اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » سینما در دستان شما

سینما در دستان شما

علیرضا رضوانپور
علیرضا رضوانپور
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

یکی از بهترین تجربیاتی که یک انسان می تواند داشته باشد لذت فیلم دیدن است،حال در نظر بگیرید که این لذت را در یک صفحه نمایش با وضوح بالا و با کیفیت قابل توجه تجربه کنید.با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی سطح توقع کاربر ها بالا رفته است و اکثر پرچمدارهای برند های این عرصه در رابطه با صفحه نمایش تمرکز زیادی کرده اند.

وقتی به یک صفحه نمایش با رزولویشن بالا نگاه می کنید واقعا حس خوبی به شما می دهد. اپل و مایکروسافت دو پرچمدار محبوب در این رابطه رقابت شدیدی در دستگاه های قابل حمل خود دارند یعنی آیپد و سرفیس.

در این مقاله ما سعی بر این داریم که محصولات آیپد پرو ۲۰۲۱و سرفیس پرو ۷ پلاس را با هم برای شما عزیزان مقایسه کنیم تا بتوانید دستگاه مورد نیاز خودتان به راحتی خریداری کنید.

نکته ای که توجه ها رو به خودش جلب می کند این است که آیپد پرو ۲۰۲۱ در دو نسخه صفحه نمایش عرضه شده است.کارکردن طولانی با تبلت واقعا لذت بخش است،البته این مورد بستگی به صفحه نمایش تبلت شما دارد.

سرفیس پرو ۷ پلاس از یک صفحه نمایش ۱۲.۳  اینچی با تکنولوژی IPS و رزولویشن ۲.۷۳۶ در ۱.۸۲۴ و با تراکم تصویر ۲۶۸ پیکسل در هر اینچ برخودار است،اما صفحه نمایش های منحصر به فرد آیپد پرو ۲۰۲۱ ۱۲.۹ اینچی و ۱۱ اینچی به ترتیب دارای رزولویشن ۲.۰۴۸ در ۲.۷۳۲ و ۱.۶۶۸ در ۲.۳۸۸ پیکسل می باشند که هر دو تراکم ۲۶۴ پیکسل در هر اینچ و با تکنولوژی جدید XDR.Liquid Retinaعرضه شده اند.

ممکن است دوست داشته باشید

سه دستگاه نام برده دارای پردازنده های نسل جدید هستند که این موضوع به پخش فیلم ها با کیفیت های بالا حائز اهمیت است،که هر دو مدل آیپد پرو از پردازنده اختصاصی هشت هسته ای M1 که از ۴ هسته قدرتمند برای پردازش کارهای سنگین و ۴ هسته برای کارهای سبک برخوردار است،و در سرفیس پرو ۷ پلاس از نسل ۱۱ پردازنده های اینتل در سه مدل Corei3,Corei5,Corei7  عرضه شده است.هر سه دستگاه از نظر پردازش از قدرت بالایی برخوردار هستند و از خرید آنها از بابت پردازش مشکلی نخواهید داشت.

با این سه دستگاه تجربه چشم گیری در تماشای فیلم خواهید برد از نظر سبکی و قابل حمل بودن و نگهداری باتری که سرفیس پرو ۷ پلاس از باتری با ظرفیت ۶۶۵۷ میلی آمپر و آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی و ۱۱ اینچی از باتری با گنجایش ۱۰۷۵۸ و ۷۵۳۸ میلی آمپر بهره مند اند.

به زبان ساده تر سرفیس پرو ۷ پلاس در هر بار شارژ ۱۰۰% تقریبا ۱۵ ساعت و در هر دو مدل آیپد پرو تا ۱۰ ساعت دوام خواهند داشت.از مقایسه با این که سرفیس از گنجایش کوچکتری نسبت به آیپد پرو برخوردار است و مصرف کمتری نسبت با آیپدها دارد،سیستم عامل آنهاست.

اگر تجربه استفاده از این دستگاه های محبوب را دارید،نظر خود را برای ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط