اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » برطرف کردن مشکل باتری ایرپادهای اپل

برطرف کردن مشکل باتری ایرپادهای اپل

علیرضا رضوانپور
علیرضا رضوانپور
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

یکی از شایع ترین مشکلات ایرپاد ها نحوه ی کارکرد باتری به کیس ایرپاد مربوط می شود.کیس ایرپاد یک ابزار برای برقراری ارتباط ایرپاد راست و ایرپاد چپ با دستگاه در حال استفاده شما است و از طرف دیگر یک پاور بانک کوچک و مکانی برای شارژ هر دو گوشی به حساب می آید.بنابراین،ریشه اغلب مشکل باتری ایرپاد به کیس آن ربط پیدا میکند.

در این مقاله ۳ روش برای رفع این مشکل باتری ایرپاد ها به شما پیشنهاد میکنیم که به احتمال زیادی باعث افزایش عمر کارکرد ایرپادها می شود.در ادامه با ما همراه باشید.

ریست کردن کیس ایرپاد

برای این کار کافی است هر دو گوش چپ و راست را در کیس قرار دهید و برای مدت ۳۰ ثانیه دکمه پشت کیس را به دفعات ۳ یا ۴ بار نگه دارید تا دکمه آن به رنگ کهربایی در آید.

 

خالی کردن شارژ ایرپاد چپ،راست و کیس

برای این کار فقط لازم است ایر پاد ها رو از تو کیس در بیاورید و به طور مداوم با آنها موزیک پخش کنید تا باتری آنها به طور کامل خالی شود.پس از اتمام شارژ باتری،آنها را داخل کیس بگذارید و پس از شارژ دوباره این کار را مجدد انجام دهید تا کامل باتری کیس ایرپاد شما هم باتری خالی کند.و در آخر با یک شارژر اصلی آن را فول شارژ کنید.با این کار شما شوکی به فضای داخل باتری وارد می کنید که بتواند به درستی در خود شارژ نگه دارد.

ممکن است دوست داشته باشید

 

اتصال دوباره و آپدیت فریم ویر ایرپاد  

برای این کار اقدام به قطع اتصال ایرپاد از آیفون در بخش بلوتوث کرده و یک بار دیگر اقدام به اتصال دوباره دستگاه به ایرپاد کنید.این کار به احتمال زیاد باعث می شود تا مشکل شما برای نگه داری باتری بیشتر برطرف شود.

خوشبختانه فریمور و نرم افزار ایرپاد خودکارانه آپدیت می شود اما اگر فریمور ایرپادتان بصورت خودکار آپدیت نشد، فراموش نکنید تا زمانی که چندین پیش شرط زیر فراهم نباشد، نباید ایرپادهای خود را بصورت دستی آپدیت و به رورسانی نمائید:

ایرپادها در Charging Case یا جعبه شارژ خود باشند.

کیس شارژ سیمی خود را به برق وصل کنید و اگر از جعبه شارژ  بیسیم استفاده می کنید، Charging Case یا جعبه شارژ شما روی Qi charger باشد.

ایرپادها در محدوده و برد آیفون یا آیپدی باشد که بیشتر به آن متصل شده اند و آیا آن آیفون یا آیپد شما نیز باید به اینترنت متصل شوید.

حال از خودتان می پرسید که چگونه آپدیت خود را بررسی کنیم در ادامه :

۱.اکنون نزدیک آیفون یا آیپد خود شما و ایرپادهای شما در Charging Case خود هستید ، سرپوش آن را بردارید. پنجره نمایش وضعیت باتری را رد کرده و به بخش تنظیمات یا تنظیمات بروید.

۲.در بخش تنظیمات دکمه عمومی را بزنید.

۳.سپس در بخش عمومی ، دکمه درباره را بزنید.

۴.بخش درباره را به پایین پیموده تا لیست نمایش داده شده ، نام AirPods خود را ببینید. سپس نام ایرپاد خود را بزنید.

۵.در ردیف نسخه سیستم عامل ، ورژن و نسخه فریمور ایرپاد شما نمایش داده می شود.

تبریک ایر پاد شما به آخرین ورژن تغییر کرد.وطبق آخرین آپدیت هایی که تیم آروند انجام داده است،آخرین ورژن فریمور ایرپاد ۴A400 است که در تصویر مشاهده می کنید.

و در آخر میتوانید تمام این روش ها رو با هم انجام دهید و تغییرات کالیبره شدن باتری خودتان را مشاهده کنید. تجربه خودتان را برای ما در قسمت دیدگاه به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط