اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کنفرانس ویژه مایکروسافت ۲۰۲۳

علیرضا رضوانپور
علیرضا رضوانپور
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

یک هفته از کنفرانس اپل می گذرد ، اما خودتان را آماده کنید ، نوبت مایکروسافت است. این شرکت در یک رویداد مجازی ، لپ تاپ ها ، لوازم جانبی و تلفن جدید Surface را معرفی کرد. در صورت تمایل به ارتقا ،گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

تمام سخت افزارهای زیر برای پیش سفارش از امروز در Microsoft.com در دسترس هستند و به طور رسمی در ۵ اکتبر راه اندازی می شوند (به جز Duo 2 ، که ۲۱ اکتبر راه اندازی می شود). در این مقاله همه ی محصولاتی است که مایکروسافت اعلام کرده است.

Surface Laptop Studio

لپ تاپ ۱۴.۴ اینچی با صفحه نمایش لمسی دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است ، اما صفحه نمایش می تواند بسته به آنچه شما باید انجام دهید تنظیم شود. حالت لپ تاپ با دسترسی کامل به صفحه کلید و صفحه لمسی وجود دارد. حالت Stage ، جایی که می توانید صفحه نمایش را به سمت خود بکشید تا فیلم تماشا کنید یا بازی کنید. و حالت استودیو (معروف به حالت تبلت) ، برای طراحی و نوشتن بسیلر کاربردی است. همه اینها به لطف طراحی لولا دوگانه تعبیه شده در مرکز ، پشت صفحه نمایش و پایه امکان پذیر است. صفحه نمایش تا نمی شود ، اما قاب پشت آن جمع می شود.

این لپ تاپ مجهز به دوربین جلویی ۱۰۸۰p و پردازنده اینتل نسل ۱۱ است. (شما می توانید بین Core i5 یا Core i7 یکی را انتخاب کنید.) با Surface Slim Pen 2 جدید مایکروسافت که در کنفرانس نیز اعلام شده و به صورت جداگانه فروخته می شود ، سازگار است ، که بازخورد حسی را برای تجربه تعاملی تر و تأخیر کم می افزاید. این لپ تاپ به صورت مغناطیسی به لبه پایین لپ تاپ ، در زیر صفحه لمسی ، مانند iPad Pro اپل متصل می شود. قیمت Surface Laptop Studio از ۱۶۰۰ دلار شروع می شود.

Surface Pro X

این بار ، مایکروسافت علاوه بر نسخه LTE ، از Surface Pro X فقط مدل Wi-Fi ارائه می دهد. قیمت اولیه نیز ۱۰۰ دلار کاهش یافته است و قیمت آن را ۸۹۹ دلار کمی مقرون به صرفه کرده است. Surface Pro X با Windows در ARM نیز بهبود می یابد ، با انواع برنامه های بهینه شده از جمله Adobe Lightroom ، Photoshop ، Microsoft Office و Microsoft Teams.

ممکن است دوست داشته باشید

Surface Pro X همانند نسخه قبلی خود دارای صفحه نمایش لمسی ۱۳ اینچی ، حداکثر ۱۵ ساعت عمر باتری ، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم است و بر روی پردازنده های سفارشی مایکروسافت کار می کند.

Surface Pro 8

از سوی دیگر ، سرفیس پرو ۸ بهبودهایی را در داخل و خارج به ارمغان می آورد. صفحه نمایش ۱۳ اینچی آن بزرگتر و درخشان تر از سرفیس پرو ۷ است. مانند Surface Laptop Studio ، دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز ، پورت های تاندربولت ۴ است و با Slim Pen 2 (جداگانه فروخته می شود) کار می کند. همچنین می توانید قلم را روی صفحه کلید قابل جدا شدن (در مورد کیبورد چیزی اعلام نشده است) شارژ و ذخیره کنید. مایکروسافت برخی از پیشرفت ها را در دوربین های خود نیز اعمال کرده و قابلیت های بهتر در نور کم را برای زمانی که در تاریکی بزرگنمایی می کنید اضافه کرده است.

از نظر داخلی ، مایکروسافت می گوید پرو ۸ بیش از دو برابر نسخه قبلی خود است و ۴۰ درصد عملکرد پردازنده بالاتر و ۷۴ درصد گرافیک سریعتر را ارائه می دهد. این به لطف پردازنده نسل ۱۱ اینتل Core i5 یا پردازنده i7 است. قیمت آن از ۱۱۰۰ دلار شروع می شود.

Surface Go 3

Surface Go 3 از نظر ظاهری تفاوت چندانی با مدل سال گذشته ندارد. هنوز هم همان قیمت ۴۰۰ دلار ، صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی ، استند پشتی ، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی همراه با دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی و صفحه کلید قابل حمل (جداگانه فروخته می شود) را دارد.

ارتقاء اصلی را می توان در زیر کاپوت پیدا کرد(اشاره به تغییرات داخلی). شما اکنون می توانید بین پردازنده دو هسته ای Intel Pentium Gold 6500Y یا پردازنده نسل ۱۰ اینتل Core i3 انتخاب کنید. این هیبرید کوچک لپ تاپ/تبلت همچنین یک ساعت بیشتر عمر باتری را به آن اضافه شده است و مجموع آن را به ۱۱ ساعت می رساند.

Surface Duo 2

اولین Surface Duo ، دستگاه قابل حمل مایکروسافت با صفحه نمایش دوگانه ، فروش زیادی نداشته است. اما این بار ، این شرکت به کل عنصر تلفن Surface Duo (که از ابتدا قابلیت تماس تلفنی داشت) متمرکز شده است. Surface Duo 2 ارتقا یافته است و شامل یک ماژول دوربین عقب است ، با دوربین های عریض ، فوق عریض و تله فوتو و از پلت فرم تراشه کوالکام Snapdragon 888 5G پشتیبانی می کند. این تراشه برترین گوشی هوشمند است که امروزه در اکثر گوشی های پرچمدار اندرویدی یافت می شود.

این سیستم عامل با اندروید ۱۱ عرضه می شود.بدون شک ، Surface Duo 2 یک تلفن هوشمند است. هرچند قیمت اولیه آن از ۱۵۰۰ دلار شروع می شود،می تواند شما را کمی به فکر فرو ببرد.

لوازم جانبی اضافی

در کنار Surface Slim Pen 2 جدید (۱۳۰ دلار) ، مایکروسافت یک وسیله جانبی جدید دیگر دارد که به همراه بسیاری از این لپ تاپ های Surface همراه است: یک ماوس سازگار با محیط زیست. ماوس پلاستیکی Ocean جدید از ۲۰ درصد پلاستیک بازیافتی اقیانوس و ۱۰۰ درصد بسته بندی قابل بازیافت ساخته شده است. در مورد ویژگی های آن ، مجهز به دکمه های کلیک چپ و راست ، چرخ اسکرول داخلی ، سنسورهای ردیابی سریع و اتصال بلوتوث (با حداکثر یک سال عمر باتری) است. ۲۵ دلار قیمت دارد.

مایکروسافت همچنین بسته برچسب و بند ارزان قیمت را برای کمک به افراد دارای معلولیت در سخت افزار خود نشان داد. بسته برچسب که Surface Adaptive Kit نام دارد ، شامل ۱۶ دکمه چسبان و لمسی است. همچنین برچسب های کلیدی با کنتراست بالا برای افراد کم بینا و همچنین برچسب های پورت وجود دارد که می تواند هم روی کابل و هم درگاه مربوط به لپ تاپ اعمال شود. و یک بند زنجیری دارای یک حلقه قابل اتصال است که به افراد دارای مهارت های حرکتی محدود کمک می کند تا لپ تاپ ها را به راحتی باز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط