اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • کادوهای جذاب و کم هزینه برای ولنتاین

کادوهای جذاب و کم هزینه برای ولنتاین

نیما نیک عمل
نیما نیک عمل
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

خریدن هدیه برای عزیزان کار نسبتا سختی است. به خصوص این‌ که برای خرید هدیه در یک روز خاص، مثل روز ولنتاین، تحت فشار باشید. مدام نگران هستید، اگر یک چیز اشتباهی بخرید، چه؟ اگر از هدیه ولنتاین شما خوشش نیاید، چه؟ اصلا چی بخرم که هم مناسب باشه هم جذاب و دوست داشتنی؟ این نگرانی‌ها منطقی قابل درک هستند. به همین دلیل تیم آروند برای رفع این مشکل براتون چند ایده برای کادو و هدیه روز ولنتاین داره که هم از نظر قیمت مناسب هستند و هم جذاب و دوست داشتنی. در ادامه مقاله به معرفی آنها میپردازیم.

 

کادوی جذاب ولنتاین: پکیج های بازی

  • بازی Spider-Man: Miles Morales مخصوص PS5

بازی Marvel’s Spider-Man، محصول سال ۲۰۱۸ میلادی بهترین بازی ساخته‌شده با محوریت پیتر پارکر بود که از قضا، تبدیل به پرفروش‌ترین ویدیوگیم ابرقهرمانی تاریخ هم شد. این بازی ویدیویی نشان داد که چگونه سرگرم‌کنندگی می‌تواند در لحظه به لحظه‌ی یک بازی ویدیویی حضور داشته باشد. حتی پروسه‌ی رسیدن گیمر به تکمیل ۱۰۰ درصدی تک‌تک مراحل اصلی و فرعی موجود را نیز جذاب جلوه بدهد.

حالا بازی Marvel’s Spider-Man :Miles Morales می‌خواهد با تمرکز روی شخصیتی به‌خصوص و فاصله گرفتن از مراحل اصلی خاص و متفاوت بازی اول، تجربه‌ای کوتاه‌تر اما همان‌قدر دوست‌داشتنی باشد. سازندگان در این مسیر به بزرگ‌ترین نقاط قوت بازی اصلی توجه کردند و برای افزایش آن‌ها در «مایلز مورالز» جنگیده‌اند. به همین خاطر این‌جا هم با داستانی نسبتا احساسی روبه‌رو هستیم که حتی گاهی موضوعاتی مشابه با قصه‌ی پیتر در بازی اصلی دارد. ولی از آن‌جایی که به خوبی به تک‌تک کاراکترها می‌پردازد، غالبا شخصی و منحصر‌به‌فرد به نظر می‌آید.

برای خرید این محصول جهت کادو دادن، می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

ممکن است دوست داشته باشید

 

کادوی جذاب ولنتاین: Spider-Man  مخصوص PS5

 

  • بسته نصب ۴ الی ۱۳ بازی آفلاین مخصوص دستگاه ایکس باکس سریز S

برای خرید این محصول می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

 

  • بسته نصب ۱۵ بازی آفلاین مخصوص دستگاه ایکس باکس سریز X

برای خرید این محصول می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

 

  • بسته نصب ۲۰ بازی آفلاین مخصوص دستگاه ایکس باکس وان X/S

برای خرید این محصول به عنوان کادو می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

 

کادوی جذاب ولنتاین: بسته نصب 4 الی 13 بازی آفلاین

 

 

کادوی جذاب ولنتاین: هدفون و هنزفری

  • هدفون اپل مدل EarPods با کانکتور لایتنینگ

این هدفون‌ها از نوع توگوشی بوده و از طراحی خاصی بهره می‌برد. EarPods ها به دو صورت باسیم و بی‌سیم در دسترس هستند که در سری باسیم از طریق رابط لایتنینگ و ۳.۵ میلی‌متری صدا به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی شما متصل می‌شوند. EarPods حال حاضر از طریق رابط لایتنینگ به منبع صوتی متصل می‌شود و شما را در گوش کردن به موسیقی همراهی می‌کند. در قسمت گوشی‌های این هدفون شاهد طراحی ارگونومیکی هستیم که به راحتی در گوش قرار می‌گیرد و حس راحتی را به کاربر القا می‌کند.

برای خرید این محصول برای کادو دادن، می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

 

کادری جذاب ولنتاین: هدفون و هنزفری

 

  • کادو ولنتاین-هدفون بی سیم اسپیگن مدل Legato Sport R53E

هدفون «Legato Sport R53E» از سری محصولات برند شناخته شده‌ی «اسپیگن» (Spigen) است. این هدفون به صورت بی‌سیم به گوشی تلفن همراه یا پخش کننده صوتی متصل می‌شود و کاربر را در گوش دادن به موسیقی همراهی می‌کند. این محصول دارای نگهدارنده گوشی است و کاربر را در زمان انجام ورزش همراهی می‌کند. علاوه‌براین، این هدفون بلوتوثی دارای نسل ششم فناوری مقاومت در برابر سروصدای بیرونی (CVC) است که باعث می‌شود صدایی کاملاً واضح و مطلوب به گوش کاربر در آن سوی خط برسد.

برای خرید این محصول به عنوان کادو می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

 

کادری جذاب ولنتاین: هدفون بی سیم اسپیگن

 

 

 

با این همه حال بهتون پیشنهاد می کنم که یک مقدار بیشتر هزینه کنید و یک کادوی بهتر بخرید. در این باره یک مقاله نوشته شده که میتونید به وسیله این لینک مطالعه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط