اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اندازه‌گیری اکسیژن خون با هوآوی بند ۴ پرو

پوریا مرادی
پوریا مرادی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

شرکت هوآوی در سا‌ل‌های اخیر پیشرفت چشم‌گیری در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند داشته و خود را به بالاترین فروش بین تمامی شرکت‌ها نیز رسانده است. در حال حاضر هوآوی توانسته با گجت‌های پوشیدنی تاحدودی از رقبای خود پیشی بگیرد. Hoawei Band 4 Pro که جدیدترین نسل از مچ‌بندهای این شرکت است، از قابلیت‌های زیادی برای کاربران برخوردار بوده و رضایت بسیاری از کاربران را نیز به‌همراه داشته است.

هوآوی بند ۴ پرو به قابلیت‌هایی نظیر قدم‌شمار، اندازه‌گیری کالری، پایش مداوم ضربان قلب، مسافت طی شده در روز و علاوه‌برآن اندازه‌گیری اکسیژن خون مجهز است. شرکت Hoawei همواره کوشیده است تا گجت‌های پوشیدنی خود را به بهترین نرم‌افزارهای سلامتی مجهز کند و گام‌های بزرگی در این راستا بردارد.

کاربرد اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون با Hoawei Band 4 Pro

سطح اکسیژن خون شما معیاری از میزان اکسیژنی است که گلبول‌های قرمز خون حمل می‌کنند و بدن شما به دقت آن را تنظیم می‌کند. حفظ تعادل درست خون اشباع شده با اکسیژن برای سلامت انسان بسیار حیاتی است، به‌خصوص افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن مانند بیماری‌های قلبی و بیماری‌های انسدادی ریه، ممکن است تا حد زیادی به اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون خود نیاز داشته باشند.

هواوی باند ۴ با اتصال به GPS یکی از بهترین ردیاب های بدنسازی ارزان قیمت است که می توانید خریداری کنید. همچنین عمر باتری این مچ بند شما را شگفت زده خواهد کرد!

البته این تکنولوژی فقط مخصوص هوآوی بند ۴ پرو نیست و در حال حاضر مدل‌های بسیاری از مچ‌بندهای این شرکت به این تکنولوژی مجهز هستند. هوآوی بیان کرده تا سال‌های آینده گجت‌های خود را به نرم‌افزارهای سلامتی بیشتری مجهز خواهد کرد.

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط