشخیص میدهید که این تغییرات دقیقا از کجا سرچشمه میگیرد. این فاکتور اگر نگوییم همه , میتوان گفت که بسیاری انها در Dirt5 رعایت میشود.

همچنین گارانتی آروند تعمیرات پلی استیشن را نیز با ضمانت برای شما انجام می‌دهد.

ممکن است دوست داشته باشید

بدون شک Dirt 5 عنوانی است که به هر گیمری پیشنهاد میشود. این بازی قرار است به لطف کیفیت بالا,تنوع و جلوهای بصری که داشته شما بر چندین ساعت پشت پلتفرم خود نگه دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط