جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تعمیرات تخصصی ایرپادز

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

ایرپادز (AirPods) یکی از محصولات اپل، هدفون بی‌سیمی است که با طراحی منحصربه فردش شناخته می‌شود. ایرپادزها که میزان بیس و قدرت بالایی را به کاربر ارائه می‌دهد، در چند مدل (۲nd generation)AirPods Pro ،AirPods (3rd generation) ،AirPods و AirPods Max به رنگ سفید عرضه می‌شوند. عمر باتری ایرپادز نسل دوم و سوم، و ایرپادز پرو، بین ۴.۵ تا ۶ ساعت به صورت پخش موسیقی هست. همچنین ایرپادز مکس تا ۲۰ ساعت امکان شارژ با پخش موسیقی را دارد. این ایرپادزها از چیپست H1، با سوییچ اتوماتیک و دستیار سیری بهره می‌برند. همه‌ی مدل‌های ایرپادز دارای بلوتوث ۵ هستند. اما، ایرپادزهای اپل با وجود داشتن ویژگی‌های عالی و کیفیت عالی، به مانند مابقی دستگاه‌ها دچار خرابی و مشکل می‌شوند که نیاز به تعمیر خواهند داشت. در ادامه به توضیح مشکلات و تعمیرات تخصصی ایرپادز می‌پردازیم.

مشکلات ایرپادز

خرابی و تعمیرات تخصصی ایرپادز شامل موارد سخت‌افزاری  و نرم افزاری می‌شوند. از جمله مشکلات سخت افزاری آن‌ها می‌توان به کم شدن صدا، ضعیف شدن میکروفن و باتری، کثیفی دستگاه و مشکلات شارژ، بلوتوث و وایرلس اشاره کرد. فراموش نکنید که گاهی اوقات اجزای خراب شده ایرپادز قابل تعمیر نیست و نیاز به تعویض قطعه و یا به طور کلی خود ایرپادز هست. جهت تعمیرات تخصصی ایرپادز خود می‌توانید از تیم متخصص فنی آروند کمک بگیرید.

تعمیرات تخصصی ایرپادز

مشکل اسپیکر ایرپادز

یکی از ویژگی‌های ایرپادز می‌توان به کیفیت صدای قوی و رسای آن اشاره کرد. اما گاهی این کیفیت صدا به دلایل مختلف کم می‌شود. فاصله‌ی زیاد ایرپادز تا گوشی و منبع صدا، کثیفی آن، آسیب سنسورهای Automatic Ear Detection  و یا مشکلات اتصالات داخلی آن، از جمله دلایل کم شدن و یا قطع شدن صدای اسپیکر ایرپادز است. لازم به ذکر است که مشکل قطعی و اتصالات داخلی آن سخت افزاری است.

مشکل میکروفون ایرپادز

ضعیف شدن میکروفون ایرپادز هم یکی دیگر مشکلات متدوال این دستگاه هست. نشانه‌ی خرابی آن در زمان صحبت کردن و نامفهوم بودن صدای ما مشخص می‌شود. در صورتی که با انجام کارهای معمول و حل مشکلات نرم افزاری مثل قرار دادن درون کیس شارژر، رفع کثیفی، تنظیم میکروفون ایرپادز، آپدیت Firmware ایرپادز و خود آیفون، و در آخر هم راه اندازی مجدد اتصال ایرپادز و آیفون، هنوز هم مشکل داشتید، علت آن مشکلات سخت افزاری است. جهت رفع مشکلات سخت افزاری نیاز به تعمیر توسط یک تیم متخصص فنی را دارد. فراموش نکنید که یکی از دلایل مشکلات سخت افزاری، ضربه دیدن ایرپادز است.

مشکل باتری و شارژر ایرپادز

عدم شارژدهی و یا مشکل باتری از مشکلات آزاردهنده‌ی دیگر ایرپادز است. عملکرد باتری که عملا به کیس ایرپادز برمی‌گردد، یک پاوربانک کوچک برای شارژ گوشی‌ها هست. در صورتی که با ریسیت و راه اندازی مجدد کیس شارژ، خالی و پر کردن شارژ ایرپادز، و آپدیت Firmware مشکل شما حل نشد؛ به احتمال زیاد مشکل سخت افزاری است. در این صورت، نیاز به تعویض کیس شارژ دارد.

ممکن است دوست داشته باشید

برای رفع مشکل خالی کردن سریع شارژ هم می‌توانید آن را ریسیت، و یا اینکه حالت Automatic Fear Detection برای مصرف بهینه را روشن کنید. در صورتی که مشکل حل نشد باید باتری و کیس شارژ را عوض کنید؛ چون مشکل مربوط به باتری و کیس شارژ است. برای خرید کیس شارژ می‌توانید به سایت آروندشاپ مراجعه کنید.

مشکلات عدم اتصال ایرپادز

مشکلات بلوتوث و وایرلس باعث می‌شود که شما نتوانید ایرپادز خود را به آیفون و دستگاه‌های دیگر متصل کنید. علت این موضوع، به احتمال مشکلات نرم افزاری است. جهت رفع این موضوع شما می‌توانید بلوتوث و یا وایرلس خود را خاموش و روشن، آپدیت و … کنید. در صورت حل نشدن این مشکل، نیاز به بررسی بیشتر است که می‌توانید از تیم متخصص فنی آروند کمک بگیرید.

کثیفی دستگاه ایرپادز

کثیفی دستگاه ایرپادز که باعث ایجاد تمام مشکلات بالا می‌شود؛ به دلیل گرد و غبار و استفاده ناصحیح به وجود می‌آید. از آنجایی که ایرپادزها دستگاه‌های ظریف و حساسی هستند؛ باید برای تمیز کردن آن بسیار دقت کرد. برای اطمینان و تمیز کردن آن به درستی می‌توانید از ما کمک بگیرید.

تعمیرات تخصصی ایرپادز

نکاتی برای تعمیر ایرپادز

برای تعمیر ایرپادز نیاز به شماره سریال، جعبه‌ی اصلی و جعبه شارژ آن دارید. اما جهت اطلاع از اینکه نیاز به تعمیر آن هست یا خیر؛ می‌توانید با تماس به خدمات پس از فروش ما یا پر کردن فرم درخواست تعمیرات از آن آگاه شوید. نکته‌ی قابل توجه این است که اکثر مشکلات ایرپادز مربوط به کثیفی آن است که با سرویس‌دهی برطرف می‌شود. اما، در صورتی که مشکل برطرف نشد مشکل سخت افزاری است و نیاز به تعمیر و تعویض قطعات ایرپادز شما می‌شود.

مدت زمان تعمیر ایرپادز چه قدر طول می‌کشد؟

مدت زمان مورد نیاز برای بررسی و تعمیرات تخصصی ایرپادز‌های خود توسط تیم مجبرب فنی آروند، سه تا یک هفته کاری است.

هزینه تعمیر ایرپادز چه قدر می‌شود؟

خبر خوب این است که اگر ایرپادز خود را همراه با گارانتی از ما خریداری کرده باشید، در صورت خرابی می‌توانید ایرپادز خود را تا شش ماه پس از خرید تعویض کنید. اما اگر خرابی و مشکل ایرپادز شامل حال گارانتی نشود و یا گارانتی نداشته باشد، می‌توانید برای تعمیرات تخصصی ایرپادز، فرم درخواست تعمیرات را پر کنید تا همکاران ما قیمت را به شما اعلام کنند. البته، گاهی نیاز هست در ابتدا به صورت حضوری ایرپادز شما بررسی شود و سپس قیمت به شما اعلام شود. پس، به طور کلی با توجه به شدت خرابی، قابل تعمیر بودن و یا نبودن آن، هزینه متفاوت می‌شود.

 

تعمیر و یا تعویض ایرپادز!

 

در زمان ضمانت ۶ ماهه تعویض، ایرپادز شما تعویض شده و در صورت وجود مشکلاتی دیگر از قبیل تعویض باتری، سرویس، اسپیکر و میکروفون در خارج از زمان ضمانت، از طریق فرم زیر می‌‌توانید درخواست تعمیر ایرپادز خود را ثبت کنید.

همچنین می‌توانید از طریق سایت فروشگاه آروند، ایرپادز نو با ضمانت ۶ ماهه تعویض خریداری کنید.

درخواست تعمیرات تخصصی ایرپادز

خرید ایرپادز با گارانتی آروند به صورت مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط