جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آموزش همگام‌سازی ساعت هوشمند اپل با گوشی همراه

فرشته شاملی
فرشته شاملی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

برای همگام کردن یا سینک کردن اپل واچ و گوشی آیفون در مرحله‌ی اول نیاز است که اپلیکیشن اپل واچ را بر روی گوشی‌تان نصب و اجرا کنید.

نکته‌ای که وجود دارد این است که ساعت‌های هوشمند اپل تنها با آیفون‌های سری ۵ به بالا قابلیت همگام شدن دارند و سیستم عامل گوشی حتماً باید نسخه‌ی ۸٫۲ و یا بالاتر باشد.

 

روش دستی همگام‌سازی Apple Watch و Iphone

ابتدا به قسمت تنظیمات یا Setting گوشی بروید و از قسمت About گزینه‌ی Version را انتخاب کنید. در این قسمت می‌توانید چک کنید که آیا ورژن سیستم عامل شما برای هماهنگی با اپل واچ مناسب است یا نه. اپلیکیشن اپل واچ را اجرا کنید. اپل واچ را روشن کنید. زبان موردنظر خود در اپل واچ را انتخاب کرده و پس از آن گزینه‌ی Start Pairing را بفشارید. این روش از همگام‌سازی آیفون و اپل واچ به‌صورت دستی است که باید نماد i در گوشه‌ی بالا سمت راست را بزنید و پس از آن گزینه‌ی نارنجی رنگ Pair Apple Watch Manually را انتخاب کنید. پس از آن اگر اپلیکیشن اپل واچ در آیفون‌تان را چک کنید، خواهید دید که نام اپل واچ شما نمایش داده شده است و با انتخاب نام، اپل واچ و آیفون با هم همگام خواهند شد.

 

ممکن است دوست داشته باشید

روش دوم

در این روش که از روش دستی ساده‌تر و سریع‌تر است، گزینه‌ی Start Pairing را در اپل واچ و آیفون انتخاب می‌کنید، اپل واچ خود را توسط دوربین آیفون در کادر نارنجی رنگ بگذارید؛ یکی از دو گزینه‌ی set up as a new apple watch یا restore from backup می‌توانید اپل واچ را راه‌اندازی کنید. تفاوت این دو گزینه در این است که قسمت اول برای راه‌اندازی یک اپل واچ جدید به کار می‌رود و قسمت دوم برای بازیابی اطلاعات اپل واچ قبلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. خواهید دید که پس از طی کردن این مراحل، هر دو دستگاه به‌راحتی باهم سینک می‌شوند.

 

 

نکته‌های میان‌بری

  • از پیچ کناری اپل واچ (Digital Crown) می‌توانید زبان موردنظرتان را جست‌وجو کنید.
  • توجه داشته باشید که در آن واحد شما می‌توانید تنها یک اپل واچ را به آیفون خود وصل کنید.
  • با توجه به این که ساعت را بر روی کدام دست‌تان می‌بندید، گزینه‌ی Left یا Right را انتخاب کنید.
  • برای استفاده از گزینه‌هایی مانند Handoff یا Digital Touch باید به اکانت اپل خود وارد شوید و گزینه‌ی Find My Iphone را فعال کنید.
  • در انتها می‌توانید اپلیکیشن‌هایی که می‌خواهید را با توجه به فضایی که در اختیار دارید، روی اپل واچ نصب کنید.
  • اپل واچ و آیفون‌تان را در طول مدت انجام کار نزدیک به هم نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط